Spoluzakladatel
Honza je spoluzakladatelem a průzkumníkem v agentuře Makevision. 8 let pracoval v mediálních agenturách, kde se kromě strategického plánování věnoval také marketingovým výzkumům. V roce 2013 spoluzaložil konzultantskou firmu Lovebrand s cílem vytvářet strategie značky menším a středním firmám. Zabývá se také procesním řízením a využívání online nástrojů. Provozuje e-shop Rugbion.com.
Krok číslo 1 – než se pustíte do vyprávění příběhu, poslechněte si ho nejdřív z úst klienta, který zná svoji firmu nejlépe. Krok číslo 2 – nepodceňujte rozhovory se zákazníky. Když budete dobře poslouchat, dozvíte se, na co slyší a jaká slova používají. Krok číslo 3 – situační scénáře zase pomohou držet všechny nápady a kreativu pohromadě. Další kroky a postupy vám prozradím osobně. Na přednášce. A třeba i díky tomu navážete hlubší vztah s klientem i jeho zákazníky. Ať už píšete texty pro e-shop, malou rodinnou firmu, společnost prahnoucí po nových kolezích nebo pořadatele konference..
Creative Head
Maru vystudovala češtinu, na univerzitě učila tvůrčí psaní a před lety začínala jako popiskářka pro slevový portál. Od té doby píše, škrtá a přepisuje. Má na triku kreativu a texty pro Marketing Festival, Kentico, Knihy Dobrovský, Medicom Clinic, Fitrecepty, Masarykovu univerzitu a desítky dalších. Pod značkou Pábení tvoří komunikační strategie, rozepisuje zaryté nepsavce a směruje klienty k tomu, aby se svými zákazníky vedli dialog a skrze obsah nastavovali ta správná očekávání – na jejich produkt, službu nebo značku jako takovou.
Marketingový manažer
HOLLANDIA Karlovy Vary
Honzovy bohaté pracovní zkušenosti mu nyní pomáhají lépe pochopit cílovou skupinu, definovat touhy a potřeby při strategickém plánování budování značek. V současné době se věnuje tvorbě a realizaci marketingové strategie společnosti HOPI HOLDING.
Branding už neexistuje. Ano, můžete psát příběhy značek. Vyprávět. Ale pokud jdete výš, čeká vás tam už jen nemilosrdný pragmatismus v optimalizaci. Anebo to uděláte… úplně jinak?
self-employed
Jan Kremláček celosvětově řídil obří značky, např. Nespresso nebo Curaprox, a současně o tom do hloubky přemýšlel. Je to slučitelné? Uvidíte.
Spoluzakladatel
Matez je spoluzakladatelem výzkumnické agentury Makevision, se kterou se zaměřuje především na hlubší poznání zákazníků středně velkých firem. Mimo to konzultuje budování značek. V roce 2013 spoluzakládal konzultantskou firmu Lovebrand, ve které se snaží ukázat malým a středním firmám, že i jim se vyplatí budovat svou značku vědomě. Sám podniká od svých 16 let, řídí e-shop Bastard.cz a výrobce overalů Skippy.
Spoluzakladatel
Honza je spoluzakladatelem a průzkumníkem v agentuře Makevision. 8 let pracoval v mediálních agenturách, kde se kromě strategického plánování věnoval také marketingovým výzkumům. V roce 2013 spoluzaložil konzultantskou firmu Lovebrand s cílem vytvářet strategie značky menším a středním firmám. Zabývá se také procesním řízením a využívání online nástrojů. Provozuje e-shop Rugbion.com.
Partner, Head of Quantitatve Research
Jan Schmid je spolumajitelem agentury Perfect Crowd, kde hledá cesty, jak posunout marketingový výzkum dále v době sociálních sítí a internetu vůbec. Zabývá se dolováním dat ze sociálních sítí a způsoby, jak obohatit kreativní proces tvorby komunikace pohledem spotřebitelů.
CEO
Rosťa už při studiu založil zážitkovou agenturu Adrop. Dvanáct let směřuje svoji agenturu, která působí na trhu prodejců zážitkových dárků v Čechách, na Slovensku a letos se chystá expandovat do dalších zemí. Má prsty i v jiných úspěšných projektech, kde se nejvíce zaměřuje na strategii a marketing.
Consultant
Libor každý den hraje stejnou hru - skrze pozorování nejmenších detailů každodenního života se pokouší poskládat obrázek reality. Etnograf, konzultant a lektor zaměřující se na sociologii organizací, firemní kulturu a její dopad na fungování značky. Pořádá zážitkové kurzy, běhá naboso a je hrdým skautem.
Připravíme vás na to, co vás čeká v jedné z klíčových fází rebrandingu – hledání a výběru nového jména. Představíme, jak pracovat s mnohoznačností jazyka v rámci tak náročného projektu jakým je celkový rebranding společnosti. Jak tuto změnu podmiňuje, ba definuje jazyk, kterým se organizace “učí mluvit”. Jak se nový název přes centrální metaforu propisuje do vizuální identity. Na příkladech rebrandingu značky Dobrý web na Sherpas zažijete pocity, které zažije 9 z 10 firem, když dělá rebranding. Zmíníme ale i mnoho rebrandingových katastrof.
Founder
Tomáš Hrivnák je poradcem v oblasti strategie a řízení značek. Baví ho iniciovat a koordinovat změny k lepšímu. Při práci na projektech propojuje znalosti výzkumu, spotřebitelských trendů a kreativity. V posledních 29 letech pracoval Tomáš v oblasti reklamy, marketingu a poradenství jako textař (MARK/BBDO), kreativní ředitel (MARK/BBDO), ředitel firmy (Men on the Moon) a strategic planner (TBWA a Euro RSCG). Pět let spoluvlastnil Idealisty, nyní řídí konzultační společnost Hrivnak, která spojuje seniorní lidi z oblasti marketingu, výzkumu, designu, reklamy a coachingu.
Ředitel
Luboš je ředitelem agentury Sherpas. Je autorem knihy Budování úspěšného firemního webu a spoluautorem knihy Uživatelsky přívětivá rozhraní. Během svého působení v Dobrém webu a Sherpas úspěšně spolupracoval v oblasti digitálního marketingu s desítkami klientů různých oborů a velikostí. Sám vytvořil několik úspěšných internetových obchodů, u kterých se několik let zároveň staral o jejich internetovou propagaci a rozvoj. Luboš je dlouletým předsedou poroty WebTop100, největší souteže digitálních řešení v ČR. Několik let zároveň jako předseda Asociace UX rozvíjel trh user experience v ČR.
Luboš je držitelem titulu Google Analytics Individual Qualification, který získal mezi prvními v ČR. Aktivně se zajímá i o všechny další aspekty kvalitního a obchodně úspěšného webu.
Anebo ne. To ještě nevíme. Case study procesu namingu pro přední galerijní instituci, která, snad, bude v době konání konference už uzavřená. Jako druzí (po klientovi) se tak dozvíte výsledek. Představím vám metody inspirované prací Jasmine Bina a Marty Neuimeiera. Ale hlavně vám vysvětlím, proč máte vybírat hlavou a ne srdcem. Název totiž není tak důležitý, jako to, na co jste přišli při jeho hledání.
consulting marketer
Jsem volný radikál. Okysličuji marketingové myšlení, navážu se k projektu či značce až se stanu radikálem biologickým, jeho součástí. Jsem kontra, protože se vždy snažím myslet jinak, než je zavedené a běžné. Říká se, že kreativního uvažování dosáhnete pouze tehdy, když uděláte krok jiným směrem, než všichni ostatní čekají. Já jdu vždy zásadně proti. Jsem kontra. Jsem consulting marketer.
Co je těžší? Připravit soutěž ve veřejné vzdělávací instituci, vybrat vítěze nebo implementovat nové logo napříč univerzitou? Kolik samostatných vizuálních identit Masarykova univerzita skrývá? Devět fakult, desítky samostatných pracovišť, na dvě stě kateder a ústavů. Každá fakulta má své logo, některá i sto let. Půjde to? Ano, 28. 1. 2019 slaví MUNI sto let!
Vedoucí vnějších vztahů a marketingu
Magdalenu již osm let baví a těší marketing vysokého školství. Má za sebou mnoho projektů v offline i online prostředí. Dnes ji dělají radost kampaně #followmasaryk, Dětská univerzita MjUNI, Science Slam a MUNIshop. Je zkušený expert v oblasti mediátorství a komunikace. Absolvovala program Equilibrium pro talentované ženy v ČR organizovaný Britskou obchodní komorou. Rebranding Masarykovy univerzity byla nová výzva, kterou přijala. Oslava stého výročí MUNI bude jen třešničkou na dortu.
Creative & Strategy Lead
Petr vede designové studio REMEMBERSHIP_ pátým rokem. Původně grafický designér, dnes vede designové procesy a pomáhá klientským týmům definovat potřeby a otázky, na které následně společně hledají odpovědi. REMEMBERSHIP_ propojuje metodický přístup s nadšením pro společnou práci. Hlavním zaměřením studia jsou loga a vizuální identity, webdesign, grafický design a kreativní koncepty kampaní.
Úspěšná změna vypadá jednoduše. Realita je ale často jiná, cestou je potřeba vybrat několik zatáček a někdy se i o pár kroků vrátit… Co nás vedlo ke změnám nejen na DOMENA.cz, kde jsme narazili a co jsme se díky tomu naučili.
Výkonný ředitel
Jaroslav spolupracuje se společností IGNUM téměř deset let, z toho ji posledních tři a půl roku vede. Prošel zde od pozice vývojáře přes vedení projektů až do nejvyšší pozice managementu. Jeho cílem je společnost přívětivá pro zákazníky, inspirativní pro spolupracovníky, schopná reagovat na stále rychleji se měnící potřeby online světa.
Life is porno je značka, která vyrostla na komunitě. Co pro ni znamená to, že nemá zákazníky, ale zaryté fanoušky? Jak sami posouvají značku a jak jsou citliví na změny? Je nový trend budování značky zezdola vhodný pro všechny firmy?
co-owner
Šest let pracoval ve firmě Red Bull v brand marketingu (v centrále v Rakousku byl součástí mezinárodního marketingového týmu). V roce 2012 založil společně s Dianem kultovní značku Life is Porno, která vyrostla na silné komunitě. S manželkou Ivonou organizuje pod hlavičkou Forbidden Taste gastronomické zážitky na netradičních místech.
Kolik je potřeba odvahy ke změně směřování značky? Jak poznat, že je někde problém nebo nová výzva a jak si ověřit, že navrhovaná změna půjde tím správným směrem? Jsou české značky spíše konzervativní nebo inovativní? Kdy se vyplatí si pro změnu přizvat odborníky?
Founder
Tomáš Hrivnák je poradcem v oblasti strategie a řízení značek. Baví ho iniciovat a koordinovat změny k lepšímu. Při práci na projektech propojuje znalosti výzkumu, spotřebitelských trendů a kreativity. V posledních 29 letech pracoval Tomáš v oblasti reklamy, marketingu a poradenství jako textař (MARK/BBDO), kreativní ředitel (MARK/BBDO), ředitel firmy (Men on the Moon) a strategic planner (TBWA a Euro RSCG). Pět let spoluvlastnil Idealisty, nyní řídí konzultační společnost Hrivnak, která spojuje seniorní lidi z oblasti marketingu, výzkumu, designu, reklamy a coachingu.
co-owner
Šest let pracoval ve firmě Red Bull v brand marketingu (v centrále v Rakousku byl součástí mezinárodního marketingového týmu). V roce 2012 založil společně s Dianem kultovní značku Life is Porno, která vyrostla na silné komunitě. S manželkou Ivonou organizuje pod hlavičkou Forbidden Taste gastronomické zážitky na netradičních místech.
Partner, Head of Quantitatve Research
Jan Schmid je spolumajitelem agentury Perfect Crowd, kde hledá cesty, jak posunout marketingový výzkum dále v době sociálních sítí a internetu vůbec. Zabývá se dolováním dat ze sociálních sítí a způsoby, jak obohatit kreativní proces tvorby komunikace pohledem spotřebitelů.
Strategy Director
Roman spoluzaložil agenturu Brain One, kde pomáhá značkám formovat strategie a tvořit dlouhodobou konzistentní komunikaci. V agentuře pracuje pro značky jako je Direct pojišťovna, Vivantis, Heureka a samozřejmě také CZC.CZ.