Více než 26 let pomáhá Stavební spořitelna České spořitelny (Buřinka) financovat lepší bydlení pro děti a dospělé a měnit tak bydlení v domov. Její portfolio zahrnuje jak nezajištěné a zajištěné úvěry na rekonstrukci či nákup nemovitosti, tak i výhodné stavební spoření. Finanční řešení v oblasti bydlení poskytuje nejen jednotlivcům, ale své služby nabízí také bytovým družstvům a sdružením vlastníků jednotek. Intenzívně také naplňuje svou vizi v oblasti digitalizace produktů a služeb. Cílem Buřinky je, aby jednoho dne byla v každé rodině. I proto své produkty a služby připravuje tak, aby byly pro klienty srozumitelné a jednoduché. Zároveň podporuje udržitelné bydlení, proto jako jediná stavební spořitelna na trhu nabízí možnost zajištění dotací v rámci programů Ministerstva životního prostředí (Nová Zelená úsporám, Kotlíkové dotace nebo Dešťovka). Po jejím obdržení může klient částečně či zcela splatit svůj úvěr ve výši poskytnuté dotace, a to zcela zdarma. Svou strategii Buřinka opírá o členství v jednom z kapitálově nejsilnějších seskupení na tuzemském trhu – finanční skupině České spořitelny. Více informací na webu www.burinka.cz.
Marketing Journal je serverem o moderním marketingu. Přináší zajímavosti ze světa trendů v oblasti marketingu, public relations, reklamy i sociálních sítí. Nabízí aktuální informace z prostředí marketingu i médií i odborné články od zkušených autorů. Během sedmi let své existence si získal věrné příznivce – denně navštíví Marketing Journal v průměru 1 500 čtenářů. S Marketing Journalem se ve světě moderního marketingu neztratíte.
MediaGuru.cz je zpravodajským webem o médiích a reklamě. Je určen lidem pracujícím v médiích na všech úrovních řízení, reklamním zadavatelům, agenturám, ale i široké veřejnosti, zajímající se o média a reklamu. Provozovatelem webu je mediální agentura PHD, která přišla s nápadem přinášet mediální zpravodajství a edukovat všechny uživatele, kteří s médii každodenně pracují, v roce 2007. Na jaře roku 2011 prošel web obsahovými a grafickými změnami s cílem zařadit se mezi nejrespektovanější zdroje o dění na české mediální scéně. Vedle zpravodajských informací a analýz o vývoji českých médií obsahuje i komplexní mediální slovník, objasňující pojmy z médií, dále informace týkající se základů mediálního plánování a přehledů tuzemských mediatypů.
TUESDAY Business Network je nezávislá členská síť poskytující platformu pro setkávání a výměnu zkušeností technologických podnikatelů, investorů, IT profesionálů (konzultanti, média, IT firmy, inovátoři, dodavatelé a uživatelé, ...) a pro získávání aktuálních informací a trendů zejména v oblasti moderních technologií a inovací. TUESDAY spojuje Talent (podnikatelé, manažeři, inovátoři, živnostníci), Znalosti (odborníci), Kapitál (investoři, velké firmy). Umožňuje další rozvoj know-how mezi členy sdílením kontaktů, informací, zkušeností, rozvíjením dalšího businessu. Hlavním cílem TUESDAY Business Network je podporovat vznik a rozvoj malých a středních podniků, inovací a technologií v České republice a poskytovat prostor pro navazování nových obchodních příležitostí. TUESDAY Business Network vzniklo v roce 2004 a navázalo na aktivity celosvětové sítě First Tuesday - www.firsttuesday.com
Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 4 miliony lidí měsíčně.
Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.