Tato akce již proběhla. Další akce BRANDstorming 2025 se koná 3. 4. 2025.

Přednášející

Daniel Bohuslav

Dan je marketingový manažer a kreativec se zkušenostmi z agenturní i klientské strany. Tvořil kampaně pro globální značky v agentuře Wunderman, kde se stal šéfem marketingu a PR. Byl součástí globálního týmu pro rebranding a měl na starosti jeho realizaci pro český trh. Později řídil marketing několika softwarových značek a digitální projekty skupiny Pernod Ricard a Poslanecké sněmovny ČR. Aktuálně vede designový a výzkumný tým Sherpas a stará se o hladký průběh projektů.

Petra Dolejšová

Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.

Milan Formánek

Milan Formánek učí a konzultuje moderní marketing. Pro 500+ organizací, od neziskovek přes malé podniky po největší korporace. Pracoval 14 let v Red Bullu a vedl kreativní komunikační agenturu Zaraguza. Úspěšně otestoval a inovoval komplexní marketingové přístupy na více jak 300 projektech a pomohl přes 100 světovým sportovcům a umělcům. Koordinoval 20 zemí, vybudoval skvělý tým. Jeho misí je zvyšovat etiku a estetiku marketingu, pomoci českým firmám dosáhnout lepších výsledků a konkurenceschopnosti na globálním trhu. Propojil praxi s teorií 400+ obchodních audio knížek, navštívil 55+ zemí a rád se podělí o své zkušenosti.

Tomáš Hejkal

Tomáš řídí marketing více než 120 značek a stojí za inovacemi jako Božkov Republica, která vedla k výraznému růstu rumové kategorie. Specializuje se na budování značek a efektivní partnerství s globálními leadry jako Diageo a Beam Suntory. Je pro něj důležitý sehraný tým, respekt k odkazu značky a snaha o inovativní marketing, který přispívá k tvorbě "love brands"

Denisa Hrdinová

Fyzioterapeutka Denisa Hrdinová z organizace Fpohybu se věnuje tématům pohybové gramotnosti, psychického zdraví a udržitelným návykům.

Milan Hrubý

V agentuře VML vede tým, který pro Českou spořitelnu připravuje hlavně nadlinkovou a digitální komunikaci. Za více než čtrnáct let zkušeností v oboru si vyzkoušel i podlinku, obsahový marketing, online i offline kampaně nebo řízení regionální komunikace pro velké značky jako LEGO, Tesco či Snickers. Kromě toho má rád výzvy – hlavně proto, že vždy přinášejí něco nového a nutí ho opustit komfortní zónu.

Stanislav Kubeš

Stanislav dříve pracoval v agenturách i na klientské straně jako datový nebo business analytik. V CGE má na starosti projektové řízení, ale i marketingová data a podílí se přímo na vývoji nových deskových her. Aktuálně řídí realizaci rebrandingu značky CGE pro globální trh a s tím spojený redesign webu, který už notně přesluhuje a musí plnit potřeby mnoha odlišných cílových skupin.

Jakub Kuneš

V České spořitelně má na starost oblast gamingu a e-sportu. Jak sám s nadsázkou říká, vrátil se tak oklikou ke svému „původnímu řemeslu“ – kariéru totiž začínal jako herní redaktor. Následně se přesunul do kreativních agentur jako digitální stratég, kde pracoval pro značky jako T-Mobile, Netflix, Makro nebo herní studio Bohemia Interactive.

Vojtěch Lambert

Vojtěch Lambert před 10 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, STOCK, Pandora, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.

Michal Pastier

Investor, marketér a autor bestselleru "Žltá kniha budovania značky" príde nazdielať skúsenosti a lekcie z 250 brandových projektov 80 rebrandingov a vyše tisícky reklamných kampaní. Ako rásť do ďalších kategórií a trhov? Ako šetriť a pritom zarobiť viac vďaka správne nastavenej značke? Čo má najväčší dopad pri budovaní značky na dlhodobú ziskovosť? Ako nemíňať peniaze investorov na surfovanie po trendoch? Michal a jeho tím pracovali pre Allegro, Axe, Birel, ČSOB Česká Republika, Decodoma, Google, Kofola, L'Oréal, Martinus, Mattoni, Maybelline, Muziker, Rajec, Red Bull, Rexona, Semtex, SLSP, Škoda Auto, Websupport a mnohých ďalších, tak bude o čom.

Tomáš Preněk

Tomáš vede v Publicis Groupe strategický tým, se kterým připravuje brandové strategie pro klíčové klienty napříč skupinou. Podílel se na nových komunikačních konceptech pro značky Fortuna, Opavia, Walmark, Amundsen nebo třeba Portu. Před příchodem do Publicisu pracoval sedm let v agentuře Isobar (dnes součástí Dentsu), kde spolupracoval na kampaních pro značky ŠKODA Auto, Lenovo, Člověk v tísni a další, které získaly ocenění v ADC, Effie a dalších českých a zahraničních soutěžích. Když má Tomáš příležitost přednášet, nikdy neřekne ne.

Filip Rožánek

Filip Rožánek je absolventem Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů. V minulosti pracoval jako šéfredaktor mediálního zpravodajství serveru Česká média, poté přestoupil do Českého rozhlasu, kde působil jako vedoucí internetové redakce nebo analytik strategického rozvoje. Byl členem odborné skupiny EBU New Radio Group. Podílel se na reformách internetového zpravodajství a dětského vysílání, připravil také úspěšný projekt Srpen 1968 na sociálních sítích. V roce 2015 se stal šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media, kde působil až do roku 2018. V současné době vede DigiZone, specializovanou sekci serveru Lupa.cz, věnovanou dění na rozhlasovém a televizním trhu, digitalizaci vysílání a on-line videoslužbám.

Josef Řezníček

Josef už více než 10 let vede tým marketérů v agentuře Včeliště, která se specializuje na SEO a obsahový marketing. Stojí za marketingovými strategiemi a kampaněmi pro e-commerce, B2B a startup projekty. Je autorem několika knih o marketingu, přednáší na konferencích a vede marketingová školení.

Sára Šimáčková

Sára má více než devět let zkušeností s marketingem a vytvářením komunikačních strategií pro evropský i americký trh. Zaměřuje se na technologické startupy a lifestylové značky. Její specializací je začlenění influencer marketingu do strategií značek. Sára má v databázi více než 700 influencerů z celého světa v oblasti sportu, designu a technologií.

Filip Šimoník

Nenápadný požitkář, stratég a milovník značek. Spoluzakladatel brandového studia Mezonit, které tvoří strategickou komunikaci pro butikové značky jako Grandhotel Pupp, catering White Circus nebo designerské firmy Valen&Masar a Absolut Design. Specializuje se na projekty vyžadující spolupráci napříč odděleními firem nebo koordinaci různých kreativních disciplín, k čemuž využívá principy facilitace.

Lenka Šubová

Lenka Šubová je absolventkou oboru Marketingové komunikace na zlínské Univerzitě Tomáše Bati. Ještě při studiu se začala věnovat marketingové komunikace v prostředí sociálních sítí a v průběhu let pracovala pro klienty jako Porsche ČR, Vest nebo Porsche Centrum Brno. V současné době stojí v čele týmu zajišťujícího digitální komunikaci pro značku Škoda.

Jakub Šuster

Jakub Šuster se ve své kariéře zaměřuje na strategickou a politickou komunikaci a boj proti dezinformacím pomocí umělé inteligence. Po absolvování politologie na brněnské Masarykově univerzitě našel uplatnění v bratislavské komunikační agentuře New School Communications jako account director, kde spojil svůj zájem o mediální a veřejné dění, komunikaci a přínos technologií pro bezpečnější a demokratičtější budoucnost.

V agentuře stál při spuštění neziskového projektu Elfovia.sk, který prostřednictvím moderace nenávistného obsahu na internetu pomáhal aktivovat slovenskou veřejnost v boji proti dezinformační scéně a trolím farmám. Úspěch projektu přivedl Jakuba a kolegy na myšlenku propojit lidskou sílu s umělou inteligencí a vznikl tak startup elv.ai, kde Jakub coby spoluzakladatel působí i v roli CEO.

Pravidelně vystupuje na konferencích zaměřených na AI a dezinformace. Je aktivním členem evropské sítě pro občanský aktivismus a svobodu postotalitných zemí EDEN či komunity Evropského parlamentu together.eu, také členem Zastoupení Evropské komise SR European Team Direct. Kromě toho působí jako dobrovolník ve slovenské startupové komunitě StartuPeak.

Vojtěch Veškrna

Zkušený pozorovatel, který prostřednictvím fotografie spoluvytváří vizuál předních českých značek a časopisů. Stojí za aktuálními kampaněmi pro Grandhotel Pupp a výrobce pohovek Polstrin, jeho fotografie se pravidelně objevují v časopisech Die Zeit, Cosmopolitan, Esquire nebo Harper’s Bazaar. Jeho kniha dokumentující fascinaci létáním je součástí stálé sbírky knihovny Muzea moderního umění (MoMA) v New Yorku.

Petra Víšková

Petra Víšková působí v Confess Research od roku 2006, nyní na pozici Head of Qualitative Research. Je vyhledávaným expertem kvalitativního výzkumu a facilitátorkou workshopů. Kromě práce na projektech pro klienty z různých kategorií se podílí na výukových a tréninkových programech společnosti, účastní se odborných konferencí u nás i v zahraničí a přednáší na nich. V marketingu a marketingovém výzkumu se Petra pohybuje již od roku 1995, kdy započala svou kariéru ve společnosti Opavia-LU (původně Čokoládovny), součásti Groupe Danone. V tomto koncernu působila 12 let a opouštěla ho z pozice Marketing Manager SK.