Spoluzakladatel
Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.
Influencer marketing jakožto novodobá forma online propagace má mnoho forem a variant. Lze ho využít ideálně pro navýšení povědomí o značce, navýšení početu followerů na sociálních sítích i pro navýšení prodejů. Za dobu existence společnosti LCG New Media jsme navázali spolupráci s mnoha influencery. V rámci této prezentace na reálných příkladech představíme, jakým způsobem lze propagaci prostřednictvím influencera vytvořit a jaké jsme u klientů zaznamenali reálné výsledky.
Project Manager
Projektová manažerka společnosti LCG New Media. Petra Vrbová vystudovala obor Ekonomika a management na Univerzitě Pardubice, kde nyní také dokončuje titul PhD v oboru Management. Zkušenosti z online i offline marketingu získala v mezinárodních společnostech během svého tříletého pobytu na Maltě, které následně zúročila v LCG New Media, kde je nyní zodpovědná za online propagaci klíčových klientů, jako je Grandhotel Pupp, Jim Beam, Stravenky a Volnočasové benefity od Edenred, Loterie Korunka, anebo Hrady CZ. Specializuje se na inovativní způsoby online propagace (včetně influencer marketingu) a datovou analýzu.
Z pozice influencera dlouhá léta spolupracujícího s významnými brandy jako je O2, nebo Coca-Cola, se s vámi podělím o mé dosavadní zkušenosti a best practices plynoucí z těchto kooperací. Předám pár užitečných tipů, jak s influencery pro velké projekty komunikovat, čeho se vyvarovat a jak tvořit dlouhodobý stabilní vztah.
Dítě z netu
Pokud neznáte Jonáše vy, budou ho znát vaše děti a to pod přezdívkou Johny Machette. V roce 2013 udělal své první video, které se ten rok stalo nejpopulárnějším na českém YTBE a dnes má přes 17 mil views. Kromě vytváření obsahu na platformu YTBE je také tvůrcem obsahu pro Instagram i Snapchat a to nejen pro svůj soukromý profil. Na vzniku video kampaní spolupracoval s firmami jako: O2, Coca-Cola, Albatros, Česká Golfová Federace a další. Zvolit správný způsob komunikace a provedení je kolikrát důležitější než vlastnit tu nejlepší techniku.
Koloběžky přitahují rebely, kteří boří konvence a prolamují hranice myslitelného. Dobrodruh a fotograf Marek Jelínek, jenž chce na koloběžce projet celý svět, zaujmul svým odhodláním a nadšením nejen fanoušky na sociálních sítích, ale i média a dokázal, že influencer marketing dělaný srdcem funguje.
General Manager
Radost z pohybu na dvou kolech bez pedálů do doma i ve světě šíří značka Yedoo, která koloběžky a odrážedla vyrábí víc jak 20 let. Zakladatel a šéf značky Dan Pilát vsází na spolupráci s profesionály i koloběžkovými nadšenci a v rámci nových trendů také na influencery.
Influencer marketing je trendem posledních let. Umí ho však firmy správně uchopit a integrovat do zbytku své komunikace v onlinu? V přednášce se zaměřím na základní chyby, kterých se většina marketérů dopouští v honbě za vysokými čísly v reportu. Na příkladu značky LAMAX Electronics ukáži dva základní přístupy influencer marketingu a prozradím, který je aktuálně více trendy.
Petr pracuje jako Marketing Director ve společnosti elem6 a řídí marketingovou komunikaci několika značek spotřební elektroniky v regionu CEE. Mezi nejvýznamnější brand v jeho portfoliu patří LAMAX Electronics, výrobce audio & video techniky.
Vystudoval manažerskou ekonomii a marketingovou komunikaci. Před elem6, kam původně nastoupil jako Brand manager pracoval v reklamní agentuře YASHICA a organizoval eventy na podporu prodeje pro firmy jako STOCK, VANS, CocaCola nebo Globus. Ještě na střední škole se stal spoluzakladatelem jednoho z prvních e-shopů s luxusním lyžařským oblečením a vybavením na hory.
Dítě z netu
Pokud neznáte Jonáše vy, budou ho znát vaše děti a to pod přezdívkou Johny Machette. V roce 2013 udělal své první video, které se ten rok stalo nejpopulárnějším na českém YTBE a dnes má přes 17 mil views. Kromě vytváření obsahu na platformu YTBE je také tvůrcem obsahu pro Instagram i Snapchat a to nejen pro svůj soukromý profil. Na vzniku video kampaní spolupracoval s firmami jako: O2, Coca-Cola, Albatros, Česká Golfová Federace a další. Zvolit správný způsob komunikace a provedení je kolikrát důležitější než vlastnit tu nejlepší techniku.
Petr pracuje jako Marketing Director ve společnosti elem6 a řídí marketingovou komunikaci několika značek spotřební elektroniky v regionu CEE. Mezi nejvýznamnější brand v jeho portfoliu patří LAMAX Electronics, výrobce audio & video techniky.
Vystudoval manažerskou ekonomii a marketingovou komunikaci. Před elem6, kam původně nastoupil jako Brand manager pracoval v reklamní agentuře YASHICA a organizoval eventy na podporu prodeje pro firmy jako STOCK, VANS, CocaCola nebo Globus. Ještě na střední škole se stal spoluzakladatelem jednoho z prvních e-shopů s luxusním lyžařským oblečením a vybavením na hory.
General Manager
Radost z pohybu na dvou kolech bez pedálů do doma i ve světě šíří značka Yedoo, která koloběžky a odrážedla vyrábí víc jak 20 let. Zakladatel a šéf značky Dan Pilát vsází na spolupráci s profesionály i koloběžkovými nadšenci a v rámci nových trendů také na influencery.
Project Manager
Projektová manažerka společnosti LCG New Media. Petra Vrbová vystudovala obor Ekonomika a management na Univerzitě Pardubice, kde nyní také dokončuje titul PhD v oboru Management. Zkušenosti z online i offline marketingu získala v mezinárodních společnostech během svého tříletého pobytu na Maltě, které následně zúročila v LCG New Media, kde je nyní zodpovědná za online propagaci klíčových klientů, jako je Grandhotel Pupp, Jim Beam, Stravenky a Volnočasové benefity od Edenred, Loterie Korunka, anebo Hrady CZ. Specializuje se na inovativní způsoby online propagace (včetně influencer marketingu) a datovou analýzu.