Tato akce již proběhla. Další akce BRANDstorming 2025 se koná 3. 4. 2025.

Přednášející

Moderátor

Filip Rožánek

Filip Rožánek je absolventem Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů. V minulosti pracoval jako šéfredaktor mediálního zpravodajství serveru Česká média, poté přestoupil do Českého rozhlasu, kde působil jako vedoucí internetové redakce nebo analytik strategického rozvoje. Byl členem odborné skupiny EBU New Radio Group. Podílel se na reformách internetového zpravodajství a dětského vysílání, připravil také úspěšný projekt Srpen 1968 na sociálních sítích. V roce 2015 se stal šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media, kde působil až do roku 2018. V současné době vede DigiZone, specializovanou sekci serveru Lupa.cz, věnovanou dění na rozhlasovém a televizním trhu, digitalizaci vysílání a on-line videoslužbám.

Přednášející

Petr Beneš

Pierre Beneš studoval na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy obory anglistika/amerikanistika a český jazyk a literatura, později na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy žurnalistiku a mediální studia se specializací televize a rozhlas. Čtrnáct let byl moderátorem Rádia 1, kde se věnoval primárně českým elektronickým projektům a kapelám, také vlastníkem hudebního vydavatelství či dlouholetým skladatelem hudby pro Českou televizi či další média. Elektronickou hudbu také příležitostně vyučuje na

Jiří Boudal

Jiří Boudal je spoluzakladatel a výkonný šéf firmy Behavio Labs, která se zabývá výzkumem na pomezí psychologie, sociologie a behaviorální ekonomie a vývojem technologií pro marketingový výzkum.

Karel Drašnar

Karel Drašnar je duchovním otcem BrandCloudu. Vizionář a tvůrce produktu, který stál u zrodu i celého vývoje aplikace, která s přehledem zvládá organizaci marketingu, obchodu či řízení ISO a dokumentace.

Jakub Hereš

Délka Jakubovy praxe, jak sám s nadsázkou říká, zhruba odpovídá jeho věku. Nejlepší reklamní školu dostal hned na začátku kariéry v menší agentuře, kde připravoval revoluční kampaň čítající neuvěřitelných 156 TV spotů. Největší zkušenosti má s řízením agenturních týmů pracujících pro velké klienty (v minulosti např. T-Mobile, Pilsner Urquell). S Českou spořitelnou táhne za jeden provaz už více než 10 let, a to strategicky i kreativně. Společnými silami se jim daří vymaňovat značku z obrazu zastaralé banky a proměňovat bankovní korporaci v živelného obra.

Kim Hofmanová

Kim se specializuje na společenskou odpovědnost firem v rámci Ogilvy Consulting a zároveň je jedním z hlavních stratégů pro T-Mobile v kreativní agentuře Ogilvy. Zaměřuje se na propojování consultingové a kreativní expertizy tak, aby naplňování ESG kritérií pro firmy nebylo jen „nutností“ ale aby jim pomáhalo k win:win řešení pro byznys i společnost. Podílela se na Sustainability projektech napříč odvětvími: od energetiky přes telco až po nápoje, v soukromém i neziskovém sektoru. S aktivačním CSR projektem pro český Sokol s kolegyní vyhrála kreativní soutěž Young Lions.

Monika Hovorková

Monika má od roku 2017 na starosti rozvoj značky České spořitelna. Společně s týmem VMLY&R dělají maximum proto, aby se Spořitelna stala moderní, atraktivní značkou. Na současnou pozici si přinesla zkušenosti z vlastního podnikání a z firem DHL, Citibank či Vodafone.

Zdeněk Chocholáček

Zdeněk Chocholáček je vedoucím turistického konceptu Bylinkový ráj a jako prokurista firmy zastřešuje také oddělení marketingu, obchodu a HR ve společnosti SONNENTOR, která na jižní Moravě zpracovává byliny, čaje a koření z ekologického zemědělství. Do firmy, která se za uplynulá léta proměnila v lovebrand, nastoupil jako grafik a po nějaké době začal připravovat a vést marketingový projekt Bylinkový ráj, který ročně přiláká do malé obce Čejkovice přes 75 tisíc návštěvníků.

Nikola Klepáčková

Nikola do agenturního prostředí zaplula teprve nedávno, už se ale stihla podílet na tvorbě značek a komunikačních strategií pro klienty Tesco, Škoda Group, Koberce Breno nebo Český olympijský výbor. V minulosti působila v mediálním prostředí, kde se věnovala budování značky investigativních novinářů z Investigace.cz, nebo ve start-upovém prostředí, kde stavěla od nuly marketingovou komunikaci B2B start-upu Eventee. Téma značek a jejich smyslu z pohledu byznysu, ale i společenského přesahu je její vášní a ráda o tom píše

Tomáš Kopečný

Tomáš Kopečný, Managing Director S5IVE je absoloventem Miami Ad School a Steinbeis University v Berlíně. Začínal jako art director v agentuře Merkley Newman Harty v New Yorku a po návratu do ČR se stal kreativním ředitelem agentury Fabrika, později zastával pozici Chief Creative Officer ve skupině Publicis. V roce 2009 založil společně s Kamilou Tehranian českou pobočku Scholz & Friends, kterou spoluvlastnil do roku 2021.

V současné době vede brandingovou agenturu S5IVE a věnuje se i své značce Engelmüller. Je podepsán pod kampaněmi pro značky Benzina, Mercedes, Mazda, Opel, Renault, Dacia, Wüstenrot, Citibank, Jihlavanka, Garnier a dalšími.

Karolína Kropíková

Karolína je advokátkou v AK eLegal, kde pomáhá klientům s ochranou značky a nápadů. Nastavuje srozumitelné obchodní podmínky i licenční smlouvy, řeší případy kopírování e-shopů nebo využívání ochranných známek v PPC reklamách konkurence. Věří, že právo se nemusí dělat složitě a nesrozumitelně, a platí to nejen pro marketingové právo, ale pro většinu smluv a dokumentů.

Vojtěch Lambert

Vojtěch Lambert před 10 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, STOCK, Pandora, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.

Milan Mahovský

Milan po kariéře personálního manažera v O2 založil dvě personální agentury, které vyrostly do velikosti o 40 konzultantech, a to především díky inovacím a využívání IT. Po úspěšném pilotu využití umělé inteligence s Datasenticsem založil dream.jobs, jehož cílem je usnadnit kandidátům hledání práce, zrychlit a zlevnit recruitment. Milan tvrdí, že není nedostatek lidí, jen je neumíme efektivně propojit s jejich vysněným zaměstnáním „DREAM JOBEM“

Petr Miklík

Marketingový ředitel v Grizly s 15letou zkušeností v marketingu, z toho 8 let v ecommerce. Marketing vnímá v širším kontextu, snaží se ho propojovat s dalšími odděleními ve firmě. Vystudoval Fakultu multimediálních komunikací ve Zlíně, poté prošel odvětvími motorsportu a gamingu.

Jan Molina

Již 10 let spravuji sociální sítě společnostem, které vědí, že brand awareness v online světě je důležitou součástí fungování. Od finančních služeb až po FMCG sektor pomáhám naplňovat komunikační cíle, být blíže zákazníkům a prezentovat společnost všem cílovým skupinám. Plánuji obsah na nejvyužívanější sociální sítě v republice: Facebook, Instagram, YouTube i TikTok a rád získané zkušenosti předám dál.

Petra Pipková

Petra v reklamní agentuře McCann Prague řídí mediální divizi McCann Media. Za sebou má více než dvě desítky let působení ve strategickém plánování. Poté, co byla přes tři roky ředitelkou pro média v agentuře Grey (dnes WMC Grey), vedla od srpna 1997 skoro devatenáct let jako generální ředitelka mediální agenturu MediaCom komunikační skupiny WPP. Poté necelý rok působila jako řídící partnerka mediální skupiny Knowlimits. Od listopadu 2016 vedla společnost Interactive Touch Systems, která rozvíjela koncept interaktivních dotykových stolků pro děti i seniory.

Vojtěch Prokeš

Sociolog, ředitel výzkumu a spoluzakladatel výzkumné a technologické společnosti Behavio Labs. A mimojiné celoživotní skaut. Vystudoval sociologii na Univerzitě Karlově, rok strávil na studiích v Německu. Pracoval v Sociologickém ústavu AV ČR. Poté v roce 2015 spoluzaložil Behavio Labs, které se zabývá aplikací behaviorálních věd v marketingovém výzkumu a dalších oblastech. Stojí za projekty jako Behavio Platform, Atlascechu.cz, Trendaro.cz. Má za sebou stovky výzkumných projektů na téma značek, analýzy trhu, testování reklam, kampaní a jiné pro světové i české značky jako ŠKODA AUTO, McDonald’s, Heineken, E.ON, T-Mobile, Jablotron, Komerční banka, Deloitte, Red Bull, a mnohé další.

Petra Röslerová

Vystudovala vysokou školu ekonomickou, aby konečně pochopila, že ekonom být nechce a dala se na kreativu. Nejdříve pracovala ve zpravodajských médiích, poté v několika velkých reklamních agenturách jako Copywriter a Idea Maker. Reklamu vyvažuje publicistikou, její články jste mohli najít v časopisech Reflex, Heroine, Psychologie nebo Red Way, je taky autorkou komiksů O princezně a Válka je sladká. V současnosti ji nejspíš potkáte v Kreativním oddělení Seznamu nebo na dětském hřišti s jejím synem.

Jan Suda

Jan, dříve v malé komunitě digitální reklamy známá postavička zejména z večírků (to když měly tenkrát mediální domy ještě nějaké peníze na párty pro klienty), se nyní již jen snaží předstírat, že drží krok se všemi těmi novými a mladými nadějemi, hashtag filter Tiktok. Honza se nějak potřeboval dostat na konferenci, ale nedostal na to rozpočet, tak jsme se slitovali, pozvali ho na pódium a teď se jenom modlíme, co tam zase vyvede.

Jiří Toman

Jiří Toman je grafický designer / kreativní ředitel a zakladatel studia Toman Design, vystudoval Teorii a dějiny výtvarného umění. Zkušenosti sbíral v tiskárnách, grafických studiích v Čechách a v Londýně. Mimo samotnou tvorbu, kde se zaměřuje zejména na vizuální identity především dlouhodobě řídí a buduje studio. Spoluzakládal Unii Grafického designu a za svou práci získal řadu ocenění, pravidelně zasedá v odborných porotách designérských soutěží. Jiří miluje kromě designu také angličáky, underground a historii, rád běhá, nebo lyžuje, ale také moc rád dobře jí.

Janek Žežula

Janek je marketingový ředitel v CityZen, mladém českém start-upu z Chrudimi, který vyrábí unikátní bavlněné oblečení, na kterém není vidět pot a odolá špíně. Je to nadšený markeťák, co svou práci rád staví na datech a širokých kontextech.