Spoluzakladatel
Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.
Jak pomáhá sledování customer lifetime value zvyšování loajality a retence? A jak ho využíváme v Martinus.cz?
Expansion Manager
Ján se od roku 2018 stará o rozvoj společnosti GLAMI na zahraničních trzích. V minulosti byl zodpovědný za growth marketing knižního love brandu Martinus.cz. Je také alumni německého Rocket Internet - absolventem mezinárodního programu CEMS. Ve volném čase rád hraje na klavír, čte a běhá. V rámci soutěže WebTop100 má na starosti kategorii zahraniční expanze.
Na silně konkurenčním trhu se nám podařilo dosáhnout pragmatického úspěchu - tržby rostou hlavně díky tomu, že naše produkty jsou kvalitní, zákazníci bohužel poměrně často "přehlíží" naši značku. Na konkrétních ukázkách vám ukážu, jak se pomocí retenčních aktivit snažíme náš brand udělat daleko více atraktivním.
Project & Product Director
Luboš pracuje na pozici Project and Product Director ve společnosti Wittytrade, která je (mimo jiné) oficiálním distributorem značky Xiaomi v ČR. Je zodpovědný za výkon portfolia od přípravy a spuštění prodejů až po konec životního cyklu produktů. K jeho největším zadáním patří vytvoření a správa projektové dokumentace a řízení procesů plánování souvisejících s portfoliem. Této výzvě předcházely 4 roky vedení LAMAX Electronics od úplného zrodu značky až po pozici významného hráče na trzích střední Evropy. O velkou porci jeho volného času ho připravuje jeho velká vášeň a zároveň životabudič – káva, hodně kávy. Zbylý volný čas, především na cestách za dalším skvělým šálkem výběrové arabiky, tráví se svou ženou a 2 dětmi.
Většina věrnostních programů zákazníkům nic nepřináší a nedokáže je motivovat ke změně chování. Nefunkční programy stojí firmy zbytečné peníze, obtěžují jejich zákazníky a způsobují provozní problémy. Postavit a provozovat úspěšný zákaznický program, který přináší dodatečný zisk není až tak těžké. Ukážu Vám, jak vydělávat na věrnosti Vašich zákazníků a zároveň je učinit šťastnější a věrnější.
Partner
Radek se věnuje přes dvacet let věrnostním programům a svoji profesionální kariéru trvale spojil s tímto oborem. Dostal jedinečnou šanci od základů vymyslet a spustit Baťa klub, o který se do roku 2010 staral. Poté přešel na volnou nohu a stal se partnerem společnosti Voxwise. Předává své bohaté zkušenosti formou konzultací, workshopů a kompletních projektů na míru. Patří mezi stálé členy poroty The International Loyalty Awards v Londýně. Během let nashromáždil ohromné množství informací o stovkách různých věrnostních programů z celého světa a dal je do veřejně přístupné databáze na adrese dbvp.cz.
Může být community management jedním z vašich (měřitelných) KPI pro sociální sítě? Jak správně pečovat o zákazníky, fanoušky a vlastně kohokoliv, s kým jako firma přijdete na sociálních sítích do kontaktu? Co je vlastně komunita? A proč si (nejen) já myslím, že velká část marketérů zapomněla, jaký je původní smysl a největší přínos sociálních sítí? To jsou hlavní otázky, na které se pokusím dát jasnou odpověď. A jako pomocníka si přinesu spoustu reálných příkladů z vlastní práce i z komunikace jiných značek, které sledujeme.
Social Media Marketing and Project Manager
Spolumajitel agentury Influencer.cz. Mezi jeho zásadní klienty patří BMW, MINI, Somersby, Carollinum nebo CETIN. V minulosti se aktivně realizoval v kulturní sféře (hudební klub a festival). Nejvíce se zaměřuje na community management, krizovou komunikaci a obsahovou strategii (zejména pro sociální sítě). S Adamem Zbiejczukem pořádá pravidelné ''social media'' setkání Babeltalk.
Partner
Radek se věnuje přes dvacet let věrnostním programům a svoji profesionální kariéru trvale spojil s tímto oborem. Dostal jedinečnou šanci od základů vymyslet a spustit Baťa klub, o který se do roku 2010 staral. Poté přešel na volnou nohu a stal se partnerem společnosti Voxwise. Předává své bohaté zkušenosti formou konzultací, workshopů a kompletních projektů na míru. Patří mezi stálé členy poroty The International Loyalty Awards v Londýně. Během let nashromáždil ohromné množství informací o stovkách různých věrnostních programů z celého světa a dal je do veřejně přístupné databáze na adrese dbvp.cz.
Expansion Manager
Ján se od roku 2018 stará o rozvoj společnosti GLAMI na zahraničních trzích. V minulosti byl zodpovědný za growth marketing knižního love brandu Martinus.cz. Je také alumni německého Rocket Internet - absolventem mezinárodního programu CEMS. Ve volném čase rád hraje na klavír, čte a běhá. V rámci soutěže WebTop100 má na starosti kategorii zahraniční expanze.
Spoluzakladatel
Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.
Project & Product Director
Luboš pracuje na pozici Project and Product Director ve společnosti Wittytrade, která je (mimo jiné) oficiálním distributorem značky Xiaomi v ČR. Je zodpovědný za výkon portfolia od přípravy a spuštění prodejů až po konec životního cyklu produktů. K jeho největším zadáním patří vytvoření a správa projektové dokumentace a řízení procesů plánování souvisejících s portfoliem. Této výzvě předcházely 4 roky vedení LAMAX Electronics od úplného zrodu značky až po pozici významného hráče na trzích střední Evropy. O velkou porci jeho volného času ho připravuje jeho velká vášeň a zároveň životabudič – káva, hodně kávy. Zbylý volný čas, především na cestách za dalším skvělým šálkem výběrové arabiky, tráví se svou ženou a 2 dětmi.
Social Media Marketing and Project Manager
Spolumajitel agentury Influencer.cz. Mezi jeho zásadní klienty patří BMW, MINI, Somersby, Carollinum nebo CETIN. V minulosti se aktivně realizoval v kulturní sféře (hudební klub a festival). Nejvíce se zaměřuje na community management, krizovou komunikaci a obsahovou strategii (zejména pro sociální sítě). S Adamem Zbiejczukem pořádá pravidelné ''social media'' setkání Babeltalk.