Lékařka, závislá na Twitteru jako @dakrup
Fakultní nemocnice u sv. Anny v Brně
Vystudovala medicínu v Hradci Králové, pracuje jako lékařka v Brně a hodně volného času tráví na Twitteru. Vydala sbírku básní a pokud neléčí nebo nespí, baví ji čtení, psaní a běhání. Pije hodně kávy a málo vína, miluje kočky a kabelky.
Ohodnoťte přednášku: www.doporucim.cz/mobile/CZT01
Sémiotik, vedoucí Studií nových médií
MediaRating a Mapa médií Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky (NFNZ)
Josef je sémiotik a odborník na analýzu dat ze sociálních sítí. Vedl Nadační fond nezávislé žurnalistiky a předtím také výzkum ve firmě Socialbakers. Mimo jiné působí jako vysokoškolský pedagog (vede obor Studia nových médií) na Karlově univerzitě, kterou také vystudoval. V roce 2014 získal titul osobnost roku v rámci cen českého internetu Křišťálová lupa. Založil překladatelský časopis Plav.
Jak aktivně používat Twitter, aby byl zdroj informací i zábavy. Chcete vědět zda můžete mít z Twitteru nějaký profit? A kdy vám bude na nic?
Ohodnoťte přednášku: www.doporucim.cz/mobile/CZT02
CEO & SEO
Pavel je jedním z největších expertů na SEO ve středoevropském regionu. Poté, co prošel povinnou agenturní fází, se už několik let úspěšně pohybuje na volné noze, kde pracuje pro ty nejzajímavější zákazníky a zároveň své praktické znalosti předává dále prostřednictvím svých školení a přednášek. V letošním ročníku soutěže je garantem kategorie SEO.
Někde tam venku je jiný Twitter aneb Oh my God—it's full of stars!
Ohodnoťte přednášku: www.doporucim.cz/mobile/CZT03
Internetový publicista
Internetový publicista, co navzdory věkové kategorii ví o sociálních sítích a souvisejících tématech tolik, že by na to možná měl dostat zbrojní pas. Konzultant v marketingu, bezpečnosti, ochrany soukromí, public relations. Autor knih a tisíců článků. Provozovatel 365tipu.cz
O vítězství rychlosti a stručnosti aneb Proč se z Twitteru stává největší zpravodajská agentura. #aspoustuznakujestezbylo
Ohodnoťte přednášku: www.doporucim.cz/mobile/CZT04
Ředitel
Novinář a vydavatel, v současné době ředitel nezávislého Deníku N, který je prvním českým deníkem vzniklým od začátku na principu placeného digitálního obsahu. Do roku 2018 vedl 12 let internetové vydavatelství Internet Info, které vydává známé weby jako Lupa.cz, Měšec.cz, Podnikatel.cz, pořádá prestižní konference nebo anketu Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. V letech 2008 – 2018 stál v čele oborového Sdružení pro internetový rozvoj. Připravil úspěšný sborník vzpomínek Mé dětství v socialismu a sestavil ze svých textů knihy České nesvědomí, Přelud svobody a Mediální revoluce. Ve volném čase se věnuje olejomalbě. V digitálním prostředí je známý jako Simindr.
Ohodnoťte přednášku: www.doporucim.cz/mobile/CZT05
Šéfreportér
V médiích se pohybuje od roku 1992. 9 let byl reportérem v Respektu, 4 roky v Mladé frontě DNES a 1,5 roku vedl domácí zpravodajství v České televizi. Od roku 2010 do roku 2016 pracoval jako komentátor v Hospodářských novinách. V loňském roce pomáhal s rozjezdem Seznam zpráv, kde nyní působí jako šéfreportér. Je držitelem Peroutkovy ceny a Novinářské ceny. Ženatý otec 3 dcer.
Proč je Twitter zajímavější sociální sítí pro média než Facebook. Jak s ním pracuje týdeník Respekt a co z toho má.
Ohodnoťte přednášku: www.doporucim.cz/mobile/CZT06
Digital Media Editor • Respekt
Editor digitálních médií týdeníku Respekt. Vystudoval informační management a žurnalistiku na VŠE v Praze. Je zodpovědný za komunikaci Respektu na sociálních sítích. Koordinuje vývoj internetových projektů a aplikací pro digitální zařízení. Snaží se propojovat prostředí redakce tištěného média s online světem.
Inspirujte se příběhem vzniku kodexu chování zaměstnanců na sítích v otevřené a neformální firmě (@Seznam_cz) a naše chyby již neopakujte!
Ohodnoťte přednášku: www.doporucim.cz/mobile/CZT07
Manažer externí a interní komu
Svou profesní kariéru nastartovala v agentuře Ogilvy PR, kde se starala především o komunikaci pro klienty z finanční oblasti (GE Money Multiservis, finanční skupina AXA). Následně působila v ČSOB jako Specialista externí komunikace a v Hypoteční bance jako tisková mluvčí. V březnu 2011 se stala tiskovou mluvčí Seznam.cz. Má velmi ráda čokoládu, kávu a hanáckou slivovici.
Popíši specifické vyjadřovací postupy vynucené twitterovým formátem prostředky rétoriky, některé z nich i nebojácně zhodnotím.
Ohodnoťte přednášku: www.doporucim.cz/mobile/CZT08
Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakulta, RECETOX
Od roku 2005 působím na Katedře filozofie Masarykovy univerzity, kde se specializuji na teorii argumentace, epistemologii a filozofii vědy. V roce 2012 jsem vydal knihu Kdyby chyby: epistemologie myšlenkových experimentů. K rozvoji kritického myšlení veřejnosti se snažím přispět i blogováním na argumentace.blogspot.cz. Rád běhám, tvítuji a vedu brněnský bridžový klub.
Ohodnoťte přednášku: www.doporucim.cz/mobile/CZT09
Původní profesí je novinář – nejprve v České televizi, později v Hospodářských novinách. Z pozice zástupce šéfredaktora HN odešel v polovině devadesátých let a společně s kolegou Janem Klímou založil agenturu AC&C Public Relations. Ta dnes patří k několika největším na českém trhu a komunikuje pro řadu globálních značek. Nesnáší stovky a tisíce stran koncepcí, analýz, prezentací, plánů, schémat a grafů. Říká, že na většinu problémů lze použít selský rozum, vidět souvislosti a pak vymyslet jednoduché a zároveň zajímavé řešení. Vystudoval VŠE v Praze a Jazykový institut v Pekingu.
Ředitel
Novinář a vydavatel, v současné době ředitel nezávislého Deníku N, který je prvním českým deníkem vzniklým od začátku na principu placeného digitálního obsahu. Do roku 2018 vedl 12 let internetové vydavatelství Internet Info, které vydává známé weby jako Lupa.cz, Měšec.cz, Podnikatel.cz, pořádá prestižní konference nebo anketu Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. V letech 2008 – 2018 stál v čele oborového Sdružení pro internetový rozvoj. Připravil úspěšný sborník vzpomínek Mé dětství v socialismu a sestavil ze svých textů knihy České nesvědomí, Přelud svobody a Mediální revoluce. Ve volném čase se věnuje olejomalbě. V digitálním prostředí je známý jako Simindr.
Sémiotik, vedoucí Studií nových médií
MediaRating a Mapa médií Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky (NFNZ)
Josef je sémiotik a odborník na analýzu dat ze sociálních sítí. Vedl Nadační fond nezávislé žurnalistiky a předtím také výzkum ve firmě Socialbakers. Mimo jiné působí jako vysokoškolský pedagog (vede obor Studia nových médií) na Karlově univerzitě, kterou také vystudoval. V roce 2014 získal titul osobnost roku v rámci cen českého internetu Křišťálová lupa. Založil překladatelský časopis Plav.
Jak uspět na Twitteru? Prozradím vám pár fíglů. A nepůjde o žádnou magii, stačí pochopit, jak tahle síť dýchá.
Ohodnoťte přednášku: www.doporucim.cz/mobile/CZT10
Dříč
David Grudl
David Grudl je spisovatel programů, bloger a požitkář. V současné době se jeho život točí hlavně kolem Nette Framework, na jehož vývoji se s nadšením podílí, a když zrovna neprogramuje, tak píše blogy La Trine & phpFashion nebo školí vývoj webových aplikací. Zajímá se také o grafiku a tvorbu uživatelských rozhraní. Pradávno používal nick DGX.niphp.cz.
Jakými způsoby Twitter využívá veřejnoprávní televize a co ji to naučilo.
Ohodnoťte přednášku: www.doporucim.cz/mobile/CZT11
Digital/Social Media Strategist
Tomáš se zabývá strategickým postavením značek v digitálních médiích. V roce 2007 pronikl do internetového prostředí jako projektový manažer sportovních portálů. Od roku 2009 spolupracuje s Českou televizí, kde stojí za interaktivním televizním vysíláním, komunikací veřejnoprávní instituce na sociálních sítích a mobilními aplikacemi. Je také spoluautorem interaktivního diskuzního pořadu Hyde Park zpravodajské stanice ČT24. Snaží se Českou televizi otevřít novým technologiím a komunikačním trendům. Spolupracuje s řadou dalších značek a digitálních agentur v českém prostředí.
Proč jsme si ve Vodafonu vytvořili 3 Twitter účty, jak je rozlišujeme, co nám toto dělení přináší. A proč nás prostě Twitter baví.
Ohodnoťte přednášku: www.doporucim.cz/mobile/CZT12
Zástupkyně tiskové mluvčí
Od srpna 2009 pracuje na tiskovém oddělení Vodafonu. V současné době působí na pozici zástupkyně tiskové mluvčí a mimo jiné se stará také o komunikaci na sociálních sítích po PR stránce. Před příchodem do Vodafonu pracovala více než tři roky v agentuře AC&C Public Relations, kde se starala o externí komunikaci pro klienta Nokia. Ve volném čase nejraději cestuje a čte detektivky.
Specialista sociálních sítí
Několik let blogoval na MobilManii a podílel se na správě tamního diskuzního fóra. Na začátku roku 2012 začal pracovat ve Vodafonu, kde spojuje PR tým s týmem péče o zákazníky. Ve Vodafonu se stará o vše, co souvisí s komunikací na sociálních sítích, zejména ho baví firemní Instagram a najdete ho za většinou tweetů @Vodafone_CZ. Stará se taky o to, aby všechny správné připomínky ze sociálních sítí našly svůj cíl. Ve volném čase a zejména na cestách mezi Prahou a Chrudimí je Twitter jeho stálý spolucestující.
Nebojte se nechat mluvit za svůj brand ostatní #NokiaLumiaLaunch
Ohodnoťte přednášku: www.doporucim.cz/mobile/CZT13
Použiť Twitter mimo jeho prostredie? Skúšali ste? ;-) My v Martinus.cz áno a ukážeme pár príkladov, ako to (ne)fungovalo. #casestudies
Ohodnoťte přednášku: www.doporucim.cz/mobile/CZT14
Country manager
Dušan Murčo je Country manager Martinus.cz. Martinus je jeho srdcovka už od roku 2010, kedy prišiel do Martinus.sk a ako digital marketing manažér okrem iného spoluvytváral projekty Slovensko číta, Knihobežník alebo Deň neprečítaných kníh. Od minulého roku vedie českú pobočku Martinus.cz, kde sa stále stíha venovať aj marketingu a jeho najobľúbenejším projektom je momentálne Knižní výzva. Mimo práce behá, cestuje a zbiera časopisy.
Dá se na českém Twitteru udělat kampaň? @Ceskapojistovna to s pomocí aplikace vyzkoušela a já vám ukážu výsledky ;) #dataporn #18plus
Ohodnoťte přednášku: www.doporucim.cz/mobile/CZT15
Digital Account Director
Po 13 letech v komunikaci, PR a marketingu už dnes nepatří mezi nejmladší řečníky oborových konferencí. Nenechává se tím však zviklat. Více než 8 roků působí v rodinné agentuře Adison, kde se na pozici Creative Strategist věnuje především kreativě a strategiím... Zaměřuje se na moderní PR, integrovaný přístup a využití digitálních platforem a nástrojů v komunikaci. Snaží se, aby firmy lépe pochopily podstatu, smysl, strategickou roli a tedy i důležitost komunikace.