Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

18:00 - 18:10

Úvodní slovo

Petr Koubský Petr Koubský

Vedoucí rubriky Věda a technologie

Deník N

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

18:10 - 18:35

Konec Webu 1.0 prostřednictvím psa pana Zuckerberga

Sociální sítě požírají web, tak jak ho Barnes-Lee zamýšlel. Každá významná síť malinko jinak, ale přesto silně ovlivňují, co si uživatelé představují pod pojmem web a internet vůbec. Doporučování článků je jen nesmělý začátek něčeho mnohem většího.

Josef Šlerka Josef Šlerka

Sémiotik, vedoucí Studií nových médií

MediaRating a Mapa médií Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky (NFNZ)

Josef Šlerka

Josef je sémiotik a odborník na analýzu dat ze sociálních sítí. Vedl Nadační fond nezávislé žurnalistiky a předtím také výzkum ve firmě Socialbakers. Mimo jiné působí jako vysokoškolský pedagog (vede obor Studia nových médií) na Karlově univerzitě, kterou také vystudoval. V roce 2014 získal titul osobnost roku v rámci cen českého internetu Křišťálová lupa. Založil překladatelský časopis Plav.

18:40 - 19:05

Doporučí vám ke čtení vhodný obsah lépe člověk nebo stroj?

Snem každé redakce je mít domovskou stránku, na které je přesně ten obsah, který čtenáře zajímá. Má to být tak, že si čtenáři chodí za obsahem, který je zajímá, nebo obsah, který je pro daného člověka poutavý, může přijít přímo za ním? Nechte se inspirovat zkušenostmi společnosti Seznam.cz s doporučováním obsahu na domovské stránce.

Ondřej Javornický Ondřej Javornický

Product manager senior

Seznam.cz

Ondřej Javornický

Když v roce 2011 přestávaly být mobilní webové služby záležitostí pro geeky a začínaly být nutností pro většinu uživatelů, a tudíž pro business, přidal se Ondřej do mobilního týmu v Seznam.cz. Mobilní webové služby postupně začal nahrazovat responsivní design a nativní aplikace, proto se Ondřej v Seznam.cz vydal rozvíjet mobilní reklamu do produktového týmu. Konkrétně zamířil do týmu bannerové reklamy, který teď vede. Z produktového hlediska se stará o bannerovou složku reklamního systému a navíc je zodpovědný i za cílení reklamy na základě uživatelského chování. Po úspěších s cílením reklamy se koncem roku 2014 začal se svým týmem soustředit také na automatické doporučování a personalizování obsahu.

19:10 - 19:35

Zkušenosti s cílením a doporučováním obsahu na SVOD službě VOYO

Na SVOD službě VOYO skupiny Nova se již testovalo několik konceptů automatického nabízení relevantního obsahu pro jednotlivé uživatele. Projekty byly vyvíjeny ve spolupráci s technickými univerzitami a externími dodavateli. Výsledky testování však ukázaly komplikovanost v zavedení do provozu. Nicméně s nárůstem používání VOYO na smart TV společnost připravuje nové varianty.

Petr Horák Petr Horák

Ředitel nových projektů

Stanice O

Petr Horák

Ředitel sekce nových projektů je zodpovědný za online portfolio skupiny Nova a nově připravovaných projektů. Vedl spuštění NOVA Plus a VOYO v zemích střední a východní Evropy, kde skupina působí. V CME pracuje od roku 2008, předtím na manažerských pozicích působil například v telekomunikačních společnostech Vodafone nebo Český Telecom (dnes Telefónica O2).

19:40 - 20:05

Blesk.cz a behaviorální targeting

Cílení obsahu podle chování uživatelů využívá Blesk.cz od roku 2012. Jaké jsou výsledky a poznatky ze čtyřleté praxe?

Jana Bartheldyová

CZECH NEWS CENTER

20:10 - 20:45

Společné povídání se všemi řečníky

Jana Bartheldyová

CZECH NEWS CENTER

Petr Horák Petr Horák

Ředitel nových projektů

Stanice O

Petr Horák

Ředitel sekce nových projektů je zodpovědný za online portfolio skupiny Nova a nově připravovaných projektů. Vedl spuštění NOVA Plus a VOYO v zemích střední a východní Evropy, kde skupina působí. V CME pracuje od roku 2008, předtím na manažerských pozicích působil například v telekomunikačních společnostech Vodafone nebo Český Telecom (dnes Telefónica O2).

Ondřej Javornický Ondřej Javornický

Product manager senior

Seznam.cz

Ondřej Javornický

Když v roce 2011 přestávaly být mobilní webové služby záležitostí pro geeky a začínaly být nutností pro většinu uživatelů, a tudíž pro business, přidal se Ondřej do mobilního týmu v Seznam.cz. Mobilní webové služby postupně začal nahrazovat responsivní design a nativní aplikace, proto se Ondřej v Seznam.cz vydal rozvíjet mobilní reklamu do produktového týmu. Konkrétně zamířil do týmu bannerové reklamy, který teď vede. Z produktového hlediska se stará o bannerovou složku reklamního systému a navíc je zodpovědný i za cílení reklamy na základě uživatelského chování. Po úspěších s cílením reklamy se koncem roku 2014 začal se svým týmem soustředit také na automatické doporučování a personalizování obsahu.

Petr Koubský Petr Koubský

Vedoucí rubriky Věda a technologie

Deník N

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

Josef Šlerka Josef Šlerka

Sémiotik, vedoucí Studií nových médií

MediaRating a Mapa médií Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky (NFNZ)

Josef Šlerka

Josef je sémiotik a odborník na analýzu dat ze sociálních sítí. Vedl Nadační fond nezávislé žurnalistiky a předtím také výzkum ve firmě Socialbakers. Mimo jiné působí jako vysokoškolský pedagog (vede obor Studia nových médií) na Karlově univerzitě, kterou také vystudoval. V roce 2014 získal titul osobnost roku v rámci cen českého internetu Křišťálová lupa. Založil překladatelský časopis Plav.

20:45 - 21:30

Networking