Konzultant marketingu
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
V České republice se znovu zrodila globální značka Royal Crown Cola. Inspirována svérázným americkým jihem, kde dny jsou horké, víra pevná, kola sladká a věty dlouhé. Jižanskému gentlemanovi stačí se pohodlně posadit do houpacího křesla ve stínu verandy a rozjímat s nohama na stole a ve sklenici pohupovat kostkami ledu v Royal Crown Cole.
Marketing manager, Cola category
Studovala BA v marketingu na National American University ve Spojených Arabských Emirátech a MBA kreativního vedení na Berlin School of Creative Leadership na Steinbeis univerzitě v Berlíně. Pracovala na různých marketingových pozicích v zahraničí i v Čechách. V Dubaji pracovala pro značku Samsung, Bang & Olufsen a Montblanc. V Čechách pro mobilního operátora Oskar a T-Mobile Czech Republic. V současnosti pracuje pro nápojovou skupinu Kofola Československo, v níž vede kolovou kategorii nápojů, tzn. značky Kofola a Royal Crown Cola.
Známý brand může být pro značku výhodou, ale v některých momentech i přítěží. Zejména, když řídíte firmu, která má být z velké části odborná. Meteopress je obecně známý brand, ale v minulosti byl ušpiněn několika odborně pochybnými, či dokonce škodlivými projekty. Jak z toho ven? Držet brand, přebrandovat či snažit se o změnu vnímání značky? Kolik váží hvězda? Platí pro naši firmu ono pověstné “Sky is the limit”?
CEO
Michal je 12 let obchodník s deštěm v Meteopressu. 10 let řídil obchod této zavedené firmy a před dvěma lety převzal její řízení. Z mediální firmy, kde Počasíčko nebyl jen hloupý nápad, ale opravdový produkt, se snaží vybudovat datovou firmu. Buduje největší síť meteorologických radarů v Evropě a tyto radary si sám vyrábí. Jak je těžké switchnout mindset firmy z těžkopádné mediální v lehkou, datovou, postavenou na Lean Startup principech? Jak důležité je zkoušet mnoho zdánlivých hloupostí, jako je vypouštění meteorologických balónů? Důležité, ale je to zábava.
Nová silná značka a služba může změnit desítky let stejné chování lidí na automobilovém trhu během jednoho roku.
Founder
Profesionální manažer a podnikatel s prokazatelnými zkušenostmi v prodeji a marketingu. Více než 17 letá praxe v oblasti internetu, TELCO, IT průmyslu, řízením prodeje, marketingu, logistiky a péče o zákazníky.
Během posledních 8 let jsem postavil 2 úspěšné e-commerce společnosti, které byly prodávány strategickým investorům.
"Žijeme v době sdílené". Každý druhý z nás je na sociálních sítích. Sem se chodí lidé bavit i nakupovat. Každý den tu tráví víc a víc času. Jak toho využít pro šíření brandu a budování komunity?
Obsahový kreativec a PR specialista
Máma, blogerka, marketingový specialista a fotografka, která tvoří s láskou a nadšením. Životním i pracovním myšlením jsem spíš maratonec, který rád pracuje na dlouhodobých projektech a hledá v nich jejich sílu a to, co by si mohli jejich zákazníci zamilovat. Spolupracovala jsem nebo stále spolupracuji s firmami jako je SONNENTOR, Electrolux, Tchibo, Boneco, ale ještě větší smysl vidím v práci pro firmy, kde není rozpočet na propagaci v řádech statisíců. To mě totiž nutí být ještě více kreativní a dostat i z mála hodně muziky.
Za úspěšným repositioningem tradiční značky německého likéru stojí dlouhodobá komunikační strategie založená na práci s komunitami. Společně se podíváme na to, jak propojit undergroundové eventy s online kampaněmi, které jsou pro Jägermeister klíčovým komunikačním kanálem. Zuzana se s vámi podělí o pilíře mediální strategie a ukáže, jak měří dopad online kampaní na značku.
Digital Teamleader
Zuzana vede v mediální agentuře Red Media její divizi Go.Direct, která se specializuje na brandové kampaně. Se svým týmem se stará o mediální strategii společností jako Moneta Money Bank nebo Remy Cointreau.
Jak je to s budováním značky v B2B prostředí a proč věřím, že v tom hrají velkou roli sociální sítě, ale mnohem spíše sociální sítě lidí ve firmě než firmy samotné.
Spolumajitel
Adam Zbiejczuk se přes 10 let zabývá profesionálně on-line komunikací a sociálními sítěmi. Je spolumajitelem agentury Influencer.cz - ale pořád jsou pro něj influenceři spíš novináři a experti na markup než youtubeři a experti na makeup. Pořádá setkání nadšenců do sociálních sítí Babeltalk.
HR je prý nový marketing. Nejsou lidi. A ti, co jsou, jsou hodně vybíraví. Proč stavíme značku na tom, aby byla uvěřitelná? Protože když se špatně nastaví, utíkají pak lidé firem během zkušebky. A to je sakra drahé.
Creative Head
Maru vystudovala češtinu, na univerzitě učila tvůrčí psaní a před lety začínala jako popiskářka pro slevový portál. Od té doby píše, škrtá a přepisuje. Má na triku kreativu a texty pro Marketing Festival, Kentico, Knihy Dobrovský, Medicom Clinic, Fitrecepty, Masarykovu univerzitu a desítky dalších. Pod značkou Pábení tvoří komunikační strategie, rozepisuje zaryté nepsavce a směruje klienty k tomu, aby se svými zákazníky vedli dialog a skrze obsah nastavovali ta správná očekávání – na jejich produkt, službu nebo značku jako takovou.
A je hotovo! Fungl nová brand strategie vám leží na stole a vy jen čekáte, kdy se začnou dít ty zázraky. Nebo to tak jednoduché nebude? Aneb prezentace o všem, co vám může zkřížit cestu k úspěšné aplikaci vaší značky a jak tyto “klacky" elegantně překročit.
Brand Consultant
Zuzčina cesta vedla od grafického designu, přes marketing až k tvorbě značek. Ty dnes vnímá především jako společenství lidí, jejichž zkušenosti a emoce každý den pomáhají značku utvářet. [Pracovala jako Art Director ve vydavatelství Economia, v e-shopu Kulina.cz postavila a vedla marketingové oddělení], v současnosti konzultuje employer branding pro síť restaurací Ambiente a pomáhá budovat značky klientům Taste Lovebrand. Její temné dvojče vydává magazín Blackpudl.cz.
Spoluzakladatel
Honza je spoluzakladatelem a průzkumníkem v agentuře Makevision. 8 let pracoval v mediálních agenturách, kde se kromě strategického plánování věnoval také marketingovým výzkumům. V roce 2013 spoluzaložil konzultantskou firmu Lovebrand s cílem vytvářet strategie značky menším a středním firmám. Zabývá se také procesním řízením a využívání online nástrojů. Provozuje e-shop Rugbion.com.
O metodě BrandPersonality, která pomáhá značkám opravdu hovořit lidským jazykem. Přednáší marketér Adam Ondráček a psycholožka Nikola Frollová. Case study použití na světě unikátní metody BrandPersonality, za kterou stojí tým složený z psychologů a marketérů. Na příkladu jedné firmy vám ukážeme, jak jsme během dvoudenního workshopu s pomocí měřitelných psychologických testů odhalili rozpory mezi tím, jak značka hovoří a co by chtěli zákazníci slyšet. Zpozornět by měli ti, kteří pracují pro menší a střední firmy. Tam totiž bývá značka nejčastěji obětí předsudků jejího vlastníka - majitele, markeťáka nebo brand managera. Ukážeme vám, jak udělat značku pro lidi a ne pro management.
Psychologist & PhD candidate
Nikola Frollová je absolventka psychologie na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze,
v současné době interní doktorantka na VŠE.
Do nedávna se věnovala především vědě v oblasti sociální psychologie a fyziologie emocí, teď se sice přesunula do komerčnější sféry vědy, ale záliba v terapii a psychologickém poradenství ji drží na zemi.
Na VŠE se věnuje doktorandskému výzkumu
v oblasti behaviorální ekonomie.
Founder
Adam je stratég a zakladatel KONTRA. Má za sebou patnáctiletou kariéru v reklamních a kreativních agenturách a posledních šest let se věnuje stavbě značek a tvorbě marketingových strategií. Studoval publicistiku, marketingovou komunikaci na Univerzitě Karlově a Management vědy a inovací tamtéž. Ve své práci se často věnuje společenské změně.
Dali byste milion za nové logo? Je to příliš? Musí mít každé okresní město své logo? A můžou ho malovat v soutěži prvňáčci? Cest, jak se dopracovat k novému vizuálnímu stylu, obalu produktu nebo designu produktu samotného, je mnoho. Designérské soutěže jsou jednou z těch cest. Jak fungují a k čemu můžou být dobré, to uvidíte na mnoha příkladech značek a organizací jako třeba Národní galerie Praha, Městská divadla pražská, Model Obaly, Nestlé nebo Karlovarské minerální vody.
Brand & Design Conzultant
V týmu CZECHDESIGN propojujeme designéry s firmami a institucemi, uvádíme tak design do praxe a vytváříme dialog mezi dvěma rozdílnými světy, které se potřebují. Poskytujeme konzultace pro všechny hledající skvělý design, řešíme branding, design thinking a design soutěže. Já jsem konzultant primárně zaměřený na brand & business strategie. Moje zkušenosti zahrnují 10 let v brand managementu mezinárodních FMCG společností (Mondelēz International, Plzeňský Prazdroj a.s. / SABMiller) i lokální výzkumné agentuře.
Původní logo eBay vypadá sice jako kdyby ho nakreslilo dítě v mateřské školce, určitě si jej ale pamatujete lépe, než to aktuální. Minimalismus diktuje i proměnu značek a logotypů do té míry, že se stávají nerozeznatelné jedno od druhého. Jako trend posledních let nám to představí designér Vítek Škop a navrhne alternativní vývoj, na který se zaměřit v letech následujících.
CEO
Vítek Škop je vizuální designér zabývající se smysluplným využití designu v komerčním světě. Působil ve studiích v New Yorku a Londýně. Je zakladatelem projektu Vividbooks, který (nejen) díky rozšířené realitě pomáhá učitelům zatraktivnit výuku fyziky. Je nositelem ceny Czech Grand Design za Objev roku 2020.