Ve firmě Sonnentor věří, že udržitelné podnikání má budoucnost. Produkt vzniká už u jejich dodavatelů, vyhledávají dlouhodobé férové vztahy a spolupracují s těmi, kdo žijí stejné hodnoty. Výroba biočajů a biokoření probíhá s ohledem k životnímu prostředí a s respektem vůči lidem. Kvalitní produkt je pro ně samozřejmost. Nebojí se svým zákaznicím a zákazníkům ukázat, jak byl vyroben a kdo jsou lidé, kteří za ním stojí. Zdeněk vám ve své přednášce mimo jiné vysvětlí, proč je zdravá firemní kultura základem pro to, aby mohli přinášet radost z čajů a koření do každého domova.
Zdeněk Chocholáček je vedoucím turistického konceptu Bylinkový ráj a jako prokurista firmy zastřešuje také oddělení marketingu, obchodu a HR ve společnosti SONNENTOR, která na jižní Moravě zpracovává byliny, čaje a koření z ekologického zemědělství. Do firmy, která se za uplynulá léta proměnila v lovebrand, nastoupil jako grafik a po nějaké době začal připravovat a vést marketingový projekt Bylinkový ráj, který ročně přiláká do malé obce Čejkovice přes 75 tisíc návštěvníků.