Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Po absolvování VŠE nastoupila do agentury AMI Communications, kde aktuálně působí na pozici Account managera. Specializuje se na komunikaci firem z finančního sektoru.
Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.
Sandra Feltham je přední expert na oblast společenské odpovědnosti a udržitelného rozvoje v České republice. Je prezidentkou nejstarší české CSR asociace Business Leaders Forum a vlastní konzultační agenturu Flagship, která se věnuje firemní strategii udržitelného podnikání a nefinančnímu reportingu ve střední a východní Evropě.
Milan Formánek učí a konzultuje moderní marketing. Pro 500+ organizací, od neziskovek přes malé podniky po největší korporace. Pracoval 14 let v Red Bullu a vedl kreativní komunikační agenturu Zaraguza. Úspěšně otestoval a inovoval komplexní marketingové přístupy na více jak 300 projektech a pomohl přes 100 světovým sportovcům a umělcům. Koordinoval 20 zemí, vybudoval skvělý tým. Jeho misí je zvyšovat etiku a estetiku marketingu, pomoci českým firmám dosáhnout lepších výsledků a konkurenceschopnosti na globálním trhu. Propojil praxi s teorií 400+ obchodních audio knížek, navštívil 55+ zemí a rád se podělí o své zkušenosti.
Petra před téměř desíti lety rozjela inovativní kreativní agenturu Triad v Česku, která má za sebou desítky výrazných projektů a kampaní pro přední české i globální značky jako Pilsner Urquell, IKEA, Gambrinus, Philips, Chupa Chups, Velkopopovický Kozel, O2, Kofola a další. Nejvíc energie a nadšení jí dává práce, kterou ještě nikdo nezkusil, případně práce se společenským přesahem. A pokud možno obojí najednou.
Každý známe to otravné dítě, které chodí okolo, furt se na něco naivně ptá a má blbé nápady. Tak to je Jan v kostce. A na těchto základech postavil reklamní agenturu B&T a inovační studio B&T Lab.
V marketingové komunikaci se pohybuje už přes 10 let. Aktuálně má pod palcem digitál a influencerské kampaně všech značek z portfolia The Coca-Cola Company. Patří sem především Coca-Cola, Fanta, Sprite, Kinley a další. Ráda kombinuje autentický digitál s offlinem. Právě proto content pro její značky vzniká na skutečných eventech a s reálnými lidmi.
Lumír Kajnar je grafickým designérem, tvůrcem log a poradcem v oblasti identity značek. Je absolventem Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a kariéru začínal jako grafik v Young&Rubicam, následně v Leo Burnett. Za svou práci byl několikrát oceněn v českých i mezinárodních soutěžích. V roce 2005 vyhrál české kolo soutěže Young Lions. Posledních 14 let působí samostatně a je podepsán pod aktuálním logem český skautů, České rugbyové Unie, taxislužby Liftago, triatlonistů i své domovské univerzity. Dlouhodobě spolupracoval s pojišťovnou Kooperativa, filmovou produkcí Stillking a Letištěm Praha. Jeho návrh platebních karet pro Českou spořitelnu nosí v peněženkách přes 2 miliony Čechů. Několik let vyvěšuje na facebooku a instagramu grafické glosy k aktuálním domácím i světovým událostem, za které v loňském roce získal cenu Zlatý ohníček českého Art Directors Clubu.
Studoval Estetiku na pražské Karlově univerzitě a dále Nová média v ateliéru Michaela Bielieckého a Markuse Huemera na Akademii výtvarných umění v Praze. Společně s Robinem Pulterou spoluzaložil studio Brainz, které v současné době funguje jako kreativní skupina Brainz Studios. Patří do ní digitální studio Brainz Disruptive, studio pro virtuální a rozšířenou realitu Brainz Immersive, studio zaměřené na tvorbu strategického obsahu Brainz Narrative, studio se specializací na vývoj VR her Brainz Gamify nebo virtuální kinosál Brainz VR Cinema. V pozici kreativního stratéga a CEO se podílel na celé řadě úspěšných projektů, které byly oceněny kreativními a marketingovými cenami ADC Creative Awards, Fénix Content Marketing, IMC Czech Awards, Česká cena za PR a další. Funguje jako nezávislý konzultant a poradce na poli kulturních a kreativních průmyslů.
Po absolvování VŠB TU a FF UPOL pracovala v mnoha společnostech na pozicích spojených s korporátní komunikací a CSR (Philip Morris, Plzeňský Prazdroj, Provident). Aktuálně působí na pozici Specialistky externí komunikace ve Stavení spořitelně České spořitelny.
Narodil jsme se a celý život žiji na Vysočině. Od mládí jsem se zajímal o elektroniku, stroje, auta, a vždy jsem inklinoval k tvoření. Tyto zájmy jsem postupně uplatňoval v nově založené firmě zaměřené na vývoj a výrobu společenských her, hraček. Mám rád výzvy a tak jsem se před lety pustil mimo jiné i do záchrany figurky Igráčka, stejně jako nyní do české autodráhy. Jsem ženatý, mám tři děti, z toho dvě již dospělé. Ve volných chvílích rád cestuji, jezdím na kole a na lyžích.
Investor, marketér a autor bestselleru "Žltá kniha budovania značky" príde nazdielať skúsenosti a lekcie z 250 brandových projektov 80 rebrandingov a vyše tisícky reklamných kampaní. Ako rásť do ďalších kategórií a trhov? Ako šetriť a pritom zarobiť viac vďaka správne nastavenej značke? Čo má najväčší dopad pri budovaní značky na dlhodobú ziskovosť? Ako nemíňať peniaze investorov na surfovanie po trendoch? Michal a jeho tím pracovali pre Allegro, Axe, Birel, ČSOB Česká Republika, Decodoma, Google, Kofola, L'Oréal, Martinus, Mattoni, Maybelline, Muziker, Rajec, Red Bull, Rexona, Semtex, SLSP, Škoda Auto, Websupport a mnohých ďalších, tak bude o čom.
Martin Paukrt se ve světě online marketingu a sociálních sítí pohybuje více jak 8 let, dva a půl roku vedl social media tým ve Footshopu a nyní je přes 9 měsíců na pozici Global Brand Managera. Footshop začínal se čtyřiceti páry bot na skladě a dnes je jedinou firmou v Česku a na Slovensku, která přináší exkluzivní kolekce známých značek. Své zkušenosti Martin získal spoluprací s klienty jako Jägermeister, Tullamore D.E.W., Vodafone, T-Mobile nebo Milka.
Jako dítě devadesátek vyrůstal už s mobilem v ruce. Tak dlouho, až se rozhodl, že by to mohl být jeho job. Posledních pět let se v agentuře Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) intenzivně věnuje idea makingu a kreativě kampaní se zaměřením na digitál, obsahový storytelling, influencery a inovace.
Marek je PR leader společnosti IKEA pro Česko, Maďarsko a Slovensko. Do společnosti nastoupil po půl roční kariérní pauze. Před ní pracoval 9 let jako senior manažer v PR agentuře. V práci i v životě jsou pro něj důležité silné a trvalé hodnoty. V rámci svého volného času pomáhá neziskové organizaci Děti patří domů.
Janek je marketingový ředitel v CityZen, mladém českém start-upu z Chrudimi, který vyrábí unikátní bavlněné oblečení, na kterém není vidět pot a odolá špíně. Je to nadšený markeťák, co svou práci rád staví na datech a širokých kontextech.