Značka je to co o vás lidi říkají, když u toho nejste, říká se. Hezky se o ní mluví, hůř se měří a řídí. Značku často bereme jen jako marketing, něco, co prostě máme a musím o tom mluvit, abychom prodali svůj produkt/službu. Značka je, ale mnohem víc než jen logo a reklama a je nutné o ni pečovat. Proč a jak o ni pečovat správně? Proč a jak značku měřit? A když už ji změřím, jak s tím dál pracovat? Jaké existují nástroje k měření značek a proč být konzistentní ve využívání měření a ověřovat si, že nápravné kroky fungují správně?
Renata vystudovala statistiku na MFF UK, svoji profesní kariéru započala v Evropském centru pro medicínskou informatiku, statistiku a epidemiologii při Výzkumném ústavu informatiky a aplikované statistiky. Odtud se po zralé úvaze přesunula do komerční sféry, sbírala zkušenosti od výzkumné agentury ACNielsen, přes Českou spořitelnu a GE Money, nyní pracuje v mediální agentuře MEC Czech, sro. Renata má více než 15ti leté zkušenosti v oblasti výzkumu trhu a jeho implementacích do strategie značky, customer experience procesů a nastavení komunikace primárně v oblasti služeb.