Konzultant marketingu
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
I české B2B firmy začínají chápat, že online marketing jim může výrazně pomoci v rozvoji jejich byznysu. Martin představí TOP trendy pro rok 2017, díky nimž bude B2B komunikace tuzemských firem ještě relevantnější a přesněji cílená.
Online marketing consultant
Martin je Online Marketing Consultant a v Hájedničce se stará o to, aby se noví klienti cítili jako v bavlnce. Dříve pracoval jako procesní analytik, programátor a projekťák, ale později se rozhodl vrhnout se naplno do fascinujícího světa online marketingu. Předchozí zkušenosti mu nyní umožňují nahlížet potřeby klientů komplexně, zaměřovat se na rozvoj byznysu klientů a navrhovat řešení až do technických detailů. Vystudoval Kognitivní informatiku na VŠE a ve volném čase se vrací k programování nebo studiu západní myšlenkové tradice.
Za poslední dva roky jsme se v KPMG posunuli od zběsilé honby za „leady“ k většímu důrazu na akce a práci s kontakty. Jsme na sociálních sítích, pracujeme s mailingy, ale na konference zveme i na papíře nebo vydáváme časopis. V prezentaci shrnu digitální proměnu marketingového oddělení, kterému se přezdívalo letáci.
Head of Marketing
Štěpán Kačena má na starosti marketingovou komunikaci služeb KPMG Česká republika a advokátní kanceláře KPMG Legal. Dříve působil v komunikační agentuře Grayling, kde pracoval mimo jiné pro IBM nebo Jaguar Land Rover. Novinářské zkušenosti má z ČT a E15.
Obchodní oddělení v Seznam.cz patří k jedněm z největších mezi českými mediahousy. Obchodníci jsou v každodenním kontaktu s inzerenty a postupně se do jejich práce dostává čím dál více atributů, které někdo nazývá proklientským přístupem, jiný B2B marketingem. Petr Fryš vás provede věcmi, které v Seznamu považujeme za samozřejmé. Když si z nich vyberete pár věcí pro sebe, vaši klienti či business partneři to jistě ocení.
Chief Digital Officer
Zkušenosti v on-line mediálním světě sbírá od roku 2001, kdy postupně prošel různými pozicemi jak na straně publisherů – Seznam.cz, Centrum.cz, tak na straně mediálních a komunikačních agentur – MediaCom Praha, Omnicom Media Group.
IPG Mediabrands
V závěrečné panelové diskusi budete mít víc prostoru vrátit se ke všem prezentacím a zeptat se řečníků na to, co vás zajímá. Budeme si povídat o tom, jaké nástroje fungují nejlépe a co jsou naopak zbytečně vyhozené peníze.
IPG Mediabrands
Head of Marketing
Štěpán Kačena má na starosti marketingovou komunikaci služeb KPMG Česká republika a advokátní kanceláře KPMG Legal. Dříve působil v komunikační agentuře Grayling, kde pracoval mimo jiné pro IBM nebo Jaguar Land Rover. Novinářské zkušenosti má z ČT a E15.
Online marketing consultant
Martin je Online Marketing Consultant a v Hájedničce se stará o to, aby se noví klienti cítili jako v bavlnce. Dříve pracoval jako procesní analytik, programátor a projekťák, ale později se rozhodl vrhnout se naplno do fascinujícího světa online marketingu. Předchozí zkušenosti mu nyní umožňují nahlížet potřeby klientů komplexně, zaměřovat se na rozvoj byznysu klientů a navrhovat řešení až do technických detailů. Vystudoval Kognitivní informatiku na VŠE a ve volném čase se vrací k programování nebo studiu západní myšlenkové tradice.
Konzultant marketingu
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.