Tato akce již proběhla. Další akce AI a tvorba obsahu se koná 23. 1. 2025.

Přednášející

Moderátor

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.

Přednášející

Nikola Foktová

Nikola je oceňovanou kreativní ředitelkou s více než 10 letou zkušeností v oboru. Spolu se svými kreativními týmy vytváří lokální i globální kampaně pro klienty jako IKEA, Pilsner Urquell, Fortuna, Heinz, LEGO, nebo Amnesty International.

Získala řadu lokálních i mezinárodních cen. Mezi nimi například EFFIE, Golden Drum, ADC Creative Awards, FLEMA, Cresta Awards, SABRE Awards, European Excellence Awards nebo Eurobest.

Ondřej Hanák

Ondra se zaměřuje hlavně na IT právo, duševní vlastnictví a e-commerce. Nejvíc tíhne k vývoji software, včetně videoher. Má zkušenosti prakticky se vším, co se software týká. Kromě samotného vývoje (waterfall i agilního) vám pomůže i s jeho licencováním nebo servisem.

Navíc se zajímá i o oblasti umělé inteligence, kybernetické bezpečnosti nebo digitalizace a rád sdílí novinky z oblasti technologií na svém LinkedIn. Poradí vám ale i pokud jste e-shop anebo když řešíte ochranné známky či průmyslové vzory.

Pavel Jechort

Mám 22 let zkušeností v marketingu. Začínal jsem v Plzeňském Prazdroji a 10 strávil v FMCG. Posledních 12 let pracuji ve finančním sektoru. V Axa Partners CEE mám na starosti marketing, e-commerce, produktovou kancelář, to vše pro 6 trhů.

Jiří Malý

Jiří je technologický nadšenec s více než 20letou zkušeností v oblasti digitálního marketingu. Momentálně působí jako CTO ve společnosti Wunderman Thompson Prague, kde vede oddělení vývoje, dat, marketingové automatizace, UX a technického projektového managementu. Dříve spoluzakládal digitální agenturu Advertures, kterou později prodal koncernu WPP. Působil také jako ředitel v agentuře Neo@Ogilvy a pomáhal s expanzí Alza.cz do Evropy. Jiří se zaměřuje především na propojení moderních technologií s marketingem a mediálním byznysem. Mezi jeho hlavní priority v současnosti patří umělá inteligence a udržitelnost. Rád také propaguje analytické nástroje a systematický přístup v marketingu. Když zrovna nepracuje na nových technologických projektech, nejčastěji ho potkáte někde běhat po horách.

Lenka Stawarczyk

Lenka Stawarczyk je markeťačka, s desetiletou praxi v SaaS a B2B oboru. Prolítla startupy i korporacemi a aktuálně pracuje jako freelance konzultantka brandingu, tone of voice značek a také jako UX writerka. Řídila marketing v deskoherní firmě CGE, tým produktových marketérů v LMC, pomohla dostat do světa whistleblowingovou platformu FaceUp a spolupracovala s firmami jako Trezor, T-mobile, nebo blockchainovou AAVE. No a teď se už víc než rok intenzivně noří do AI nástrojů a vybírá ty nejzajímavější use casy pro marketéry a kreativce.

Ivo Veselý

Přes 8 let pomáhám klientům uchopit influencer marketing za správný konec a vytěžit z něho maximum. Vymyslím pro vás efektivní strategii, najdu správné influencery a zajistím s nimi efektivní spolupráci. Měl jsem tu čest podílet se na kampaních s influencery pro značky jako ŠKODA Auto, Česká spořitelna, Komerční banka, Milka, Oreo, Mattoni, Zalando nebo Akademie věd ČR. Podílel jsem na vzniku etického kodexu Férový Influencer.