Začněte vytvářet reklamy, které zanechají nesmazatelnou stopu v podvědomí vašich zákazníků a opravdu posílí vaši značku. Tento workshop je určen stratégům, kreativcům, brand manažerům a všem dalším, kteří chtějí vytvářet kampaně s výrazně nadprůměrným dopadem na prodeje a růst tržního podílu.
Na workshopu se dozvíte:
· co se děje v lidském mozku, když vidíte reklamu nebo něco kupujete
· proč jsou brandové reklamy nezbytné pro růst
· jaké jsou limity aktivačních kampaní
· proč a jak kreativa výrazně ovlivňuje prodejní čísla vašich kampaní
· které tři věci musí každá kreativa mít, aby měla pozitivní vliv na prodeje
· jak zadat brief ke kampani, aby měla co největší efekt na prodejní čísla
· jak pracovat s daty během procesu přípravy kampaně
Vše na praktických ukázkách z řady výzkumů a case studies.
Sociolog, ředitel výzkumu a spoluzakladatel výzkumné a technologické společnosti Behavio Labs. A mimojiné celoživotní skaut. Vystudoval sociologii na Univerzitě Karlově, rok strávil na studiích v Německu. Pracoval v Sociologickém ústavu AV ČR. Poté v roce 2015 spoluzaložil Behavio Labs, které se zabývá aplikací behaviorálních věd v marketingovém výzkumu a dalších oblastech. Stojí za projekty jako Behavio Platform, Atlascechu.cz, Trendaro.cz. Má za sebou stovky výzkumných projektů na téma značek, analýzy trhu, testování reklam, kampaní a jiné pro světové i české značky jako ŠKODA AUTO, McDonald’s, Heineken, E.ON, T-Mobile, Jablotron, Komerční banka, Deloitte, Red Bull, a mnohé další.