Konzultant marketingu
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Reklama je otravná, značka je přežitek, výkon je král, důležitá jsou pouze data, procurement vládne, nepotřebujeme markeťáky, ale growth hackery, komunikace je od toho, aby prodávala, CSR je jen PR. Anebo taky ne? Přednáška od Milana Formánka, šéfa agentury Zaraguza a dlouholetého markeťáka značky Red Bull, vás zaručeně donutí se zamyslet.
Lektor a konzultant
Milan Formánek učí a konzultuje moderní marketing. Pro 500+ organizací, od neziskovek přes malé podniky po největší korporace. Pracoval 14 let v Red Bullu a vedl kreativní komunikační agenturu Zaraguza. Úspěšně otestoval a inovoval komplexní marketingové přístupy na více jak 300 projektech a pomohl přes 100 světovým sportovcům a umělcům. Koordinoval 20 zemí, vybudoval skvělý tým. Jeho misí je zvyšovat etiku a estetiku marketingu, pomoci českým firmám dosáhnout lepších výsledků a konkurenceschopnosti na globálním trhu. Propojil praxi s teorií 400+ obchodních audio knížek, navštívil 55+ zemí a rád se podělí o své zkušenosti.
IKEA Česká republika koncem minulého roku v souladu s interním přístupem k rovnosti, diverzitě a inkluzi a zejména v reakci na alarmující počet případů domácího násilí odstartovala dlouhodobý projekt „Za bezpečný domov“. Věnuje se pomoci obětem domácího násilí. Projekt odstartoval výraznou osvětovou komunikací, která dokonce přesáhla hranice regionu a rezonovala kromě sousedních států také např. v Indii, Brazílii, Jižní Koreji či Portugalsku. Podzimní komunikací to zdaleka neskončilo. Co přichází po ní? Jaké kroky IKEA v boji proti domácímu násilí podniká? Proč se velká značka hlásí k tomuto ne úplně pozitivnímu tématu?
Co-founder
Petra před téměř desíti lety rozjela inovativní kreativní agenturu Triad v Česku, která má za sebou desítky výrazných projektů a kampaní pro přední české i globální značky jako Pilsner Urquell, IKEA, Gambrinus, Philips, Chupa Chups, Velkopopovický Kozel, O2, Kofola a další. Nejvíc energie a nadšení jí dává práce, kterou ještě nikdo nezkusil, případně práce se společenským přesahem. A pokud možno obojí najednou.
PR leader Czech republic, Slovakia & Hungary
Marek je PR leader společnosti IKEA pro Česko, Maďarsko a Slovensko. Do společnosti nastoupil po půl roční kariérní pauze. Před ní pracoval 9 let jako senior manažer v PR agentuře. V práci i v životě jsou pro něj důležité silné a trvalé hodnoty. V rámci svého volného času pomáhá neziskové organizaci Děti patří domů.
Podíváme se na naši zkušenost s tím, jak rychlé a adekvátní reakce na aktuální dění ve společnosti pomohly značce Coca-Cola plnit dlouhodobou strategii a navíc přinesly ohromný společenský přesah. Protože jsou chvíle, kdy engagement znamená něco víc než lajky. Na příkladech online koncertů a zpívání pod okny to uvidíte sami.
Digital Manager
V marketingové komunikaci se pohybuje už přes 10 let. Aktuálně má pod palcem digitál a influencerské kampaně všech značek z portfolia The Coca-Cola Company. Patří sem především Coca-Cola, Fanta, Sprite, Kinley a další. Ráda kombinuje autentický digitál s offlinem. Právě proto content pro její značky vzniká na skutečných eventech a s reálnými lidmi.
Idea Maker
Jako dítě devadesátek vyrůstal už s mobilem v ruce. Tak dlouho, až se rozhodl, že by to mohl být jeho job. Posledních pět let se v agentuře Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) intenzivně věnuje idea makingu a kreativě kampaní se zaměřením na digitál, obsahový storytelling, influencery a inovace.
Jak využít nové příležitosti a posunout svoji značku od běžných kampaní k dlouhodobé efektivitě. Příklady, studie, výsledky.
Business Advisor, Branding Expert, Angel Investor - GoBigname
Investor, marketér a autor bestselleru "Žltá kniha budovania značky" príde nazdielať skúsenosti a lekcie z 250 brandových projektov 80 rebrandingov a vyše tisícky reklamných kampaní. Ako rásť do ďalších kategórií a trhov? Ako šetriť a pritom zarobiť viac vďaka správne nastavenej značke? Čo má najväčší dopad pri budovaní značky na dlhodobú ziskovosť? Ako nemíňať peniaze investorov na surfovanie po trendoch? Michal a jeho tím pracovali pre Allegro, Axe, Birel, ČSOB Česká Republika, Decodoma, Google, Kofola, L'Oréal, Martinus, Mattoni, Maybelline, Muziker, Rajec, Red Bull, Rexona, Semtex, SLSP, Škoda Auto, Websupport a mnohých ďalších, tak bude o čom.
Martin nechá ve své prezentaci nahlédnout do přípravy a realizace tří reklamních kampaní, které značka během loňského roku vytvořila.
Záběr bude opravdu široký, od líbajících se párů v reklamě přes box na boty, který sloužil jako zenová zahrada, až po vlastní kolekci tenisek ve spolupráci se značkou adidas. Jak Footshop nad svými kampaněmi přemýšlel, co se z nich naučil a jak své zkušenosti značka promítla do tvorby dalších kampaní? Co si odnést z toho, když message kampaně přehluší samotný produkt, a je unikátní obsah vždy výhrou, po které média sama skočí?
Global Brand Manager
Martin Paukrt se ve světě online marketingu a sociálních sítí pohybuje více jak 8 let, dva a půl roku vedl social media tým ve Footshopu a nyní je přes 9 měsíců na pozici Global Brand Managera. Footshop začínal se čtyřiceti páry bot na skladě a dnes je jedinou firmou v Česku a na Slovensku, která přináší exkluzivní kolekce známých značek. Své zkušenosti Martin získal spoluprací s klienty jako Jägermeister, Tullamore D.E.W., Vodafone, T-Mobile nebo Milka.
Víte, co si pohlídat, než zadáte práci na své korporátní identitě? Kterým slovům se při tvorbě vaší značky vyvarovat? K čemu vám (ne)bude sloužit ochranná známka a proč dát právníkovi k ruce dlouhodobou strategii vašeho podnikání? Jak právně budovat vaši značku, aby její hodnota rostla? A které právní investice jsou naopak zbytečné? Pojďme se na to podívat na příkladech, zvesela a bez paragrafů.
Advokátka
Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.
Dramatické změny v našem každodenním chování se propsaly i do našeho nákupního chování a preferencí. Pak se také nemohu divit, že jsem se stal majitelem ovce. Proboha.
Founder & Creative director
Každý známe to otravné dítě, které chodí okolo, furt se na něco naivně ptá a má blbé nápady. Tak to je Jan v kostce. A na těchto základech postavil reklamní agenturu B&T a inovační studio B&T Lab.
Představení komunikační kampaně, která po celém světě zasáhla více než půl miliardy potenciálních čtenářů. Ostrůvek pozitivních zpráv v pandemickém roce. 180 stupňová otočka v nastavení strategie. Změna ve vnímání značky u veřejnosti a především u mladých lidí.
Account manager
Po absolvování VŠE nastoupila do agentury AMI Communications, kde aktuálně působí na pozici Account managera. Specializuje se na komunikaci firem z finančního sektoru.
PR Specialista
Stavební spořitelna České spořitelny
Po absolvování VŠB TU a FF UPOL pracovala v mnoha společnostech na pozicích spojených s korporátní komunikací a CSR (Philip Morris, Plzeňský Prazdroj, Provident). Aktuálně působí na pozici Specialistky externí komunikace ve Stavení spořitelně České spořitelny.
Jak jsme pomocí projektu s Igráčkem pomohli zdravotníkům, firmám s problémovým odbytem a také vlastní firmě. Jak se takový nápad zrodil a komu všemu pomáhal.
Jednatel
EFKO - karton
Narodil jsme se a celý život žiji na Vysočině. Od mládí jsem se zajímal o elektroniku, stroje, auta, a vždy jsem inklinoval k tvoření. Tyto zájmy jsem postupně uplatňoval v nově založené firmě zaměřené na vývoj a výrobu společenských her, hraček. Mám rád výzvy a tak jsem se před lety pustil mimo jiné i do záchrany figurky Igráčka, stejně jako nyní do české autodráhy. Jsem ženatý, mám tři děti, z toho dvě již dospělé. Ve volných chvílích rád cestuji, jezdím na kole a na lyžích.
Co znamená firemní společenská odpovědnost a udržitelnost? Jak je to vnímáno u nás a ve světě? Obstojí udržitelné podnikání v době pandemií jako je koronavirus? A jak na to? Přijďte si poslechnout, proč se udržitelné podnikání stalo novým trendem.
CEO
FLAGSHIP COMMUNICATIONS LTD, odštěpný závod
Sandra Feltham je přední expert na oblast společenské odpovědnosti a udržitelného rozvoje v České republice. Je prezidentkou nejstarší české CSR asociace Business Leaders Forum a vlastní konzultační agenturu Flagship, která se věnuje firemní strategii udržitelného podnikání a nefinančnímu reportingu ve střední a východní Evropě.
Jak vytvořit úspěšný brand pro vlastní startup, aby se vám vaše úsilí, čas i peníze co nejlépe vrátily? V rámci přednášky vám na konkrétních příkladech z portfolia kreativní skupiny Brainz Studios představíme to nejdůležitější, co byste jako majitel začínající nebo měnící se značky neměl v rámci marketingové a obchodní strategie podcenit. Ať už je váš startup zaměřený na sektor B2B, informační technologie a inovace nebo kulturu.
Studoval Estetiku na pražské Karlově univerzitě a dále Nová média v ateliéru Michaela Bielieckého a Markuse Huemera na Akademii výtvarných umění v Praze. Společně s Robinem Pulterou spoluzaložil studio Brainz, které v současné době funguje jako kreativní skupina Brainz Studios. Patří do ní digitální studio Brainz Disruptive, studio pro virtuální a rozšířenou realitu Brainz Immersive, studio zaměřené na tvorbu strategického obsahu Brainz Narrative, studio se specializací na vývoj VR her Brainz Gamify nebo virtuální kinosál Brainz VR Cinema. V pozici kreativního stratéga a CEO se podílel na celé řadě úspěšných projektů, které byly oceněny kreativními a marketingovými cenami ADC Creative Awards, Fénix Content Marketing, IMC Czech Awards, Česká cena za PR a další. Funguje jako nezávislý konzultant a poradce na poli kulturních a kreativních průmyslů.
Terminologie je mocný nástroj při zadávání, prezentování, ale i schvalování všeho kolem značky. Špatný výklad pojmů vede k nedorozumění, prodlužuje a prodražuje práci designéra. Přitom vše může být jednodušší, ale zaplatili by mi za to? Zvu vás na krátkou přehlídku mých poznámek, kam mě a klienty unášejí představy o značkách a jejich vizuální identitě.
Idea Designer & Brand Architect
Lumír Kajnar je grafickým designérem, tvůrcem log a poradcem v oblasti identity značek. Je absolventem Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a kariéru začínal jako grafik v Young&Rubicam, následně v Leo Burnett. Za svou práci byl několikrát oceněn v českých i mezinárodních soutěžích. V roce 2005 vyhrál české kolo soutěže Young Lions. Posledních 14 let působí samostatně a je podepsán pod aktuálním logem český skautů, České rugbyové Unie, taxislužby Liftago, triatlonistů i své domovské univerzity. Dlouhodobě spolupracoval s pojišťovnou Kooperativa, filmovou produkcí Stillking a Letištěm Praha. Jeho návrh platebních karet pro Českou spořitelnu nosí v peněženkách přes 2 miliony Čechů. Několik let vyvěšuje na facebooku a instagramu grafické glosy k aktuálním domácím i světovým událostem, za které v loňském roce získal cenu Zlatý ohníček českého Art Directors Clubu.
Jsme startup roku 2019. Vyrábíme trika z prémiové bavlny, na kterých není vidět pot, odolají špíně, snižují zápach… Vyvinuli jsme technologii, díky které je zdánlivě obyčejné oblečení naprosto unikátní. Meziročně rosteme o 500 %. Zákazníci nám dávají fantastické reference a nadšeně se k nám vrací. Brand děláme „po vesnicku“. Case study o tom, jak to funguje a proč jsme se k hlubšímu rozpracování brandu dostali až po více než dvou letech.
CMO
Janek je marketingový ředitel v CityZen, mladém českém start-upu z Chrudimi, který vyrábí unikátní bavlněné oblečení, na kterém není vidět pot a odolá špíně. Je to nadšený markeťák, co svou práci rád staví na datech a širokých kontextech.