Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

18:00 - 18:10

Úvodní slovo

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Konzultant marketingu

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.

18:10 - 18:30

Trendy B2B komunikace

I české B2B firmy začínají chápat, že online marketing jim může výrazně pomoci v rozvoji jejich byznysu. Martin představí TOP trendy pro rok 2017, díky nimž bude B2B komunikace tuzemských firem ještě relevantnější a přesněji cílená.

Martin Kružík Martin Kružík

Online marketing consultant

H1.cz

Martin Kružík

Martin je Online Marketing Consultant a v Hájedničce se stará o to, aby se noví klienti cítili jako v bavlnce. Dříve pracoval jako procesní analytik, programátor a projekťák, ale později se rozhodl vrhnout se naplno do fascinujícího světa online marketingu. Předchozí zkušenosti mu nyní umožňují nahlížet potřeby klientů komplexně, zaměřovat se na rozvoj byznysu klientů a navrhovat řešení až do technických detailů. Vystudoval Kognitivní informatiku na VŠE a ve volném čase se vrací k programování nebo studiu západní myšlenkové tradice.

18:35 - 18:55

Tištěné vs. linkedinové vizitky – B2B marketing v KPMG

Za poslední dva roky jsme se v KPMG posunuli od zběsilé honby za „leady“ k většímu důrazu na akce a práci s kontakty. Jsme na sociálních sítích, pracujeme s mailingy, ale na konference zveme i na papíře nebo vydáváme časopis. V prezentaci shrnu digitální proměnu marketingového oddělení, kterému se přezdívalo letáci.

Štěpán Kačena Štěpán Kačena

Head of Marketing

KPMG Česká republika

Štěpán Kačena

 Štěpán Kačena má na starosti marketingovou komunikaci služeb KPMG Česká republika a advokátní kanceláře KPMG Legal. Dříve působil v komunikační agentuře Grayling, kde pracoval mimo jiné pro IBM nebo Jaguar Land Rover. Novinářské zkušenosti má z ČT a E15.

19:00 - 19:20

Někdy i zdánlivě obyčejné věci klienti ocení nejvíce

Obchodní oddělení v Seznam.cz patří k jedněm z největších mezi českými mediahousy. Obchodníci jsou v každodenním kontaktu s inzerenty a postupně se do jejich práce dostává čím dál více atributů, které někdo nazývá proklientským přístupem, jiný B2B marketingem. Petr Fryš vás provede věcmi, které v Seznamu považujeme za samozřejmé. Když si z nich vyberete pár věcí pro sebe, vaši klienti či business partneři to jistě ocení.

Petr Fryš Petr Fryš

Chief Digital Officer

CZECH NEWS CENTER

Petr Fryš

Zkušenosti v on-line mediálním světě sbírá od roku 2001, kdy postupně prošel různými pozicemi jak na straně publisherů – Seznam.cz, Centrum.cz, tak na straně mediálních a komunikačních agentur – MediaCom Praha, Omnicom Media Group.

Dušan Gajdoštík

IPG Mediabrands

19:25 - 19:55

Panelovka: Jak nejlépe oslovit obchodní partnery a klienty?

V závěrečné panelové diskusi budete mít víc prostoru vrátit se ke všem prezentacím a zeptat se řečníků na to, co vás zajímá. Budeme si povídat o tom, jaké nástroje fungují nejlépe a co jsou naopak zbytečně vyhozené peníze.

Dušan Gajdoštík

IPG Mediabrands

Štěpán Kačena Štěpán Kačena

Head of Marketing

KPMG Česká republika

Štěpán Kačena

 Štěpán Kačena má na starosti marketingovou komunikaci služeb KPMG Česká republika a advokátní kanceláře KPMG Legal. Dříve působil v komunikační agentuře Grayling, kde pracoval mimo jiné pro IBM nebo Jaguar Land Rover. Novinářské zkušenosti má z ČT a E15.

Martin Kružík Martin Kružík

Online marketing consultant

H1.cz

Martin Kružík

Martin je Online Marketing Consultant a v Hájedničce se stará o to, aby se noví klienti cítili jako v bavlnce. Dříve pracoval jako procesní analytik, programátor a projekťák, ale později se rozhodl vrhnout se naplno do fascinujícího světa online marketingu. Předchozí zkušenosti mu nyní umožňují nahlížet potřeby klientů komplexně, zaměřovat se na rozvoj byznysu klientů a navrhovat řešení až do technických detailů. Vystudoval Kognitivní informatiku na VŠE a ve volném čase se vrací k programování nebo studiu západní myšlenkové tradice.

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Konzultant marketingu

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.

20:00 - 21:00

Networking