Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátor

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.

Přednášející

Gabriela Bartošovská

Máma, blogerka, marketingový specialista a fotografka, která tvoří s láskou a nadšením. Životním i pracovním myšlením jsem spíš maratonec, který rád pracuje na dlouhodobých projektech a hledá v nich jejich sílu a to, co by si mohli jejich zákazníci zamilovat. Spolupracovala jsem nebo stále spolupracuji s firmami jako je SONNENTOR, Electrolux, Tchibo, Boneco, ale ještě větší smysl vidím v práci pro firmy, kde není rozpočet na propagaci v řádech statisíců. To mě totiž nutí být ještě více kreativní a dostat i z mála hodně muziky.

Zuzana Bergrová

Zuzana vede v mediální agentuře Red Media její divizi Go.Direct, která se specializuje na brandové kampaně. Se svým týmem se stará o mediální strategii společností jako Moneta Money Bank nebo Remy Cointreau.

Zuzana Brečanová

Zuzčina cesta vedla od grafického designu, přes marketing až k tvorbě značek. Ty dnes vnímá především jako společenství lidí, jejichž zkušenosti a emoce každý den pomáhají značku utvářet. [Pracovala jako Art Director ve vydavatelství Economia, v e-shopu Kulina.cz postavila a vedla marketingové oddělení], v současnosti konzultuje employer branding pro síť restaurací Ambiente a pomáhá budovat značky klientům Taste Lovebrand. Její temné dvojče vydává magazín Blackpudl.cz.

Nikola Frollová

Nikola Frollová je absolventka psychologie na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze,
v současné době interní doktorantka na VŠE.

Do nedávna se věnovala především vědě v oblasti sociální psychologie a fyziologie emocí, teď se sice přesunula do komerčnější sféry vědy, ale záliba v terapii a psychologickém poradenství ji drží na zemi.

Na VŠE se věnuje doktorandskému výzkumu
v oblasti behaviorální ekonomie.

Maru Kortanová

Maru vystudovala češtinu, na univerzitě učila tvůrčí psaní a před lety začínala jako popiskářka pro slevový portál. Od té doby píše, škrtá a přepisuje. Má na triku kreativu a texty pro Marketing Festival, Kentico, Knihy Dobrovský, Medicom Clinic, Fitrecepty, Masarykovu univerzitu a desítky dalších. Pod značkou Pábení tvoří komunikační strategie, rozepisuje zaryté nepsavce a směruje klienty k tomu, aby se svými zákazníky vedli dialog a skrze obsah nastavovali ta správná očekávání – na jejich produkt, službu nebo značku jako takovou.

Michal Najman

Michal je 12 let obchodník s deštěm v Meteopressu. 10 let řídil obchod této zavedené firmy a před dvěma lety převzal její řízení. Z mediální firmy, kde Počasíčko nebyl jen hloupý nápad, ale opravdový produkt, se snaží vybudovat datovou firmu. Buduje největší síť meteorologických radarů v Evropě a tyto radary si sám vyrábí. Jak je těžké switchnout mindset firmy z těžkopádné mediální v lehkou, datovou, postavenou na Lean Startup principech? Jak důležité je zkoušet mnoho zdánlivých hloupostí, jako je vypouštění meteorologických balónů? Důležité, ale je to zábava.

Adam Ondráček

Adam je stratég a zakladatel KONTRA. Má za sebou patnáctiletou kariéru v reklamních a kreativních agenturách a posledních šest let se věnuje stavbě značek a tvorbě marketingových strategií. Studoval publicistiku, marketingovou komunikaci na Univerzitě Karlově a Management vědy a inovací tamtéž. Ve své práci se často věnuje společenské změně.

Honza Páv

Honza je spoluzakladatelem a průzkumníkem v agentuře Makevision. 8 let pracoval v mediálních agenturách, kde se kromě strategického plánování věnoval také marketingovým výzkumům. V roce 2013 spoluzaložil konzultantskou firmu Lovebrand s cílem vytvářet strategie značky menším a středním firmám. Zabývá se také procesním řízením a využívání online nástrojů. Provozuje e-shop Rugbion.com.

František Peterka

Profesionální manažer a podnikatel s prokazatelnými zkušenostmi v prodeji a marketingu. Více než 17 letá praxe v oblasti internetu, TELCO, IT průmyslu, řízením prodeje, marketingu, logistiky a péče o zákazníky.

Během posledních 8 let jsem postavil 2 úspěšné e-commerce společnosti, které byly prodávány strategickým investorům.

Vítek Škop

Vítek Škop je vizuální designér zabývající se smysluplným využití designu v komerčním světě. Působil ve studiích v New Yorku a Londýně. Je zakladatelem projektu Vividbooks, který (nejen) díky rozšířené realitě pomáhá učitelům zatraktivnit výuku fyziky. Je nositelem ceny Czech Grand Design za Objev roku 2020.

Lucia Tarbajovská

Studovala BA v marketingu na National American University ve Spojených Arabských Emirátech a MBA kreativního vedení na Berlin School of Creative Leadership na Steinbeis univerzitě v Berlíně. Pracovala na různých marketingových pozicích v zahraničí i v Čechách. V Dubaji pracovala pro značku Samsung, Bang & Olufsen a Montblanc. V Čechách pro mobilního operátora Oskar a T-Mobile Czech Republic. V současnosti pracuje pro nápojovou skupinu Kofola Československo, v níž vede kolovou kategorii nápojů, tzn. značky Kofola a Royal Crown Cola.

Radim Tuček

V týmu CZECHDESIGN propojujeme designéry s firmami a institucemi, uvádíme tak design do praxe a vytváříme dialog mezi dvěma rozdílnými světy, které se potřebují. Poskytujeme konzultace pro všechny hledající skvělý design, řešíme branding, design thinking a design soutěže. Já jsem konzultant primárně zaměřený na brand & business strategie. Moje zkušenosti zahrnují 10 let v brand managementu mezinárodních FMCG společností (Mondelēz International, Plzeňský Prazdroj a.s. / SABMiller) i lokální výzkumné agentuře.

Adam Zbiejczuk

Adam Zbiejczuk se přes 10 let zabývá profesionálně on-line komunikací a sociálními sítěmi. Je spolumajitelem agentury Influencer.cz - ale pořád jsou pro něj influenceři spíš novináři a experti na markup než youtubeři a experti na makeup. Pořádá setkání nadšenců do sociálních sítí Babeltalk.