V brand-marketingu krátce, ve výkonovém marketingu až příliš dlouho. Jakub pracoval pro agenturu H1.cz jako konzultant a lektor 2,5 roku, předtím byl chvíli na volné noze, chvíli webmaster, ajťák nebo stahoval hry a obrázky do mobilu a byl za to placen. V současnosti pracuje pro Jobs.cz a dává pozor na to, aby se zájemci o práci ostatním firmám jen hrnuli.
Helena Jakoubě je grafická designérka. Zodpovědný přístup k procesu tvorby vizuální komunikace považuje za velmi důležitou součást své práce, stejně jako nutnost stále se učit a experimentovat. Věří, že když prozkoumá daný problém do hloubky, dokáže přijít na správné řešení, a vytvoří tak kvalitní a funkční design. Helena působí jako art director ve společnosti Hrivnák, dobrovolně pomáhá s grafickým designem v CZECHDESIGN.cz, a ve volném čase organizuje DesigNoon - diskusní platformu pro designéry. Občas pořádá workshopy pro studenty na Prague College. Inspiraci hledá v běžných věcech a její práce ji neskutečně baví.
Životní motto: Cestu najdu nebo ji vytvořím
Jsem člověk s vizí. Lídr a milovník značek, designu a architektury s dlouholetými praktickými zkušenostmi a znalostmi, který doslova dýchá pro to, co dělá. V rámci více než 15-leté kariéry jsem postupně pracoval na pozicích v oblasti marketingu, byznysu a řízení českých a mezinárodních značek v různé fázi vývoje. Mám za sebou stovky projektů, stovky prezentací, stovky spokojených lidí, stovky brainstormingů, desítky tréninků, desítky workshopů a přednášek. Během 5-letého manažerského působení ve společnosti Kofola jsem se podílel na znovuzrození a velmi úspěsném návratu značky Kofola na trh a zrodu nezapomenutelné kampaně Když ji miluješ, není co řešit. Po přechodu do firmy Brown Forman jsem se pohyboval v sektoru globálních prémiových značek a pracoval jako lídr značky Finlandia Vodka a podařilo se mi ji etablovat jako nejprodávanější zahraniční prémiovou značku na trhu. V rámci procesu transformace jsem byl osloven společností České dráhy, kde jsem následně působil na pozici ředitele pro řízení značky, produktů a služeb a uvedl do života zcela nový vizuální styl a komunikaci zaměřenou na zákaznické potřeby. Od roku 2011 jsem se věnoval vlastní obchodní činnosti a budování designové značky obuvi botas 66 a obchodu botas concept store. V posledních dvou letech jsem se z pozice jednatele věnoval přípravě a řízení ojedinělého developerského projektu Lípa Resort v Českém Švýcarsku, který byl mj. oceněn jako Stavba roku 2013. Momentálně se spolupodílím na několika rozpracovaných projektech v oblasti developmentu a realit, kde se snažím spojovat koncepční myšlení s architektonickým řešením staveb. Z oblasti managementu a marketingu jsem, ale neodešel a stále vybraným klientům často a rád poskytuji cílené konzultace a praktické poradenství.
Matez je spoluzakladatelem výzkumnické agentury Makevision, se kterou se zaměřuje především na hlubší poznání zákazníků středně velkých firem. Mimo to konzultuje budování značek. V roce 2013 spoluzakládal konzultantskou firmu Lovebrand, ve které se snaží ukázat malým a středním firmám, že i jim se vyplatí budovat svou značku vědomě. Sám podniká od svých 16 let, řídí e-shop Bastard.cz a výrobce overalů Skippy.
Honza je spoluzakladatelem a průzkumníkem v agentuře Makevision. 8 let pracoval v mediálních agenturách, kde se kromě strategického plánování věnoval také marketingovým výzkumům. V roce 2013 spoluzaložil konzultantskou firmu Lovebrand s cílem vytvářet strategie značky menším a středním firmám. Zabývá se také procesním řízením a využívání online nástrojů. Provozuje e-shop Rugbion.com.
Autor komunikačních strategií i kreativních konceptů, zaměřený na konzistentní budování značek. Kreativní ředitel, producent, textař v agenturách Leo Burnett Advertising a tanagra, držitel mezinárodních i českých cen. Dnes nezávislý konzultant, přednášející, sloupkař. V oboru již 21. rokem.
V marketingu pracuji víc než 9 let, vyzkoušel jsem si práci v agentuře, ale většinu své kariéry jsem rozvíjel velké FMCG značky z pozice klienta. Dnes jsem zodpovědný za lokální portfolio v rámci cukrovinkového businessu Mondelez. Značky Figaro, Tatiana, 3bit a Siesta dosahují tržeb přes 30 milionů USD. Portfolio zahrnuje desítky výrobků ve 4 segmentech trhu a je tedy velmi komplexní. V minulosti jsem pracoval na největší pivní značce v ČR – Gambrinus – v rámci Plzeňského Prazdroje. Lokální značky mě baví, mají specifické problémy a potřeby, ale zároveň i obrovský skrytý potenciál a příležitost. S Figarem se mi podařilo dosáhnout obratu k pozitivnímu vývoji, a to díky vytvoření nové komunikační platformy, sjednocení a optimalizaci portfolia a dalším krokům.