Jak vznikla in-house kampaň rádia Expres, která dokázala mnohé rozlobit, naštěstí většinu pobavit a nakonec se umístit v anketě Mediáře jako 3. nejlepší reklamní kampaň roku 2022?O tom všem vám poví Pierre Beneš, manažer rozvoje rádií, & Petra Röslerová, Idea maker a copywriter kampaně.
Pierre Beneš studoval na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy obory anglistika/amerikanistika a český jazyk a literatura, později na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy žurnalistiku a mediální studia se specializací televize a rozhlas. Čtrnáct let byl moderátorem Rádia 1, kde se věnoval primárně českým elektronickým projektům a kapelám, také vlastníkem hudebního vydavatelství či dlouholetým skladatelem hudby pro Českou televizi či další média. Elektronickou hudbu také příležitostně vyučuje na
Vystudovala vysokou školu ekonomickou, aby konečně pochopila, že ekonom být nechce a dala se na kreativu. Nejdříve pracovala ve zpravodajských médiích, poté v několika velkých reklamních agenturách jako Copywriter a Idea Maker. Reklamu vyvažuje publicistikou, její články jste mohli najít v časopisech Reflex, Heroine, Psychologie nebo Red Way, je taky autorkou komiksů O princezně a Válka je sladká. V současnosti ji nejspíš potkáte v Kreativním oddělení Seznamu nebo na dětském hřišti s jejím synem.