Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Kristýna má plnou hlavu nápadů a na její práci ji nejvíc baví to, že je může dotáhnout do konce. Tvoří sponzorovaný obsah v Seznam Native a nejraději spolupracuje s odvážnými klienty na neotřelých tématech. Ty nejlepší nápady většinou vymyslí v tramvaji. Když píše, musí mít v uších podcasty nebo hudbu, v tichu se totiž nedokáže soustředit. Se Spotify v loňském roce strávila skoro 2 tisíce hodin.
Digitální nadšenec, který pomáhá značkám dýchat v 21.století. Ani po 8 letech v online prostředí si však netroufá říct, že by pochopil, kde začíná a končí ten náš online svět. Posouvat hranice komunikace pomocí dat a zkoušení nových věcí je něco, co ho nabíjí a nenechá spát. Člověka nutí každý den se učit novým věcem a přizpůsobovat se. Digital ho dle jeho slov děsí a zároveň ho miluje – aneb jeho osobní Odi et amo!
Nikola Foktová je kreativní ředitelkou agentury Kindred. Je vyznavatelkou data-driven-creativity přístupu, jehož funkčnost potvrzuje řada úspěšných kampaní, které má Kindred za sebou. Ráda ve svých kampaních kombinuje silný insight, chytrou myšlenku, data a zábavné technologie. Její portfolio tvoří značky jako Plzeňský prazdroj, Škoda Auto, Raiffeisenbank, Huawei nebo Netflix. Je držitelkou několika kreativních cen, lektorkou kreativního myšlení a milovnicí velkolepých nápadů.
Roman je designér a zakladatel studia Pábení.cz. Věří v dlouhodobě udržitelné podnikání a rozhodování na základě dat, ne domněnek. Pracuje pro komerční, veřejné i neziskové organizace a pomáhám jim změnit se. K lidskosti, zodpovědnosti za své chování a za okolí, na které působí.
Michal se věnuje marketingu v oblasti FMCG již více než 8 let, kdy většinu času strávil v mlékárenském průmyslu a budoval značky společnosti Müller na českém, slovenském a částečně polském trhu. Svojí další marketingovou kariéru spojil v roce 2018 se společností Stock Plzeň-Božkov a konkrétně se značkou Božkov, kde zastřešuje i úspěšnou novinku Božkov Republica. Michal vystudoval VŠE v Praze, Fakultu mezinárodních vztahů, specializaci mezinárodní obchod a marketing
Honzova cesta vedla od novinařiny, přes copywriting, analytiku, marketing až k budování samotných značek. Tři roky působil na pozici marketingového ředitele obuvnické značky Vasky, která se řadí mezi nejrychleji rostoucí české startu-py. Zasadil se o vznik digitální agentury Inhubo. Aktuálně šéfuje marketingu v Trezoru. Tato technologická společnost jako první vynalezla hardwarovou crypto peněženku, která roste na popularitě po celém světě.
Ing. Lenka Helena Koenigsmark – jsem marketingový a komunikační profesionál s více jak 20 lety praxe. Mám prokazatelné zkušenosti z vrcholného managementu zahraničních firem, stejně tak z projektů ve středních a menších firmách. Jsem zvyklá efektivně řídit týmy, motivovat je a vést ke společnému cíli, pracovat úspěšně na více projektech zároveň, a to od konceptu až po konečnou realizaci. Jsem autentický lídr orientovaný na výsledky v řízení komplexních projektů napříč multifunkčními, mezinárodními a vzdálenými týmy.
Vedu odborné kursy, které se zaměřují především na roli žen ve vedení. Mám letité zkušenosti s prací s médii, hovořila jsem na mnoha konferencích a mimo jiné také kandidovala do Senátu a do Evropského parlamentu. Jako matka těžce postiženého dítěte jsem také vášnivou ambasadorkou diverzity a inkluze, léta se pohybuji v neziskovém sektoru – vytvořila jsem humanitární centrum Dobrodějna a založila jsem spolek CZEWIS. To vše mne přivedlo k práci na ESG, kde nabízím mimo jiné workshopy a tvorbu strategie pro menší a střední firmy. O mé práci a životní cestě vyšly mnohé články například ve Forbes, E15, idnes.cz, Mé psychologii, Heroine, Vogue, Deník.cz a dalších titulech.
Karolina Pechová je zakladatelka značky Česká síťovka. Začínala ve sportovním hotelu jako sport event manažer, následně pracovala na volné noze jako editor webu v oblasti extremních sportů. Současně s tím založila projekt Česká síťovka. Společnost je cílena na B2B a rovněž B2C klientelu. Mezi její hlavní aktivity patří vedení firmy, product development, marketing a personifikace produktu.
Peter Podolinský je matadorem online reklamy a marketingu. S online reklamou začínal prodejem bannerů na Neviditelném psovi, Mobil.cz a Seznamu někdy koncem devadesátých let. Založil a vedl vlastní agenturu iMachina na začátku roku 2000. Mezitím si prošel kreativními reklamními agenturami, jako jeden z prvních Čechů od roku 2013 pracoval v dublinské evropské centrále Facebooku, v SaaS firmě ROI HUNTER rozjel Global Sales. Od roku 2017 provozuje vlastní e-shop s plavkami Swimsuit.cz, na kterém si testuje různé marketingové přístupy. V současnosti pracuje na pozici Marketing Lead v behaviorální výzkumné agentuře Behavio Labs.
Vojtěch je spoluzakladatel a ředitel výzkumu společnosti Behavio, která se zabývá aplikací behaviorálních věd v marketingovém výzkumu. Řešil stovky výzkumných projektů v oblasti brandu, kampaní, veřejného mínění a participace. Stojí za inovativními projekty jako Behavio Platform, Atlascechu.cz, Trendaro.cz.
Petra Stupková založila advokátní kancelář, která se zaměřuje na právo v online prostředí a e-commerce. Umí řešit ochranu značky v souvislostech současných trendů v marketingu. Svým klientům kryje záda v doménových sporech, při nekalých praktikách v reklamě nebo třeba na sociálních sítích. V poslední době Petra také propadla problematice generativních nástrojů AI a spoluzaložila Českou asociaci umělé inteligence. Baví jí konfrontovat právo s neustále se vyvíjejícím prostředím digitálního marketingu, intenzivně se proto věnuje taky nastavování smluvních vztahů s freelancery.
Marek Tesař je spolumajitelem marketingově-sportovní firmy Raul! a generálním sekretářem České obce sokolské. Dříve pracoval v reklamní agentuře Mather, kde se začal věnovat sportovnímu marketingu. Několik let vedl také marketing Olympijskému výboru a podílel se na organizaci Jizerské 50.
Michaela Thomas je designérka, která začínala v roce 1994 v Mark/BBDO jako art director. Prošla agenturou Cocoon, prodala podíl v Unity GDG. Od roku 2010 má vlastní designové studio Butterflies and Hurricanes, které se specializuje na obaly. Výjimečnost její společnosti ukazuje už její motto: „Jsme designéři obalů hledající způsob, jak s obaly skončit.“
Většinu svého profesního života věnovala Hana marketingu v jeho různých podobách. Působení v prestižní reklamní agentuře jí ukázalo, jak je důležité věnovat maximum úsilí tomu dostat se blízko ke koncovému zákazníkovi a vytvořil si s ním až osobní vztah. To se jí osvědčilo i ve vlastním podnikání, kde se kromě BTL agentury pustila i do e-shopu, což je vskutku komunikativní nástroj. Nakonec její národně zapálené srdce zaplesalo, když nastoupila do agentury CzechTrade. Miluje české firmy, české značky, české inovativní mozky a práci s lidmi, kteří vybudovali brand, který má zvuk a je respektovaný nejen v ČR. Je hrdá na to, že může každý den pomáhat propagovat Českou republiku v zahraničí prostřednictvím brand CzechTrade a jeho sub-brand Design pro export.