Kouč, trenér komunikace, networker
Naše komunikace s okolním světem musí dávat smysl.
Pomůžu vám najít takový způsob a formu komunikace, aby se vám každá koruna a minuta investovaná do komunikace vyplácela.
Věnuji se především koučování, rozvoji osobních a týmových komunikačních dovedností, PR a marketingu.
V dnešní době máme výrazně lepší a rychlejší přístup k informacím. Jak na straně prodávajících, tak i na straně kupujících. Máme možnost využívat celou řadu moderních technologických nástrojů, funkcí a propojení. Změnily se způsoby, jakým nakupujeme zboží a služby (např. srovnávače cen, sociální sítě atp.). I díky tomu firmy mění či minimálně pozměňují některé zavedené postupy, techniky a prodejní strategie. To se samozřejmě týká také práce prodejců, obchodních zástupců... Jak jsme na tom v ČR? Reagují firmy na tyto změny pružně? Jsou připravené? Jak si stojí ve využívání nových digitálních technologií? Co vše se změnilo v práci prodejců, při jednání s dodavateli, v nákupním chování, zkrátka v obchodě a službách?
Business Development Manager
Má více jak 18 let zkušeností s consultingem a business developmentem pro české i zahraniční obchodní a výrobní společnosti.
Jeho zaměření je zejména na nastavování procesů, obchodní strategie, transformace obchodních služeb, projekty pro zákaznický sektor. např. projekty customer experience/customer journey, projektový management, implementace CRM systémů, CRM Audity atp. Rovněž i projekty související se vzděláváním a rozvojem pracovníků. Začínal jako obchodní zástupce i fundraiser, pokračoval jako metodik specialista v obchodní službě, dále jako projektový manager, konzultant, business development manager... Dva roky působil v JV Asii, zejména v Indonésii, kde se věnoval business developmentu, implementaci CRM systémů a projektovému managementu. V letech 2017/2018 pak v pozici senior business development managera pro emerging markets trávil v Africe, konkrétně v Ghaně a v JAR. Aktuálně spolupracuje se společností Enehano jako konzultant a business development manager pro Salesforce CRM. Historicky pracoval na projektech např. pro společnosti: Accenture, Unicredit bank, Astra Zeneca, Aegon, Ipsos, Staropramen, Richter&Frenzel, Maspex, Wood & Paper, Dr. Max, Pharmos, S&T, FEI Company, Kooperativa, ELK, Medipharm, Kasten, PNS Grosso, Rieder Beton, Penzijní fond ČP, DHL Express, Wuestenrot, ČMSS, SEW Eurodrive CZ, JJS Electronic, Magnesium Electron CZ, Crocodille, atd
Jak by měla probíhat správa kontaktů ve firmách, aby se kontakty neztrácely, byly přístupné lidem, kteří je potřebují, a aby byla správa kompletní a přehledná? Pro firmy jsou jejich ekosystémy partnerů, klientů a dodavatelů klíčové a technologie nám umožňuje tyto ekosystémy mapovat, sdílet s kolegy a využívat jejich plný potenciál.
Co-founder, own ventures CEO
Miroslav Esser je spoluzakladatel společnosti Creative Dock, kterou založil v roce 2011 po odchodu z Vodafone Česká Republika. Miroslav v Creative Dock vedl tým Big Data a pomáhal uvést na trh přes 35 startupů. Aktuálně je Miroslav v čele Creative Dock Ventures, tedy větve vlastních projektů Creative Dock.
Miroslav je otcem tří dětí, vášnivý sportovec a technologický nadšenec.
Do roku 2020 zanikne jen v USA 1 000 000 obchodních pozic. Jací obchodníci utrpí nejvíce a jak by moderní a profesionální B2B obchodník měl fungovat? Představíme vám, na jakých návycích by měl obchodník kontinuálně pracovat, aby byl co nejefektivnější, a kde často děláme chybu, když se snažíme o rozvoj našich obchodníků.
Sales Performance Consultant
Josef Dvořák po třinácti letech zkušeností s vedením obchodních týmů v Evropě i Spojených státech založil českou pobočku SBR. Má za sebou kariéru při níž vybíral, vedl, koučoval a motivoval zhruba třísetčlenný tým. V součastnosti se specializuje na práci s firmami v oblasti profesionálních služeb a především na uvolňování jejich obchodního potenciálu. Mezi jeho klienty patří především přední české ale i světové firmy z oblasti IT a podnikového poradenství.
Má smysl plně automatizovat obchodní proces ve firmě o 50 lidech? Dnešním večerem přineseme pohled na automatizaci obchodu ze zámoří. Na příkladu US fintech společnosti Productboard ukážeme, kam až se dá zajít v automatizaci obchodního procesu díky Salesforce. Začínáme s automatizací už při sběru leadů, pokračujeme kampaněmi, scoringem leadů a prvním trial účtem. A teď přijde to nejdůležitější – rozhodnout se, kdy má smysl povolat obchodníka a kdy dál pokračovat automatizovaným obchodním procesem. Díky automatizaci jsme schopni predikovat budoucnost a s určitou přesností víme, kolik budeme mít příští kvartál nových zákazníků a kolik nám přinesou peněz. Jako třešničku na dortu ukážeme propojení Salesforce a IoT v praxi pro sales engagement
CEO & Founder
Absolvent Matematicko-fyzikální fakulty Univerzity Karlovy v Praze. První zkušenosti sbíral u dodavatele IT řešení GEM systems a Profinit. V roce 2016 se rozhodl založit vlastní firmu Enehano Solutions, která pomáhá firmám s digitální transformací. Dnes jako CEO stojí v čele firmy o 100 Salesforce nadšencích a ročním obratem přes 130 milionů Kč.
Sales Director
Michal Peška už 17 let pomáhá firmám dosáhnout obchodních cílů, zlepšit jejich výkon prostřednictvím IT služeb. Od listopadu 2017 je jednatelem Enehano Solutions, která se specializuje na řešení a služby pro oblast marketingu, CRM a zákaznického servisu. V Enehanu Michal primárně zodpovídá za obchod a finanční řízení společnosti. Michal je otcem tří dětí, nadšeným cestovatelem a fanouškem NLP