Když jsme před dvěma lety přišli se značkou Liftago, nebyl design a funkčnost loga v popředí zájmu. S postupem času se začaly vynořovat média a situace, na kterých logo prostě nefungovalo. Jak probíhal proces výroby nového loga, co reprezentuje a jak na něj zareagovala veřejnost.
Bětka má v Liftago zodpovědnost za získávání nových zákazníků. I díky její práci se v tuhle chvíli přes Liftago uskuteční o 300 % více jízd měsíčně, než tomu bylo loni. Její dosavadní cesta vedla přes H1.cz a reklamní agenturu Ogilvy. Studovala Mediální studia a žurnalistiku a Gender studies na Masarykově univerzitě a Marketing na Vysoké škole ekonomické. Svou kariérní cestu si v mládí představovala trochu jinak – na ledě a v hokejové bráně. Miluje filmy s dlouhými záběry, vyhlídku v Riegrových sadech, nekorektní humor a dobré jídlo.