Všichni straší, že bude krize. To, jestli skutečně bude asi neovlivníme, ale můžeme se na to připravit. Prošli jsme s kolegyní Petrou Pipkovou několik významných výzkumů na toto téma a shrnuli jsme ty nejzásadnější rady do pár slidů, takže ty velké bichle vy už číst „nemusíte“.
Petra v reklamní agentuře McCann Prague řídí mediální divizi McCann Media. Za sebou má více než dvě desítky let působení ve strategickém plánování. Poté, co byla přes tři roky ředitelkou pro média v agentuře Grey (dnes WMC Grey), vedla od srpna 1997 skoro devatenáct let jako generální ředitelka mediální agenturu MediaCom komunikační skupiny WPP. Poté necelý rok působila jako řídící partnerka mediální skupiny Knowlimits. Od listopadu 2016 vedla společnost Interactive Touch Systems, která rozvíjela koncept interaktivních dotykových stolků pro děti i seniory.
Jan, dříve v malé komunitě digitální reklamy známá postavička zejména z večírků (to když měly tenkrát mediální domy ještě nějaké peníze na párty pro klienty), se nyní již jen snaží předstírat, že drží krok se všemi těmi novými a mladými nadějemi, hashtag filter Tiktok. Honza se nějak potřeboval dostat na konferenci, ale nedostal na to rozpočet, tak jsme se slitovali, pozvali ho na pódium a teď se jenom modlíme, co tam zase vyvede.