Jsou kultury, kde krize i příležitost mají jedno jméno. Není se čemu divit, jsou to dvě stránky jedné mince. V každé krizi můžete najít příležitost uspět. Můžete zazářit a stačí se držet jen pár jednoduchých pravidel (a ta platí ať jde o PR, komunikaci na sítích, nebo v partnerském vztahu). Jednou se je naučíte používat a máte vyhráno.
Projedeme si základní pravidla a poučky, vyzkoušíme si je v praxi na tématech z vašich oblastí. A po společném setkání odejdete vybaveni praktickými ukázkami i dalším čtením, které vás na každou komunikační krizi připraví.
Irča pracuje prakticky od začátku kariéry jako komunikační stratég. Začala na pozicích tiskových mluvčí v bankách, aby posléze na sedm let zakotvila v Seznamu, kde budovala jak externí, tak interní komunikaci. Tuto zkušenost si přináší ostatně i do své vlastní praxe, kde se věnuje především technologickým firmám a tomu trhu jako takovému. Irča je v letošním ročníku garantkou kategorie Firemní komunikace.
Online klubové odpoledne proběhne přes aplikaci ZOOM. Připojení je velmi jednoduché, dva dny před samotným odpolednem vám zašleme návod na připojení a v samotný den od nás dostanete přístupové údaje. Pokud byste měli s připojením jakýkoliv problém, samozřejmě vám jej pomůžeme vyřešit.