Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Zdeněk vede tým motion a 3D designérů v kreativní agentuře Leo Burnett. Za svou téměř 10letou kariéru vytvářel populární pořady a obsah pro online televize jako je Seznam.cz nebo Economia. Spolupracoval mimo jiné i na pořadech s Lukášem Pavláskem, Luďkem Staňkem, Petrem Čtvrtníčkem a dalšími.
Své mnohaleté zkušenosti s tvorbou obsahu aktuálně uplatňuje ve své práci pro klienty Fortuna, Pilsner Urquell, LEGO, Philip Morris a další z komunikační skupiny Publicis Groupe. Pod jeho vedením vzniklo interní oddělení, které klientům zajišťuje produkční a postprodukční služby včetně CGI, 2D i 3D produkce, VFX, SFX, AI VFX i AI 3D produkce.
Michal Bubeníček je CEO & Stratég agentury Etnetera Motion a partner v digitální skupině Etnetera Group. Vystudoval strategickou komunikaci na FSV Karlovy Univerzity a absolvoval exekutivní program digitální strategie na Harvardu.
Ve své práci propojuje kreativitu s technologiemi a pomáhá značkám jako Škoda, Pepsi, Nivea nebo Mattoni. Vede také expanzi Etnetera Motion do Austrálie, kde spolupracuje s agenturou Reborn na projektech pro klienty jako Unilever nebo Kraft-Heinz.
Kromě toho externě učí brand marketing na Karlově Univerzitě, kde inspiruje budoucí generaci marketérů. Je také zakladatelem podcastu Mike:ON, který mapuje nejnovější trendy v marketingu, budování značek a využívání inovativních technologií.
Nikola je oceňovanou kreativní ředitelkou s více než 10 letou zkušeností v oboru. Spolu se svými kreativními týmy vytváří lokální i globální kampaně pro klienty jako IKEA, Pilsner Urquell, Fortuna, Heinz, LEGO, nebo Amnesty International.
Získala řadu lokálních i mezinárodních cen. Mezi nimi například EFFIE, Golden Drum, ADC Creative Awards, FLEMA, Cresta Awards, SABRE Awards, European Excellence Awards nebo Eurobest.
Oldřiška je zkušená copywriterka v marketingové agentuře Včeliště. Svou vášeň pro dobře napsané texty objevila už během studií žurnalistiky. Nakonec ale utekla od novin k online marketingu a dnes tvoří interní i klientský obsah, textuje weby a produkty, připravuje příspěvky na sociální sítě, reklamní slogany, newslettery nebo třeba e-booky.
Expert na strategickou komunikaci, který měří, kudy chodí. Bezmála 15 let se věnuje online marketingu a sociálním sítím, v posledních letech také využití umělé inteligence do procesů firem. Od roku 2022 vede vlastní agenturu Lost Bunny Communication. Je autorem dvou knih o marketingu, přednáší na vysokých školách a zahraniční pracovní zkušenosti získal v Dubaji a Madridu.
Petra Stupková založila advokátní kancelář, která se zaměřuje na právo v online prostředí a e-commerce. Umí řešit ochranu značky v souvislostech současných trendů v marketingu. Svým klientům kryje záda v doménových sporech, při nekalých praktikách v reklamě nebo třeba na sociálních sítích. V poslední době Petra také propadla problematice generativních nástrojů AI a spoluzaložila Českou asociaci umělé inteligence. Baví jí konfrontovat právo s neustále se vyvíjejícím prostředím digitálního marketingu, intenzivně se proto věnuje taky nastavování smluvních vztahů s freelancery.
Je prvním a jediným držitelem prestižního titulu Canva Verified Expert v Česku a jedním z prvních na světě. Denně spolupracuje s Canvou, kdy testováním a zpětnou vazbou pomáhá vylepšovat budoucí verze této platformy. Svým klientům tak předává ty nejkvalitnější znalosti a proto patří k nejvyhledávanějším lektorům Canvy nejen v ČR. David je také koučem spíkrů, kdy připravuje řečníky pro TEDxPrague.