Tato akce již proběhla. Další akce BRANDstorming 2025 se koná 3. 4. 2025.

Přednášející

Moderátor

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.

Přednášející

Hana Burečková

Po absolvování VŠE nastoupila do agentury AMI Communications, kde aktuálně působí na pozici Account managera. Specializuje se na komunikaci firem z finančního sektoru.

Petra Dolejšová

Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.

Sandra Feltham

Sandra Feltham je přední expert na oblast společenské odpovědnosti a udržitelného rozvoje v České republice. Je prezidentkou nejstarší české CSR asociace Business Leaders Forum a vlastní konzultační agenturu Flagship, která se věnuje firemní strategii udržitelného podnikání a nefinančnímu reportingu ve střední a východní Evropě.

Milan Formánek

Milan Formánek učí a konzultuje moderní marketing. Pro 500+ organizací, od neziskovek přes malé podniky po největší korporace. Pracoval 14 let v Red Bullu a vedl kreativní komunikační agenturu Zaraguza. Úspěšně otestoval a inovoval komplexní marketingové přístupy na více jak 300 projektech a pomohl přes 100 světovým sportovcům a umělcům. Koordinoval 20 zemí, vybudoval skvělý tým. Jeho misí je zvyšovat etiku a estetiku marketingu, pomoci českým firmám dosáhnout lepších výsledků a konkurenceschopnosti na globálním trhu. Propojil praxi s teorií 400+ obchodních audio knížek, navštívil 55+ zemí a rád se podělí o své zkušenosti.

Petra Jankovičová

Petra před téměř desíti lety rozjela inovativní kreativní agenturu Triad v Česku, která má za sebou desítky výrazných projektů a kampaní pro přední české i globální značky jako Pilsner Urquell, IKEA, Gambrinus, Philips, Chupa Chups, Velkopopovický Kozel, O2, Kofola a další. Nejvíc energie a nadšení jí dává práce, kterou ještě nikdo nezkusil, případně práce se společenským přesahem. A pokud možno obojí najednou.

Jan Jelínek

Každý známe to otravné dítě, které chodí okolo, furt se na něco naivně ptá a má blbé nápady. Tak to je Jan v kostce. A na těchto základech postavil reklamní agenturu B&T a inovační studio B&T Lab.

Zuzana Kadlečková

V marketingové komunikaci se pohybuje už přes 10 let. Aktuálně má pod palcem digitál a influencerské kampaně všech značek z portfolia The Coca-Cola Company. Patří sem především Coca-Cola, Fanta, Sprite, Kinley a další. Ráda kombinuje autentický digitál s offlinem. Právě proto content pro její značky vzniká na skutečných eventech a s reálnými lidmi.

Lumír Kajnar

Lumír Kajnar je grafickým designérem, tvůrcem log a poradcem v oblasti identity značek. Je absolventem Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a kariéru začínal jako grafik v Young&Rubicam, následně v Leo Burnett. Za svou práci byl několikrát oceněn v českých i mezinárodních soutěžích. V roce 2005 vyhrál české kolo soutěže Young Lions. Posledních 14 let působí samostatně a je podepsán pod aktuálním logem český skautů, České rugbyové Unie, taxislužby Liftago, triatlonistů i své domovské univerzity. Dlouhodobě spolupracoval s pojišťovnou Kooperativa, filmovou produkcí Stillking a Letištěm Praha. Jeho návrh platebních karet pro Českou spořitelnu nosí v peněženkách přes 2 miliony Čechů. Několik let vyvěšuje na facebooku a instagramu grafické glosy k aktuálním domácím i světovým událostem, za které v loňském roce získal cenu Zlatý ohníček českého Art Directors Clubu.

Štěpán Kleník

Studoval Estetiku na pražské Karlově univerzitě a dále Nová média v ateliéru Michaela Bielieckého a Markuse Huemera na Akademii výtvarných umění v Praze. Společně s Robinem Pulterou spoluzaložil studio Brainz, které v současné době funguje jako kreativní skupina Brainz Studios. Patří do ní digitální studio Brainz Disruptive, studio pro virtuální a rozšířenou realitu Brainz Immersive, studio zaměřené na tvorbu strategického obsahu Brainz Narrative, studio se specializací na vývoj VR her Brainz Gamify nebo virtuální kinosál Brainz VR Cinema. V pozici kreativního stratéga a CEO se podílel na celé řadě úspěšných projektů, které byly oceněny kreativními a marketingovými cenami ADC Creative Awards, Fénix Content Marketing, IMC Czech Awards, Česká cena za PR a další. Funguje jako nezávislý konzultant a poradce na poli kulturních a kreativních průmyslů.

Monika Kopřivová

Po absolvování VŠB TU a FF UPOL pracovala v mnoha společnostech na pozicích spojených s korporátní komunikací a CSR (Philip Morris, Plzeňský Prazdroj, Provident). Aktuálně působí na pozici Specialistky externí komunikace ve Stavení spořitelně České spořitelny.

Miroslav Kotík

Narodil jsme se a celý život žiji na Vysočině. Od mládí jsem se zajímal o elektroniku, stroje, auta, a vždy jsem inklinoval k tvoření. Tyto zájmy jsem postupně uplatňoval v nově založené firmě zaměřené na vývoj a výrobu společenských her, hraček. Mám rád výzvy a tak jsem se před lety pustil mimo jiné i do záchrany figurky Igráčka, stejně jako nyní do české autodráhy. Jsem ženatý, mám tři děti, z toho dvě již dospělé. Ve volných chvílích rád cestuji, jezdím na kole a na lyžích.

Michal Pastier

Investor, marketér a autor bestselleru "Žltá kniha budovania značky" príde nazdielať skúsenosti a lekcie z 250 brandových projektov 80 rebrandingov a vyše tisícky reklamných kampaní. Ako rásť do ďalších kategórií a trhov? Ako šetriť a pritom zarobiť viac vďaka správne nastavenej značke? Čo má najväčší dopad pri budovaní značky na dlhodobú ziskovosť? Ako nemíňať peniaze investorov na surfovanie po trendoch? Michal a jeho tím pracovali pre Allegro, Axe, Birel, ČSOB Česká Republika, Decodoma, Google, Kofola, L'Oréal, Martinus, Mattoni, Maybelline, Muziker, Rajec, Red Bull, Rexona, Semtex, SLSP, Škoda Auto, Websupport a mnohých ďalších, tak bude o čom.

Martin Paukrt

Martin Paukrt se ve světě online marketingu a sociálních sítí pohybuje více jak 8 let, dva a půl roku vedl social media tým ve Footshopu a nyní je přes 9 měsíců na pozici Global Brand Managera. Footshop začínal se čtyřiceti páry bot na skladě a dnes je jedinou firmou v Česku a na Slovensku, která přináší exkluzivní kolekce známých značek. Své zkušenosti Martin získal spoluprací s klienty jako Jägermeister, Tullamore D.E.W., Vodafone, T-Mobile nebo Milka.

Martin Starý

Jako dítě devadesátek vyrůstal už s mobilem v ruce. Tak dlouho, až se rozhodl, že by to mohl být jeho job. Posledních pět let se v agentuře Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) intenzivně věnuje idea makingu a kreativě kampaní se zaměřením na digitál, obsahový storytelling, influencery a inovace.

Marek Vomočil

Marek je PR leader společnosti IKEA pro Česko, Maďarsko a Slovensko. Do společnosti nastoupil po půl roční kariérní pauze. Před ní pracoval 9 let jako senior manažer v PR agentuře. V práci i v životě jsou pro něj důležité silné a trvalé hodnoty. V rámci svého volného času pomáhá neziskové organizaci Děti patří domů.

Janek Žežula

Janek je marketingový ředitel v CityZen, mladém českém start-upu z Chrudimi, který vyrábí unikátní bavlněné oblečení, na kterém není vidět pot a odolá špíně. Je to nadšený markeťák, co svou práci rád staví na datech a širokých kontextech.