Začněte vytvářet reklamy, které zanechají nesmazatelnou stopu v podvědomí vašich zákazníků a opravdu posílí vaši značku. Tento workshop je určen stratégům, kreativcům, brand manažerům a všem dalším, kteří chtějí vytvářet kampaně s výrazně nadprůměrným dopadem na prodeje a růst tržního podílu.
Na workshopu se dozvíte:
· co se děje v lidském mozku, když vidíte reklamu nebo něco kupujete
· proč jsou brandové reklamy nezbytné pro růst
· jaké jsou limity aktivačních kampaní
· proč a jak kreativa výrazně ovlivňuje prodejní čísla vašich kampaní
· které tři věci musí každá kreativa mít, aby měla pozitivní vliv na prodeje
· jak zadat brief ke kampani, aby měla co největší efekt na prodejní čísla
· jak pracovat s daty během procesu přípravy kampaně
Vše na praktických ukázkách z řady výzkumů a case studies.
spolumajitel, ředitel výzkumu
Vojtěch je spoluzakladatel a ředitel výzkumu společnosti Behavio, která se zabývá aplikací behaviorálních věd v marketingovém výzkumu. Řešil stovky výzkumných projektů v oblasti brandu, kampaní, veřejného mínění a participace. Stojí za inovativními projekty jako Behavio Platform, Atlascechu.cz, Trendaro.cz.