Česká spořitelna dlouhodobě bojovala s tím, že je je vnímána jako ta „stará banka“. Mladí lidé inklinují spíše k menším, novějším a „modernějším“ bankám. Proto bylo pro Spořitelnu skutečnou výzvou vytvořit produktové propozice a způsob komunikace, který osloví mladší ročníky a ukáže, že Spořitelna je pro ně atraktivní značkou.
Délka Jakubovy praxe, jak sám s nadsázkou říká, zhruba odpovídá jeho věku. Nejlepší reklamní školu dostal hned na začátku kariéry v menší agentuře, kde připravoval revoluční kampaň čítající neuvěřitelných 156 TV spotů. Největší zkušenosti má s řízením agenturních týmů pracujících pro velké klienty (v minulosti např. T-Mobile, Pilsner Urquell). S Českou spořitelnou táhne za jeden provaz už více než 10 let, a to strategicky i kreativně. Společnými silami se jim daří vymaňovat značku z obrazu zastaralé banky a proměňovat bankovní korporaci v živelného obra.
Monika má od roku 2017 na starosti rozvoj značky České spořitelna. Společně s týmem VMLY&R dělají maximum proto, aby se Spořitelna stala moderní, atraktivní značkou. Na současnou pozici si přinesla zkušenosti z vlastního podnikání a z firem DHL, Citibank či Vodafone.