Spoluzakladatel
Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.
Rádio v analogu, DAB, web live streamy, Youtube, podcasty, mobilní appky a hybridní televize. Jak sjednotit reprezentaci dat a dostat ucelené reporty do rukou lidí, kteří rádiem žijí a tvoří jej? Jak dát dohromady desítku různých, více či méně realtime, datových zdrojů, které se točí kolem zpravodajství, muziky a rozličných pořadů? Proč a jak implementujeme Google App+Web Analytics, BigQuery a Data Studio do Českého rozhlasu?
Rychlý průlet myšlenkami na pozadí implementace a architekturou nástroje, který je stále v plenkách, ale všichni si od něj hodně slibují.
Head of Development
Jakub Kříž se narodil spolu s internetem. Svůj první linuxový server zprovoznil když mu bylo 13 a od té doby se věnuje programování. Posledních téměř 10 let se specializuje na online analytické technologie a etický přístup k trackingu. Je autorem nespočtu rozsáhlých implementací analytických a marketingových nástrojů napříč internetem a je prakticky nemožné se při brouzdání po webu nesetkat s jeho programy.
Kam se webová analytika mílovými kroky posouvá a v jakých kontextech o ní přemýšlet? A jaký má smysl všudypřítomná touha po precizních datech? Slouží opravdu tvrdému výkonu? Obor webové analytiky stojí aktuálně na prahu největšího přerodu za hodně dlouhou dobu. Pojďme si společně poodkrýt, co nás čeká a nemine.
Google Certified Trainer & Freelance Digital Analytics Consultant
André již řadu let pracuje ve světě "digitální" analytiky. Nejprve jako prostý webový analytik s technickým zaměřením, ale později se začal posouvat směrem do mobilní analytiky, vizualizací a prací s daty nejen z webu. Po pěti letech zkušeností ve známé analytické agentuře Taste Medio nyní pracuje částečně na volné noze a částečně pomáhá jiným agenturám v rozvoji analytiky, kterou také školí a přednáší. Je také jedním z pár oficialních Google Partners Trainer se zaměřením na Google Tag Manager. Ve volném čase ho najdete pravděpodobně někde na skále nebo v jeho obydlené dodávce, jak brázdí nezkrotnou přírodu světa.
Opravdu je to tak, že výkonnostní marketing je měřitelný, zatímco brandové kampaně jsou neměřitelné? Nebo se na věc prostě jen špatně díváme? Honza zasadí budování brandu do kontextu celého marketingu firmy a ukáže, jak nad ním přemýšlet, jaká mu stanovovat kritéria, jak ho v rámci analytiky vyhodnocovat a řídit.
Partner & CPO Taste
Jan Tichý je spoluvlastníkem digitální agentury Taste. Jako Chief Product Officer je odpovědný za strategický, produktový a znalostní rozvoj společnosti. V rámci poradenské činnosti se zabývá zejména smysluplným propojováním různých oblastí internetového marketingu, cross-channel strategiemi, webovou a datovou analytikou, business intelligence a data science. V minulosti také založil analytickou společnost Medio Interactive či pracoval jako vedoucí projektů v agentuře H1.cz.
Weby skupiny flashscore.com (v tuzemsku známé jako livesport.cz) používají lidé po celém světě. Co nám prozradí data z jejich zařízení? Jaké problémy i díky tomu řešíme a jak se liší Jižní Amerika od Afriky nebo třeba Japonska?
Web analyst
Zdeněk webovou analytiku s oblibou kombinuje s informacemi z reálného světa. V Livesportu kde pracuje, například s kalendářem sportovních akcí z celého světa. Webové analytice se věnuje od roku 2013. Ať už jako konzultant v agentuře nebo jako součást firemního týmu. Má zkušenosti s e-shopy, bankami, firemními weby i velkými mediálními portály. Webovou analytiku také školí v Dobrém Webu. Mezi jeho vášně mimo práci s daty patří rodina a plavání.
Web analyst
Zdeněk webovou analytiku s oblibou kombinuje s informacemi z reálného světa. V Livesportu kde pracuje, například s kalendářem sportovních akcí z celého světa. Webové analytice se věnuje od roku 2013. Ať už jako konzultant v agentuře nebo jako součást firemního týmu. Má zkušenosti s e-shopy, bankami, firemními weby i velkými mediálními portály. Webovou analytiku také školí v Dobrém Webu. Mezi jeho vášně mimo práci s daty patří rodina a plavání.
Google Certified Trainer & Freelance Digital Analytics Consultant
André již řadu let pracuje ve světě "digitální" analytiky. Nejprve jako prostý webový analytik s technickým zaměřením, ale později se začal posouvat směrem do mobilní analytiky, vizualizací a prací s daty nejen z webu. Po pěti letech zkušeností ve známé analytické agentuře Taste Medio nyní pracuje částečně na volné noze a částečně pomáhá jiným agenturám v rozvoji analytiky, kterou také školí a přednáší. Je také jedním z pár oficialních Google Partners Trainer se zaměřením na Google Tag Manager. Ve volném čase ho najdete pravděpodobně někde na skále nebo v jeho obydlené dodávce, jak brázdí nezkrotnou přírodu světa.
Partner & CPO Taste
Jan Tichý je spoluvlastníkem digitální agentury Taste. Jako Chief Product Officer je odpovědný za strategický, produktový a znalostní rozvoj společnosti. V rámci poradenské činnosti se zabývá zejména smysluplným propojováním různých oblastí internetového marketingu, cross-channel strategiemi, webovou a datovou analytikou, business intelligence a data science. V minulosti také založil analytickou společnost Medio Interactive či pracoval jako vedoucí projektů v agentuře H1.cz.