Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Zkušenosti v on-line mediálním světě sbírá od roku 2001, kdy postupně prošel různými pozicemi jak na straně publisherů – Seznam.cz, Centrum.cz, tak na straně mediálních a komunikačních agentur – MediaCom Praha, Omnicom Media Group.
Štěpán Kačena má na starosti marketingovou komunikaci služeb KPMG Česká republika a advokátní kanceláře KPMG Legal. Dříve působil v komunikační agentuře Grayling, kde pracoval mimo jiné pro IBM nebo Jaguar Land Rover. Novinářské zkušenosti má z ČT a E15.
Martin je Online Marketing Consultant a v Hájedničce se stará o to, aby se noví klienti cítili jako v bavlnce. Dříve pracoval jako procesní analytik, programátor a projekťák, ale později se rozhodl vrhnout se naplno do fascinujícího světa online marketingu. Předchozí zkušenosti mu nyní umožňují nahlížet potřeby klientů komplexně, zaměřovat se na rozvoj byznysu klientů a navrhovat řešení až do technických detailů. Vystudoval Kognitivní informatiku na VŠE a ve volném čase se vrací k programování nebo studiu západní myšlenkové tradice.