Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátor

Matěj Novák

Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.

Přednášející

Radek Hrachovec

Radek se věnuje přes dvacet let věrnostním programům a svoji profesionální kariéru trvale spojil s tímto oborem. Dostal jedinečnou šanci od základů vymyslet a spustit Baťa klub, o který se do roku 2010 staral. Poté přešel na volnou nohu a stal se partnerem společnosti Voxwise. Předává své bohaté zkušenosti formou konzultací, workshopů a kompletních projektů na míru. Patří mezi stálé členy poroty The International Loyalty Awards v Londýně. Během let nashromáždil ohromné množství informací o stovkách různých věrnostních programů z celého světa a dal je do veřejně přístupné databáze na adrese dbvp.cz.

Ján Kešelák

Ján se od roku 2018 stará o rozvoj společnosti GLAMI na zahraničních trzích. V minulosti byl zodpovědný za growth marketing knižního love brandu Martinus.cz. Je také alumni německého Rocket Internet - absolventem mezinárodního programu CEMS. Ve volném čase rád hraje na klavír, čte a běhá. V rámci soutěže WebTop100 má na starosti kategorii zahraniční expanze.

Lubomír Prokeš

Luboš pracuje na pozici Project and Product Director ve společnosti Wittytrade, která je (mimo jiné) oficiálním distributorem značky Xiaomi v ČR. Je zodpovědný za výkon portfolia od přípravy a spuštění prodejů až po konec životního cyklu produktů. K jeho největším zadáním patří vytvoření a správa projektové dokumentace a řízení procesů plánování souvisejících s portfoliem. Této výzvě předcházely 4 roky vedení LAMAX Electronics od úplného zrodu značky až po pozici významného hráče na trzích střední Evropy. O velkou porci jeho volného času ho připravuje jeho velká vášeň a zároveň životabudič – káva, hodně kávy. Zbylý volný čas, především na cestách za dalším skvělým šálkem výběrové arabiky, tráví se svou ženou a 2 dětmi.

Martin Šilar

Spolumajitel agentury Influencer.cz. Mezi jeho zásadní klienty patří BMW, MINI, Somersby, Carollinum nebo CETIN. V minulosti se aktivně realizoval v kulturní sféře (hudební klub a festival). Nejvíce se zaměřuje na community management, krizovou komunikaci a obsahovou strategii (zejména pro sociální sítě). S Adamem Zbiejczukem pořádá pravidelné ''social media'' setkání Babeltalk.