Značka je hlavně tím, co si o vás myslí lidé, nikoliv tím, co jim říkáte. To totiž nemusí být to samé a cílem budování značky je najít mezitím soulad. Cesta k vytvoření značky, je cestou hledání rovnováhy mezi designem a marketingem, mezi uměním a řemeslem, magií a logikou. „Krásné logo“ nemusí být základem úspěšné značky a naopak. Podstatou je autentické sdělení. Jiří na příkladech projektů studia Toman Design i jiných ukáže, kde jsou body střetu a souladu obou poloh.
Jiří Toman je grafický designer / kreativní ředitel a zakladatel studia Toman Design, vystudoval Teorii a dějiny výtvarného umění. Zkušenosti sbíral v tiskárnách, grafických studiích v Čechách a v Londýně. Mimo samotnou tvorbu, kde se zaměřuje zejména na vizuální identity především dlouhodobě řídí a buduje studio. Spoluzakládal Unii Grafického designu a za svou práci získal řadu ocenění, pravidelně zasedá v odborných porotách designérských soutěží. Jiří miluje kromě designu také angličáky, underground a historii, rád běhá, nebo lyžuje, ale také moc rád dobře jí.