Honza je spoluzakladatelem a průzkumníkem v agentuře Makevision. 8 let pracoval v mediálních agenturách, kde se kromě strategického plánování věnoval také marketingovým výzkumům. V roce 2013 spoluzaložil konzultantskou firmu Lovebrand s cílem vytvářet strategie značky menším a středním firmám. Zabývá se také procesním řízením a využívání online nástrojů. Provozuje e-shop Rugbion.com.
Milan začal svou kariéru v agenturách Ogilvy a Havas, kde měl na starost klienty jako Ekokom, Stock či Telefonicu O2 a mnoho dalších. Po pěti letech u komunikačních agentur se rozhodl přejít "na druhou stranu" a v Plzeňském Prazdroji se ujal značek Fénix a Excelent. Právě u Excelentu stál za velkými změnami a pomohl značce s oddělením se od mateřského brandu Gambrinus. Před třemi lety založil spolu se svým kolegou konzultantskou společnost SOOO s.r.o., která pomáhá nejen velkým značkám, ale primárně malým nově se rozvíjejícím projektům. Momentálně je v Prazdroji již pátým rokem, nově na pozici inovačního manažera. Má neustálou touhu posouvat věci vpřed, dívat se na ně z více úhlů pohledu, vždy se snaží najít v každém člověku či projektu to nejlepší.
René působí v oblasti výzkumu trhu přes 20 let a během této doby řídil výzkumné projekty v desítkách zemí pro stovky klientů včetně mnoha Fortune 500 společností. Nyní vede response:now - výzkumnou agenturu nové generace, která díky automatizaci a využití umělé inteligence umožňuje realizovat výzkumy trhu až 3x levněji a 3x rychleji než dosud, a to bez kompromisů z hlediska kvality, výstupů nebo klientského servisu.
Absolvent Ateliéru grafického designu a vizuální komunikace Vysoké školy uměleckoprůmyslové v Praze, vedeném prof. ak. mal. Rostislavem Vaňkem. Grafickému designu se věnuje již od studií na brněnské SŠUŘ, kde navštěvoval ateliér propagační grafiky. Po dokončení studia pracoval dva roky v reklamní agentuře jako grafický designer. Následné zkušenosti pak čerpal jako freelance designer, kdy při studiích na VŠ externě spolupracoval s různými agenturami a studii či tvořil přímo pro klienty. V letech 2006–2008 působil jako art director v Ogilvy CID, první agentury v České republice specializované na corporate design a design management. Zaměřuje se na značky a corporate identity design, design výstav, grafickou úpravu publikací a magazínů, infodesign a firemní prezentace. Jeho práce se pravidelně objevují v odborných publikacích o grafickém designu, účastnil se několika výstav, přednáší, zasedá v odborných porotách. V letech 2011–2013 byly jeho práce nominovány na cenu Czech Grand Design.
Matez je spoluzakladatelem výzkumnické agentury Makevision, se kterou se zaměřuje především na hlubší poznání zákazníků středně velkých firem. Mimo to konzultuje budování značek. V roce 2013 spoluzakládal konzultantskou firmu Lovebrand, ve které se snaží ukázat malým a středním firmám, že i jim se vyplatí budovat svou značku vědomě. Sám podniká od svých 16 let, řídí e-shop Bastard.cz a výrobce overalů Skippy.
Lumír Kajnar je grafickým designérem, tvůrcem log a poradcem v oblasti identity značek. Je absolventem Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a kariéru začínal jako grafik v Young&Rubicam, následně v Leo Burnett. Za svou práci byl několikrát oceněn v českých i mezinárodních soutěžích. V roce 2005 vyhrál české kolo soutěže Young Lions. Posledních 14 let působí samostatně a je podepsán pod aktuálním logem český skautů, České rugbyové Unie, taxislužby Liftago, triatlonistů i své domovské univerzity. Dlouhodobě spolupracoval s pojišťovnou Kooperativa, filmovou produkcí Stillking a Letištěm Praha. Jeho návrh platebních karet pro Českou spořitelnu nosí v peněženkách přes 2 miliony Čechů. Několik let vyvěšuje na facebooku a instagramu grafické glosy k aktuálním domácím i světovým událostem, za které v loňském roce získal cenu Zlatý ohníček českého Art Directors Clubu.
Tomáš založil před 22 lety studio AnFas a jako brand konzultant zužitkovává zkušenosti kreativce, copywritera, designera i producenta. Spolu s kolegy tvoří strategie značek svých klientů a uvádí je v život. Pomáhá značkám najít jejich silné stránky a komunikovat je tak, aby rezonovaly s jejich publikem. Považuje se za dělníka brandingu a věří, že značka se dělá děláním.
Lukáš svůj první business postavil ve 14. letech. Podnikání je pro něho nástroj, jak posouvat svět smysluplně dopředu. Po studiích marketingu v Česku, Dánsku a na Taiwanu spoluzaložil Digital Brain, který nyní vede. V posledních třech letech byl u zrodu značek jako je Autotým, Sečteno,- nebo třeba Kupnajisto. Vyhrál několik kreativních cen včetně shortlistu Cannes Lions a nyní společně s Brainy pracuje třeba na brand developementu portfolia skupiny Rockaway.
Tereza je prý naprosto nenormální ženská, co miluje barvy, design, psy a hezký věci. A moc ráda se s váma o tu lásku podělí. Věnuje se grafickému designu, má vlastní značku šperků, ilustruje psy, podporuje útulky, organizuje kulturní akce a občas navrhne nějaký interiér. Miluje svoji práci, ale nikdy na úkor rodiny a sebe sama. A většinou je na roztrhání :)
Tomáš Mrkvička pracuje Y&R Group již 22 let a většinu tohoto času jako ředitel strategického plánování Y&R v Praze. Se svým týmem působil na klíčových projektech pro značky Philip Morris, Danone, Erste, O2, ING, Stock, Vodafone, RWE a mnoho dalších. Je zapojen a vede vývoj strategických konceptů a kampaní, které byly oceněny na festivalech v Cannes, ADC v Praze či Effie, stejně tak v Grand Prix v rámci Golden Drum.
Martin Pejša založil a vede Creative Dock. Před tím roky pracoval ve velkých firmách, naposledy jako obchodní ředitel ve Vodafone CZ, kde vedl více než 1 000 lidí v obchodech a call centrech. Pak ale prodal byt, vzal veškeré úspory a slibně rozjetou korporátní kariéru vyměnil za podnikání. Postupem času se díky Martinovu uvažování stalo z Creative Docku místo, kde vznikají startupy na objednávku velkých firem i startupy vlastní. Po čtyřech letech Creative Dock přivedl na trh 30 startupů a pracuje zde přes 250 lidí.
Petr je marketér digitálního věku. Teoretické základy získal studiem Informačního managementu a Komerční komunikace na VŠE. Ty praktické pak nasbíral prací v PR agentuře, marketingových odděleních na straně klientů a digitálních agentur. V současnosti plave v akvárku agentury Socialsharks, kde se stará o spokojenost jejích klientů a business strategii firmy.
Odborný konzultant v oblasti corporate identity designu, absolvent Filozofické fakulty Masarykovy univerzity. V letech 1995–2007 pracoval jako managing director CID, později Ogilvy CID, první agentury v České republice specializované na corporate design a design management. Své dlouholeté zkušenosti z oblasti brandingu a corporate designu sumarizoval ve výstavním projektu a knize CI.CZ 1990–2007. Zde společně s Alanem Zárubou popsal historii českého grafického designu, vybral a představil nejúspěšnější projekty z oblasti vizuální komunikace a prezentace na českém trhu po roce 1990. Putovní výstavu ve spolupráci s českými centry shlédli diváci v Praze, Brně, Vídni, New Yorku a Tokiu. Je propagátorem designu jako konkurenční výhody, designu schopného znásobit obchodní úspěch firmy. Filozofii "Dobrý design prodává" představil v projektu Designem k prosperitě, který formou případových studií popisuje české firmy úspěšné díky sázce na kvalitní design a spolupráci s designery. Inicioval otevření nové studijní specializace Design Management na Fakultě managementu a ekonomie Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a zde rovněž působí jako externí pedagog.
Petr se v HR a konzultačním prostředí pohybuje bezmála 26 let. Od začátku ho bavilo zkoušet nestandardní věci, což ho postupně přivedlo k tvorbě zajímavého obsahu pro účely kariérních komunikací jednotlivých firem. V posledních pěti letech se se svým projektem Cocuma věnuje firemní kultuře a pomáhá firmám s kvalitním přístupem k životu uvnitř zaměstnání vyniknout. Petr má na starosti kategorii Autentická kariérní komunikace.
David žije profesionálně se značkami od roku 1995, kdy získal první job v reklamě. Je vystudovaný informatik, ale v praxi dělal kreativce, redaktora a strategického plánovače. Dnes je partnerem v poradenské firmě Idealisti a výzkumném startupu CustomerHat. Působí jako lektor MBA programu Ústavu práva a právní vědy a je externím členem marketingového týmu společnosti Trask.
Václav je koučem, trenérem, motivátorem a architektem osobních značek. Nikdy se nespokojí s průměrem. Jeho záměrem je inspirovat, pomáhat a jít příkladem. Obchod, úspěch, rozvoj a motivace jsou nejčastějším tématem v jeho práci. Když se klientům pod jeho taktovkou daří, daří se i jemu. Jeho motorem jsou spokojení zákazníci, nové inspirace a aktivní životní přístup. Učí se poznávat a využívat plně svůj duchovní rozměr. Je autorem několika úspěšných publikací a několika projektů vzdělávání dospělých. Je znalcem a obdivovatelem čajů a vlastníkem vinného sklepa s rezidencí na Moravě, kvůli kterému se stal sommeliérem. Přestože hodně a rád pracuje, rodina je pro něj vším. 20 let podniká se svou ženou Janou, spolupracuje i se svými dvěma syny, Vaškem v oblasti digitální komunikace a Honzou v oblasti tvorby videí. Jeho dcera Nicol ho inspiruje svými úspěchy ve sportu. Nikdy neříká ne a jeho otevřenost a dobrá nálada jsou přímo nakažlivé.
Roman spoluzaložil agenturu Brain One, kde pomáhá značkám formovat strategie a tvořit dlouhodobou konzistentní komunikaci. V agentuře pracuje pro značky jako je Direct pojišťovna, Vivantis, Heureka a samozřejmě také CZC.CZ.