Prostředí, ve kterém se potkávají značky a jejich zákazníci, prošlo od 90. let výraznou změnou. Internet lidem přinesl možnost snadněji vyhledávat informace a sociální média jim zase umožnila být tvůrcem obsahu. Jak na to reagují brand manažeři v Česku?
Sociální média, která narušila dominanci masových médií, nyní dávají prostor pro budování značek i malým a středním firmám. Využily ale toho? Kdo všechno vidí jako podstatnou část svého byznysu starost o vlastní značku?
Panelová diskuze se zaměří na aktuální stav a na změny v tom, jak firmy a agentury budují a řídí značky a jaké metody k tomu využívají.
Petr si svou cestu k management consultingu prošlapával 20 let. Začal podnikat v devatenácti, 13 let vedl a spoluvlastnil kalendářové nakladatelství Helma 365, spoluzaložil agenturu BrandBakers, ze které se stal lídr na poli Employer Brandingu v ČR.
V BrandBakers Advisory je partner a koordinuje celý tým. Současně funguje jako „jestřábí oko“, které sleduje dopady práce týmu na úspěšnost a spokojenost klientů. Petrovou parketou je navigování řídících týmů při tvorbě celostních strategií a budování firemní kultury.
Jeho závislostí je neustále objevování: nových dovedností, míst na zemi či odrůd vinné révy.
Honza je spoluzakladatelem a průzkumníkem v agentuře Makevision. 8 let pracoval v mediálních agenturách, kde se kromě strategického plánování věnoval také marketingovým výzkumům. V roce 2013 spoluzaložil konzultantskou firmu Lovebrand s cílem vytvářet strategie značky menším a středním firmám. Zabývá se také procesním řízením a využívání online nástrojů. Provozuje e-shop Rugbion.com.
Libor každý den hraje stejnou hru - skrze pozorování nejmenších detailů každodenního života se pokouší poskládat obrázek reality. Etnograf, konzultant a lektor zaměřující se na sociologii organizací, firemní kulturu a její dopad na fungování značky. Pořádá zážitkové kurzy, běhá naboso a je hrdým skautem.
Renata vystudovala statistiku na MFF UK, svoji profesní kariéru započala v Evropském centru pro medicínskou informatiku, statistiku a epidemiologii při Výzkumném ústavu informatiky a aplikované statistiky. Odtud se po zralé úvaze přesunula do komerční sféry, sbírala zkušenosti od výzkumné agentury ACNielsen, přes Českou spořitelnu a GE Money, nyní pracuje v mediální agentuře MEC Czech, sro. Renata má více než 15ti leté zkušenosti v oblasti výzkumu trhu a jeho implementacích do strategie značky, customer experience procesů a nastavení komunikace primárně v oblasti služeb.