Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

17:00 - 17:10

Úvodní slovo

Matěj Novák Matěj Novák

Spoluzakladatel

Cruxo

Matěj Novák

Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.

17:10 - 17:40

Vybrané typy spolupráce s influencery a příklady reálného dopadu jejich propagace

Influencer marketing jakožto novodobá forma online propagace má mnoho forem a variant. Lze ho využít ideálně pro navýšení povědomí o značce, navýšení početu followerů na sociálních sítích i pro navýšení prodejů. Za dobu existence společnosti LCG New Media jsme navázali spolupráci s mnoha influencery. V rámci této prezentace na reálných příkladech představíme, jakým způsobem lze propagaci prostřednictvím influencera vytvořit a jaké jsme u klientů zaznamenali reálné výsledky.

Petra Vrbová Petra Vrbová

Project Manager

LCG New Media

Petra Vrbová

Projektová manažerka společnosti LCG New Media. Petra Vrbová vystudovala obor Ekonomika a management na Univerzitě Pardubice, kde nyní také dokončuje titul PhD v oboru Management. Zkušenosti z online i offline marketingu získala v mezinárodních společnostech během svého tříletého pobytu na Maltě, které následně zúročila v LCG New Media, kde je nyní zodpovědná za online propagaci klíčových klientů, jako je Grandhotel Pupp, Jim Beam, Stravenky a Volnočasové benefity od Edenred, Loterie Korunka, anebo Hrady CZ. Specializuje se na inovativní způsoby online propagace (včetně influencer marketingu) a datovou analýzu.

17:40 - 18:10

Influencer marketing pro velké firmy

Z pozice influencera dlouhá léta spolupracujícího s významnými brandy jako je O2, nebo Coca-Cola, se s vámi podělím o mé dosavadní zkušenosti a best practices plynoucí z těchto kooperací. Předám pár užitečných tipů, jak s influencery pro velké projekty komunikovat, čeho se vyvarovat a jak tvořit dlouhodobý stabilní vztah.

Jonáš Čumrik Jonáš Čumrik

Dítě z netu

Robert Vlach

Jonáš Čumrik

Pokud neznáte Jonáše vy, budou ho znát vaše děti a to pod přezdívkou Johny Machette. V roce 2013 udělal své první video, které se ten rok stalo nejpopulárnějším na českém YTBE a dnes má přes 17 mil views. Kromě vytváření obsahu na platformu YTBE je také tvůrcem obsahu pro Instagram i Snapchat a to nejen pro svůj soukromý profil. Na vzniku video kampaní spolupracoval s firmami jako: O2, Coca-Cola, Albatros, Česká Golfová Federace a další. Zvolit správný způsob komunikace a provedení je kolikrát důležitější než vlastnit tu nejlepší techniku.

18:10 - 18:40

Coffee break

18:40 - 19:10

MAREK DOBROBĚŽNÍK - Na koloběžce po Jižní Americe a Asii

Koloběžky přitahují rebely, kteří boří konvence a prolamují hranice myslitelného. Dobrodruh a fotograf Marek Jelínek, jenž chce na koloběžce projet celý svět, zaujmul svým odhodláním a nadšením nejen fanoušky na sociálních sítích, ale i média a dokázal, že influencer marketing dělaný srdcem funguje.

Dan Pilát Dan Pilát

General Manager

INTREA-PIKO

Dan Pilát

Radost z pohybu na dvou kolech bez pedálů do doma i ve světě šíří značka Yedoo, která koloběžky a odrážedla vyrábí víc jak 20 let. Zakladatel a šéf značky Dan Pilát vsází na spolupráci s profesionály i koloběžkovými nadšenci a v rámci nových trendů také na influencery.

19:10 - 19:40

Efektivní influencer marketing a dva základní přístupy v kampaních

Influencer marketing je trendem posledních let. Umí ho však firmy správně uchopit a integrovat do zbytku své komunikace v onlinu? V přednášce se zaměřím na základní chyby, kterých se většina marketérů dopouští v honbě za vysokými čísly v reportu. Na příkladu značky LAMAX Electronics ukáži dva základní přístupy influencer marketingu a prozradím, který je aktuálně více trendy.

Petr Kurz Petr Kurz

elem6

Petr Kurz

Petr pracuje jako Marketing Director ve společnosti elem6 a řídí marketingovou komunikaci několika značek spotřební elektroniky v regionu CEE. Mezi nejvýznamnější brand v jeho portfoliu patří LAMAX Electronics, výrobce audio & video techniky.

Vystudoval manažerskou ekonomii a marketingovou komunikaci. Před elem6, kam původně nastoupil jako Brand manager pracoval v reklamní agentuře YASHICA a organizoval eventy na podporu prodeje pro firmy jako STOCK, VANS, CocaCola nebo Globus. Ještě na střední škole se stal spoluzakladatelem jednoho z prvních e-shopů s luxusním lyžařským oblečením a vybavením na hory.

19:40 - 20:00

Panelová diskuse. Moderuje Matěj Novák

Jonáš Čumrik Jonáš Čumrik

Dítě z netu

Robert Vlach

Jonáš Čumrik

Pokud neznáte Jonáše vy, budou ho znát vaše děti a to pod přezdívkou Johny Machette. V roce 2013 udělal své první video, které se ten rok stalo nejpopulárnějším na českém YTBE a dnes má přes 17 mil views. Kromě vytváření obsahu na platformu YTBE je také tvůrcem obsahu pro Instagram i Snapchat a to nejen pro svůj soukromý profil. Na vzniku video kampaní spolupracoval s firmami jako: O2, Coca-Cola, Albatros, Česká Golfová Federace a další. Zvolit správný způsob komunikace a provedení je kolikrát důležitější než vlastnit tu nejlepší techniku.

Petr Kurz Petr Kurz

elem6

Petr Kurz

Petr pracuje jako Marketing Director ve společnosti elem6 a řídí marketingovou komunikaci několika značek spotřební elektroniky v regionu CEE. Mezi nejvýznamnější brand v jeho portfoliu patří LAMAX Electronics, výrobce audio & video techniky.

Vystudoval manažerskou ekonomii a marketingovou komunikaci. Před elem6, kam původně nastoupil jako Brand manager pracoval v reklamní agentuře YASHICA a organizoval eventy na podporu prodeje pro firmy jako STOCK, VANS, CocaCola nebo Globus. Ještě na střední škole se stal spoluzakladatelem jednoho z prvních e-shopů s luxusním lyžařským oblečením a vybavením na hory.

Dan Pilát Dan Pilát

General Manager

INTREA-PIKO

Dan Pilát

Radost z pohybu na dvou kolech bez pedálů do doma i ve světě šíří značka Yedoo, která koloběžky a odrážedla vyrábí víc jak 20 let. Zakladatel a šéf značky Dan Pilát vsází na spolupráci s profesionály i koloběžkovými nadšenci a v rámci nových trendů také na influencery.

Petra Vrbová Petra Vrbová

Project Manager

LCG New Media

Petra Vrbová

Projektová manažerka společnosti LCG New Media. Petra Vrbová vystudovala obor Ekonomika a management na Univerzitě Pardubice, kde nyní také dokončuje titul PhD v oboru Management. Zkušenosti z online i offline marketingu získala v mezinárodních společnostech během svého tříletého pobytu na Maltě, které následně zúročila v LCG New Media, kde je nyní zodpovědná za online propagaci klíčových klientů, jako je Grandhotel Pupp, Jim Beam, Stravenky a Volnočasové benefity od Edenred, Loterie Korunka, anebo Hrady CZ. Specializuje se na inovativní způsoby online propagace (včetně influencer marketingu) a datovou analýzu.

20:00 - 21:00

Networking