Tato akce již proběhla. Další akce BRANDstorming 2025 se koná 3. 4. 2025.

Přednášející

Moderátor

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.

Přednášející

Pavel Cahlík

Jsem Pavel Cahlík. Jsem na značky! A nestydím se za to. Značkám pomáhám s jejich strategií nebo je prostě jen koučuji.

Jan Čapek

Honza Čapek má v Seznam Brand Studiu na starosti dlouhodobé spolupráce a obsahové a kreativní kampaně významných českých i mezinárodních značek. Pomáhal značkám jako je Hyundai, Palírna u Zeleného stromu, Rajec nebo E.ON s jejich brandovou komunikací napříč nejčtenějšími weby Česka a podílí se na nestandardních a inovativních projektech Seznamu.

Karel Drašnar

Karel Drašnar je duchovním otcem BrandCloudu. Vizionář a tvůrce produktu, který stál u zrodu i celého vývoje aplikace, která s přehledem zvládá organizaci marketingu, obchodu či řízení ISO a dokumentace.

Radovan Andrej Grežo

Radovan Andrej Grežo vymyslel Dedoles křečky a to je věta, která ho bude navždy provázet. Je úplně jedno, že je původní profesí účetní, ze kterého se vyklubal kreativec. Nikoho prý nezajímá, že pracoval pro reklamní agentury zvučných jmen na Slovensku, v Rakousku, Německu, Čechách, Londýně a USA. Když se zmíní, že byl 10 let kreativním ředitelem v Apple a nebo, že napsal knihu Pohádky pro workoholiky, lidi zívají a snaží se rychle změnit téma. Jediné, co všechny zajímá je to, jaké to bylo, když vymyslel křečky pro Dedoles. A trochu také, jak to bylo s tou čivavou pro Factcool a dalšími kampaněmi, které dělají v agentuře Somebody&Somebody.

Jan Herget

Honza pracoval v marketingu společnosti TESCO, cestovní agentury Nev-DAMA nebo v české pobočce VisitBritain. Od září 2012 vedl v agentuře CzechTourism odbor zahraničních zastoupení a on-line, šéfoval Institutu turismu, vedl zahraniční zastoupení pro země Beneluxu. Nyní již 3 roky zastává funkci CEO CzechTourismu - pod jeho vedením roste propagace ČR v zahraničí i návštěvnost portálu Kudyznudy.cz. Intenzivně se věnuje vzdělávání dalších generací - přednášel na univerzitě v Severním Coloradu v USA, na univerzitě v Lahti ve Finsku či na univerzitě ve Styeru v Rakousku. Od roku 2006 působí na katedře cestovního ruchu na VŠE.

Andrea Hurychová

Zakladatelka a výkonná ředitelka agentury WeDigital, která se specializuje na digitální strategie, sociální sítě a influencer marketing. Pod hlavičkou své agentury WeDigital vedla úspěšné kampaně pro Český olympijský tým, Pilsner Urquell nebo značku Dove. Mimojiné je učí tvůrce a hudebníky jak správně dělat obsah a být vidět na YouTube.

Kateřina Kopecká

Kateřina Kopecká působí v Comdata Czech pátým rokem. Začínala jako HR specialista se zaměřením na HR marketing a již druhým rokem vede celý Marketing & Community v Česku a Maďarsku. Své zkušenosti využívá k tvorbě strategií napříč všemi komunikačními kanály v HR marketingu, B2B marketing a posilování jména značky.

Daniel Krásný

Vedu v Socialsharks tým kreativců a skládám koncepty a strategie pro naše klienty. Libuju si v popkultuře, iks let píšu o videohrách do SCORE nebo do RE-PLAY. Dobře je mi na mém blogu vnimatkrasu.cz, kam s vrtkavou pravidelností píšu už patnáct let.

Karolína Kropíková

Karolína je advokátkou v AK eLegal, kde pomáhá klientům s ochranou značky a nápadů. Nastavuje srozumitelné obchodní podmínky i licenční smlouvy, řeší případy kopírování e-shopů nebo využívání ochranných známek v PPC reklamách konkurence. Věří, že právo se nemusí dělat složitě a nesrozumitelně, a platí to nejen pro marketingové právo, ale pro většinu smluv a dokumentů.

Vojtěch Lambert

Vojtěch Lambert před 10 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, STOCK, Pandora, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.

Robert Němec

Robert Němec založil ve svých 22 letech strategickou reklamní agenturu RobertNemec.com a dodnes ji vede. Pracoval pro značky jako T-Mobile, CZC.cz, DATART, Notino, RegioJet, Saxo Bank, Pfizer, Merck nebo Dáme Jídlo. Dnes se jeho agentura specializuje na středně velké firmy, které hledají jednu agenturu, která jim bude poskytovat komplexní služby v oblasti strategie, výzkumů, dat, management consultingu a marketingu. Vystudoval psychologii a politologii na Masarykově univerzitě. Absolvoval studijní pobyty na Stanfordu a Yale v oboru businessu a angličtiny. Hospodářské noviny o něm napsaly, že "patří mezi nejcitovanější české autory v oblasti strategie, marketingu, cenotvorby a spotřebitelského chování."

Anna Pakandlová

V Kooperativě mám už 4 roky na starosti komunikaci v celém online prostředí, především online kampaně a správu sociálních sítí. Mám za sebou celou řadu úspěšných kampaní (brandové, výkonnostní, ale i náborové a CSR kampaně). Poslední 4 roky pracuji v Čechách, pracovala jsem ale i na budování jiných menších i větších značek v Čechách i v zahraničí (např. Mazars).

Karel Pařízek

Karel Pařízek stál před 9 lety u zrodu online marketingové divize digitální agentury Blueberry, kde vybudoval marketing tým (20+ lidí), který se stará i starala o digitální kampaně Nestlé, Allianz, Škoda Auto apod. Blueberry se v roce 2019 po akvizici přejmenovala na BOOTIQ. Aktuálně se z pozice CMO a stará se o značku BiQ Group i "dceřiných" společností jako je právě BOOTIQ, EEA, Bluesoft, Novasoft a další. Velkou součástí Karlova života je i pomoc neziskovým organizacím. Od roku 2016 pravidelně školil digitální marketing pro tento sektor jako Google lektor. Svůj mentoring nabízel projektům Impact Hub a Femme Palette. A v neposlední řadě má milující ženu a čtyři dcery.

Vojtěch Prokeš

Vojtěch je spoluzakladatel a ředitel výzkumu společnosti Behavio, která se zabývá aplikací behaviorálních věd v marketingovém výzkumu. Řešil stovky výzkumných projektů v oblasti brandu, kampaní, veřejného mínění a participace. Stojí za inovativními projekty jako Behavio Platform, Atlascechu.cz, Trendaro.cz.

Jiří Toman

Jiří Toman je grafický designer / kreativní ředitel a zakladatel studia Toman Design, vystudoval Teorii a dějiny výtvarného umění. Zkušenosti sbíral v tiskárnách, grafických studiích v Čechách a v Londýně. Mimo samotnou tvorbu, kde se zaměřuje zejména na vizuální identity především dlouhodobě řídí a buduje studio. Spoluzakládal Unii Grafického designu a za svou práci získal řadu ocenění, pravidelně zasedá v odborných porotách designérských soutěží. Jiří miluje kromě designu také angličáky, underground a historii, rád běhá, nebo lyžuje, ale také moc rád dobře jí.