Devátý ročník konference BRANDstorming se opět bude točit kolem značek. Představíme si příběhy značek, které si získaly přízeň svých zákazníků. To, co je spojuje, je umění být relevantní pro svou cílovou skupinu a odvážná komunikace, která se mnohdy pohybuje „na hraně“.
Věnovat se budeme také tomu, jak v dnešní přesycené době získat pozornost zákazníků a jak se odlišit od konkurence. Ať už to je skvělým designem, propracovaným marketingem nebo netradiční komunikací. A protože jsou peníze vždy až na prvním místě, podíváme se také na to, jak alokovat zdroje mezi výkonnostní a brandové kampaně, jak se chovat v době krize i jak si efektivitu vynaložených marketingových investic dobře změřit.
Stanice: Můstek
Linkou A, B
Stanice: Muzeum
Linkou C
Zastávka: Václavské náměstí
Linkou 3, 5, 6, 9, 14, 24