Konzultant marketingu
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Zajímá vás, jak efektivně zařadit AI do celého kreativního procesu od brainstormingů, přes tvorbu kreativních konceptů až po postprodukci kampaňových vizuálů a spotů? Kreativní ředitelka agentur Leo Burnett a MSL využívá se svými kreativci nástroje umělé inteligence napříč celým kreativním workflow.
Ve své přednášce vám představí praktické rady, tipy a AI tooly, které vám pomůžou nejen zefektivnit váš vlastní kreativní proces, ale hlavně najít v umělé inteligenci parťáka, se kterým je radost pracovat. Tyto tipy přitom využijete, i když neděláte v reklamě a marketingu. Dozvíte se mimo jiné, jak si zabrainstormovat s Einsteinem, jak zlepšit své prompty, abyste z AI toolů dostali ještě lepší výsledky, a spoustu dalšího.
Creative Director, Leo Burnett & MSL Czech Republic,
Nikola je oceňovanou kreativní ředitelkou s více než 10 letou zkušeností v oboru. Spolu se svými kreativními týmy vytváří lokální i globální kampaně pro klienty jako IKEA, Pilsner Urquell, Fortuna, Heinz, LEGO, nebo Amnesty International.
Získala řadu lokálních i mezinárodních cen. Mezi nimi například EFFIE, Golden Drum, ADC Creative Awards, FLEMA, Cresta Awards, SABRE Awards, European Excellence Awards nebo Eurobest.
Stavíte brand nebo řešíte tvorbu obsahu a chcete přizvat na pomoc AI? Výborně!
Kolik toho ale za vás opravdu zvládne udělat umělá inteligence a co si musíte odmakat sami? Na to si odpovíme. Probereme, jak zapojit AI do celého procesu tvorby brandu a firemního contentu, a také jak naučit ChatGPT mluvit vaším vlastním jazykem.
Marketing & Branding konzultantka
Lenka Stawarczyk je markeťačka, s desetiletou praxi v SaaS a B2B oboru. Prolítla startupy i korporacemi a aktuálně pracuje jako freelance konzultantka brandingu, tone of voice značek a také jako UX writerka. Řídila marketing v deskoherní firmě CGE, tým produktových marketérů v LMC, pomohla dostat do světa whistleblowingovou platformu FaceUp a spolupracovala s firmami jako Trezor, T-mobile, nebo blockchainovou AAVE. No a teď se už víc než rok intenzivně noří do AI nástrojů a vybírá ty nejzajímavější use casy pro marketéry a kreativce.
Určitě při své práci rádi využíváte nástroje jako ChatGPT nebo Midjourney, případně s tou myšlenkou aspoň koketujete. Měli byste si ale dávat pozor, co do AI nástrojů zadáváte a jak výstupy dále používáte. A to především, pokud je tvoříte na zakázku pro klienta.
Na praktické přednášce Ondřeje Hanáka, odborníka na IT právo, technologie a marketingové právo, se dozvíte, jak právně správně promptovat, abyste nezasahovali do autorských práv, osobních údajů nebo nevyzrazovali důvěrné informace. Dozvíte se také, co řešit s klienty, pokud chcete výstupy používat v marketingu.
Advokát
Ondra se zaměřuje hlavně na IT právo, duševní vlastnictví a e-commerce. Nejvíc tíhne k vývoji software, včetně videoher. Má zkušenosti prakticky se vším, co se software týká. Kromě samotného vývoje (waterfall i agilního) vám pomůže i s jeho licencováním nebo servisem.
Navíc se zajímá i o oblasti umělé inteligence, kybernetické bezpečnosti nebo digitalizace a rád sdílí novinky z oblasti technologií na svém LinkedIn. Poradí vám ale i pokud jste e-shop anebo když řešíte ochranné známky či průmyslové vzory.
V tomto semináři představíme klíčové techniky jako prompting, RAG a fine-tuning a ukážeme jejich možnosti i limity při tvorbě originálního marketingového obsahu. Zaměříme se na to, jak fungují velké předtrénované jazykové modely. Ukážeme si, proč prompting vede často k průměrným výsledkům. Předvedeme možnosti techniky RAG, která dokáže směrovat generování obsahu pomocí vlastních dat. Jako cestu k originálnímu obsahu představíme fine-tuning, tedy předtrénování modelu na firemních datech. Tato technika dovoluje vytvářet texty a obsah zcela na míru značce. Účastníci porozumí principům i praktickému nasazení moderních AI technik pro marketingovou tvorbu.
Jiří je technologický nadšenec s více než 20letou zkušeností v oblasti digitálního marketingu. Momentálně působí jako CTO ve společnosti Wunderman Thompson Prague, kde vede oddělení vývoje, dat, marketingové automatizace, UX a technického projektového managementu. Dříve spoluzakládal digitální agenturu Advertures, kterou později prodal koncernu WPP. Působil také jako ředitel v agentuře Neo@Ogilvy a pomáhal s expanzí Alza.cz do Evropy. Jiří se zaměřuje především na propojení moderních technologií s marketingem a mediálním byznysem. Mezi jeho hlavní priority v současnosti patří umělá inteligence a udržitelnost. Rád také propaguje analytické nástroje a systematický přístup v marketingu. Když zrovna nepracuje na nových technologických projektech, nejčastěji ho potkáte někde běhat po horách.
Objevte svět virtuálních influencerů, kteří jsou čím dál častěji součástí marketingové komunikace. Je to příležitost nebo hrozba? V této přednášce se dozvíte, jak vytvořit vlastního virtuálního influencera, který oživí komunikaci vaší značky. Prozkoumáme nejnovější data, která odhalují jejich rostoucí vliv. Ukážu vám, jak mohou virtuální influenceři přinést vaší značce autentické zapojení a nové příležitosti. Inspirujte se případovými studiemi firem, které již virtuální influencery úspěšně začlenily do svých marketingových strategií.
Influencer Marketing Freelancer
Přes 8 let pomáhám klientům uchopit influencer marketing za správný konec a vytěžit z něho maximum. Vymyslím pro vás efektivní strategii, najdu správné influencery a zajistím s nimi efektivní spolupráci. Měl jsem tu čest podílet se na kampaních s influencery pro značky jako ŠKODA Auto, Česká spořitelna, Komerční banka, Milka, Oreo, Mattoni, Zalando nebo Akademie věd ČR. Podílel jsem na vzniku etického kodexu Férový Influencer.
Využití AI k práci nahrazující lidi vyžaduje mnohem více úsilí, než bychom očekávali, oslněni články v médiích. Pokud se rozhodnete, že AI nebude jen zapisovat schůzky, organizovat kalendář a upravovat prezentace, připravte se na dlouhou cestu plnou nečekaných úskalí. Pravidla hry z velké části neurčujete Vy, pokud chcete hrát, musíte se přizpůsobit.
CMO & CPO
UNIQA Management Services
Mám 22 let zkušeností v marketingu. Začínal jsem v Plzeňském Prazdroji a 10 strávil v FMCG. Posledních 12 let pracuji ve finančním sektoru. V Axa Partners CEE mám na starosti marketing, e-commerce, produktovou kancelář, to vše pro 6 trhů.