Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.
Zdeněk webovou analytiku s oblibou kombinuje s informacemi z reálného světa. V Livesportu kde pracuje, například s kalendářem sportovních akcí z celého světa. Webové analytice se věnuje od roku 2013. Ať už jako konzultant v agentuře nebo jako součást firemního týmu. Má zkušenosti s e-shopy, bankami, firemními weby i velkými mediálními portály. Webovou analytiku také školí v Dobrém Webu. Mezi jeho vášně mimo práci s daty patří rodina a plavání.
André již řadu let pracuje ve světě "digitální" analytiky. Nejprve jako prostý webový analytik s technickým zaměřením, ale později se začal posouvat směrem do mobilní analytiky, vizualizací a prací s daty nejen z webu. Po pěti letech zkušeností ve známé analytické agentuře Taste Medio nyní pracuje částečně na volné noze a částečně pomáhá jiným agenturám v rozvoji analytiky, kterou také školí a přednáší. Je také jedním z pár oficialních Google Partners Trainer se zaměřením na Google Tag Manager. Ve volném čase ho najdete pravděpodobně někde na skále nebo v jeho obydlené dodávce, jak brázdí nezkrotnou přírodu světa.
Jakub Kříž se narodil spolu s internetem. Svůj první linuxový server zprovoznil když mu bylo 13 a od té doby se věnuje programování. Posledních téměř 10 let se specializuje na online analytické technologie a etický přístup k trackingu. Je autorem nespočtu rozsáhlých implementací analytických a marketingových nástrojů napříč internetem a je prakticky nemožné se při brouzdání po webu nesetkat s jeho programy.
Jan Tichý je spoluvlastníkem digitální agentury Taste. Jako Chief Product Officer je odpovědný za strategický, produktový a znalostní rozvoj společnosti. V rámci poradenské činnosti se zabývá zejména smysluplným propojováním různých oblastí internetového marketingu, cross-channel strategiemi, webovou a datovou analytikou, business intelligence a data science. V minulosti také založil analytickou společnost Medio Interactive či pracoval jako vedoucí projektů v agentuře H1.cz.