Honza je spoluzakladatelem a průzkumníkem v agentuře Makevision. 8 let pracoval v mediálních agenturách, kde se kromě strategického plánování věnoval také marketingovým výzkumům. V roce 2013 spoluzaložil konzultantskou firmu Lovebrand s cílem vytvářet strategie značky menším a středním firmám. Zabývá se také procesním řízením a využívání online nástrojů. Provozuje e-shop Rugbion.com.
Tomáš Hrivnák je poradcem v oblasti strategie a řízení značek. Baví ho iniciovat a koordinovat změny k lepšímu. Při práci na projektech propojuje znalosti výzkumu, spotřebitelských trendů a kreativity. V posledních 29 letech pracoval Tomáš v oblasti reklamy, marketingu a poradenství jako textař (MARK/BBDO), kreativní ředitel (MARK/BBDO), ředitel firmy (Men on the Moon) a strategic planner (TBWA a Euro RSCG). Pět let spoluvlastnil Idealisty, nyní řídí konzultační společnost Hrivnak, která spojuje seniorní lidi z oblasti marketingu, výzkumu, designu, reklamy a coachingu.
Šest let pracoval ve firmě Red Bull v brand marketingu (v centrále v Rakousku byl součástí mezinárodního marketingového týmu). V roce 2012 založil společně s Dianem kultovní značku Life is Porno, která vyrostla na silné komunitě. S manželkou Ivonou organizuje pod hlavičkou Forbidden Taste gastronomické zážitky na netradičních místech.
Matez je spoluzakladatelem výzkumnické agentury Makevision, se kterou se zaměřuje především na hlubší poznání zákazníků středně velkých firem. Mimo to konzultuje budování značek. V roce 2013 spoluzakládal konzultantskou firmu Lovebrand, ve které se snaží ukázat malým a středním firmám, že i jim se vyplatí budovat svou značku vědomě. Sám podniká od svých 16 let, řídí e-shop Bastard.cz a výrobce overalů Skippy.
Maru vystudovala češtinu, na univerzitě učila tvůrčí psaní a před lety začínala jako popiskářka pro slevový portál. Od té doby píše, škrtá a přepisuje. Má na triku kreativu a texty pro Marketing Festival, Kentico, Knihy Dobrovský, Medicom Clinic, Fitrecepty, Masarykovu univerzitu a desítky dalších. Pod značkou Pábení tvoří komunikační strategie, rozepisuje zaryté nepsavce a směruje klienty k tomu, aby se svými zákazníky vedli dialog a skrze obsah nastavovali ta správná očekávání – na jejich produkt, službu nebo značku jako takovou.
Jan Kremláček celosvětově řídil obří značky, např. Nespresso nebo Curaprox, a současně o tom do hloubky přemýšlel. Je to slučitelné? Uvidíte.
Magdalenu již osm let baví a těší marketing vysokého školství. Má za sebou mnoho projektů v offline i online prostředí. Dnes ji dělají radost kampaně #followmasaryk, Dětská univerzita MjUNI, Science Slam a MUNIshop. Je zkušený expert v oblasti mediátorství a komunikace. Absolvovala program Equilibrium pro talentované ženy v ČR organizovaný Britskou obchodní komorou. Rebranding Masarykovy univerzity byla nová výzva, kterou přijala. Oslava stého výročí MUNI bude jen třešničkou na dortu.
Jsem volný radikál. Okysličuji marketingové myšlení, navážu se k projektu či značce až se stanu radikálem biologickým, jeho součástí. Jsem kontra, protože se vždy snažím myslet jinak, než je zavedené a běžné. Říká se, že kreativního uvažování dosáhnete pouze tehdy, když uděláte krok jiným směrem, než všichni ostatní čekají. Já jdu vždy zásadně proti. Jsem kontra. Jsem consulting marketer.
Honza je spoluzakladatelem a průzkumníkem v agentuře Makevision. 8 let pracoval v mediálních agenturách, kde se kromě strategického plánování věnoval také marketingovým výzkumům. V roce 2013 spoluzaložil konzultantskou firmu Lovebrand s cílem vytvářet strategie značky menším a středním firmám. Zabývá se také procesním řízením a využívání online nástrojů. Provozuje e-shop Rugbion.com.
Rosťa už při studiu založil zážitkovou agenturu Adrop. Dvanáct let směřuje svoji agenturu, která působí na trhu prodejců zážitkových dárků v Čechách, na Slovensku a letos se chystá expandovat do dalších zemí. Má prsty i v jiných úspěšných projektech, kde se nejvíce zaměřuje na strategii a marketing.
Luboš je ředitelem agentury Sherpas. Je autorem knihy Budování úspěšného firemního webu a spoluautorem knihy Uživatelsky přívětivá rozhraní. Během svého působení v Dobrém webu a Sherpas úspěšně spolupracoval v oblasti digitálního marketingu s desítkami klientů různých oborů a velikostí. Sám vytvořil několik úspěšných internetových obchodů, u kterých se několik let zároveň staral o jejich internetovou propagaci a rozvoj. Luboš je dlouletým předsedou poroty WebTop100, největší souteže digitálních řešení v ČR. Několik let zároveň jako předseda Asociace UX rozvíjel trh user experience v ČR.
Luboš je držitelem titulu Google Analytics Individual Qualification, který získal mezi prvními v ČR. Aktivně se zajímá i o všechny další aspekty kvalitního a obchodně úspěšného webu.
Libor každý den hraje stejnou hru - skrze pozorování nejmenších detailů každodenního života se pokouší poskládat obrázek reality. Etnograf, konzultant a lektor zaměřující se na sociologii organizací, firemní kulturu a její dopad na fungování značky. Pořádá zážitkové kurzy, běhá naboso a je hrdým skautem.
Petr vede designové studio REMEMBERSHIP_ pátým rokem. Původně grafický designér, dnes vede designové procesy a pomáhá klientským týmům definovat potřeby a otázky, na které následně společně hledají odpovědi. REMEMBERSHIP_ propojuje metodický přístup s nadšením pro společnou práci. Hlavním zaměřením studia jsou loga a vizuální identity, webdesign, grafický design a kreativní koncepty kampaní.
Jan Schmid je spolumajitelem agentury Perfect Crowd, kde hledá cesty, jak posunout marketingový výzkum dále v době sociálních sítí a internetu vůbec. Zabývá se dolováním dat ze sociálních sítí a způsoby, jak obohatit kreativní proces tvorby komunikace pohledem spotřebitelů.
Honzovy bohaté pracovní zkušenosti mu nyní pomáhají lépe pochopit cílovou skupinu, definovat touhy a potřeby při strategickém plánování budování značek. V současné době se věnuje tvorbě a realizaci marketingové strategie společnosti HOPI HOLDING.
Jaroslav spolupracuje se společností IGNUM téměř deset let, z toho ji posledních tři a půl roku vede. Prošel zde od pozice vývojáře přes vedení projektů až do nejvyšší pozice managementu. Jeho cílem je společnost přívětivá pro zákazníky, inspirativní pro spolupracovníky, schopná reagovat na stále rychleji se měnící potřeby online světa.
Roman spoluzaložil agenturu Brain One, kde pomáhá značkám formovat strategie a tvořit dlouhodobou konzistentní komunikaci. V agentuře pracuje pro značky jako je Direct pojišťovna, Vivantis, Heureka a samozřejmě také CZC.CZ.