Kde designér bere nápady, jak přemýšlí, jaký je jeho postup práce a kolik času na to doopravdy potřebuje? Tyto a mnohé další otázky si často kladou klienti a spolupracovníci grafických designérů. Odpovědi na ně a představení toho, jak by měla probíhat spolupráce s designérem při tvorbě korporátní vizuální identity bude předmětem této přednášky. Současně se lehce dotkne tématu využití designového myšlení mimo kreativní prostředí.
Helena Jakoubě je grafická designérka. Zodpovědný přístup k procesu tvorby vizuální komunikace považuje za velmi důležitou součást své práce, stejně jako nutnost stále se učit a experimentovat. Věří, že když prozkoumá daný problém do hloubky, dokáže přijít na správné řešení, a vytvoří tak kvalitní a funkční design. Helena působí jako art director ve společnosti Hrivnák, dobrovolně pomáhá s grafickým designem v CZECHDESIGN.cz, a ve volném čase organizuje DesigNoon - diskusní platformu pro designéry. Občas pořádá workshopy pro studenty na Prague College. Inspiraci hledá v běžných věcech a její práce ji neskutečně baví.