Umělá inteligence je všude kolem nás. Sociální sítě nevyjímaje. Na přednášce si řekneme, jak vám může AI pomoct s komunikací vaší firmy na sociálních sítích. A jestli je to opravdu pomoc.
Social Media Skillhead
Expert na strategickou komunikaci, který měří, kudy chodí. Bezmála 15 let se věnuje online marketingu a sociálním sítím, v posledních letech také využití umělé inteligence do procesů firem. Od roku 2022 vede vlastní agenturu Lost Bunny Communication. Je autorem dvou knih o marketingu, přednáší na vysokých školách a zahraniční pracovní zkušenosti získal v Dubaji a Madridu.
Umělá inteligence není konkurencí, ale skvělým pomocníkem, který vám či vašemu copywriterovi usnadní a zrychlí práci. Povíme si, co AI zvládne skvěle, kde jsou její limity a jak ji zapojit do procesu přípravy textového obsahu. Ukážeme si, jak AI efektivně využít při psaní článků, webových textů, příspěvků na sociální sítě nebo PPC kampaní. Vše na praktických příkladech a z každodenní praxe.
Copywriter a specialistka na sociální sítě
Oldřiška je zkušená copywriterka v marketingové agentuře Včeliště. Svou vášeň pro dobře napsané texty objevila už během studií žurnalistiky. Nakonec ale utekla od novin k online marketingu a dnes tvoří interní i klientský obsah, textuje weby a produkty, připravuje příspěvky na sociální sítě, reklamní slogany, newslettery nebo třeba e-booky.
Umělá inteligence dokáže vytvářet texty, obrázky i videa na lusknutí prstu, ale co na to právo? Přednáška se zaměří na právní nástrahy spojené s užíváním generovaného obsahu: od autorských práv a ochrany osobnosti až po GDPR a odpovědnost za škodu. Odnesete si návod, jak vyhodnocovat riziko. Kdy má smysl věci řešit s právníkem a kdy ne. Naučte se projít minovým polem právních nástrah bez škrábance. Na značce, peněžence i na duchu.
Advokátka
Petra Stupková založila advokátní kancelář, která se zaměřuje na právo v online prostředí a e-commerce. Umí řešit ochranu značky v souvislostech současných trendů v marketingu. Svým klientům kryje záda v doménových sporech, při nekalých praktikách v reklamě nebo třeba na sociálních sítích. V poslední době Petra také propadla problematice generativních nástrojů AI a spoluzaložila Českou asociaci umělé inteligence. Baví jí konfrontovat právo s neustále se vyvíjejícím prostředím digitálního marketingu, intenzivně se proto věnuje taky nastavování smluvních vztahů s freelancery.