Program

AI a tvorba obsahu na sociální sítě. Parťáci nebo nepřátelé?

Umělá inteligence je všude kolem nás. Sociální sítě nevyjímaje. Na přednášce si řekneme, jak vám může AI pomoct s komunikací vaší firmy na sociálních sítích. A jestli je to opravdu pomoc.

Vítězslav Klement Vítězslav Klement

Social Media Skillhead

Lost Bunny Communication

Vítězslav Klement

Expert na strategickou komunikaci, který měří, kudy chodí. Bezmála 15 let se věnuje online marketingu a sociálním sítím, v posledních letech také využití umělé inteligence do procesů firem. Od roku 2022 vede vlastní agenturu Lost Bunny Communication. Je autorem dvou knih o marketingu, přednáší na vysokých školách a zahraniční pracovní zkušenosti získal v Dubaji a Madridu.

Osvědčené tipy pro tvorbu textů s AI (a kdy se na to vykašlat)

Umělá inteligence není konkurencí, ale skvělým pomocníkem, který vám či vašemu copywriterovi usnadní a zrychlí práci. Povíme si, co AI zvládne skvěle, kde jsou její limity a jak ji zapojit do procesu přípravy textového obsahu. Ukážeme si, jak AI efektivně využít při psaní článků, webových textů, příspěvků na sociální sítě nebo PPC kampaní. Vše na praktických příkladech a z každodenní praxe.

Oldřiška Hradcová Oldřiška Hradcová

Copywriter a specialistka na sociální sítě

Včeliště

Oldřiška Hradcová

Oldřiška je zkušená copywriterka v marketingové agentuře Včeliště. Svou vášeň pro dobře napsané texty objevila už během studií žurnalistiky. Nakonec ale utekla od novin k online marketingu a dnes tvoří interní i klientský obsah, textuje weby a produkty, připravuje příspěvky na sociální sítě, reklamní slogany, newslettery nebo třeba e-booky.

AI tvoří, právo boří? Průvodce minovým polem generovaného obsahu.

Umělá inteligence dokáže vytvářet texty, obrázky i videa na lusknutí prstu, ale co na to právo? Přednáška se zaměří na právní nástrahy spojené s užíváním generovaného obsahu: od autorských práv a ochrany osobnosti až po GDPR a odpovědnost za škodu. Odnesete si návod, jak vyhodnocovat riziko. Kdy má smysl věci řešit s právníkem a kdy ne. Naučte se projít minovým polem právních nástrah bez škrábance. Na značce, peněžence i na duchu.

Petra Stupková Petra Stupková

Advokátka

Legitas

Petra Stupková

Petra Stupková založila advokátní kancelář, která se zaměřuje na právo v online prostředí a e-commerce. Umí řešit ochranu značky v souvislostech současných trendů v marketingu. Svým klientům kryje záda v doménových sporech, při nekalých praktikách v reklamě nebo třeba na sociálních sítích. V poslední době Petra také propadla problematice generativních nástrojů AI a spoluzaložila Českou asociaci umělé inteligence. Baví jí konfrontovat právo s neustále se vyvíjejícím prostředím digitálního marketingu, intenzivně se proto věnuje taky nastavování smluvních vztahů s freelancery.