Digitální technologie čím dál více zasahují i do našich soukromých životů a co víc, s mobilem v ruce jsme dobrovolně neustále online. Můžeme okamžitě reagovat, okamžitě provést platbu nebo okamžitě uzavřít smlouvu.
Technologické vychytávky osloví jen jednu skupinu klientů, té druhé je potřeba nabídnout víc: empatii, pomoc, vstřícnost, poradenství, tedy lidský prvek. Přesně to, co mobil úplně nedokáže. I když – co takový videohovor? Jak žít v těchto dvou odlišných světech?
Na digitální svět musejí reagovat i finanční společnosti. Vznikají nové fintech startupy, které sázejí výhradně na mobilní technologie a web je pro ně jen doplňkem. I velké banky se mění. Už není potřeba soutěžit v technologických novinkách, ale je potřeba udržet klienta.
Stanice: Pankrác
Linkou C
Zastávka: Pankrác
Linkou 134, 188 a 193
Možnost parkování na přilehlých parkovištích nebo v obchodním centru Arkády Pankrác.