Editor DigiZone.cz
Filip Rožánek je absolventem Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů. V minulosti pracoval jako šéfredaktor mediálního zpravodajství serveru Česká média, poté přestoupil do Českého rozhlasu, kde působil jako vedoucí internetové redakce nebo analytik strategického rozvoje. Byl členem odborné skupiny EBU New Radio Group. Podílel se na reformách internetového zpravodajství a dětského vysílání, připravil také úspěšný projekt Srpen 1968 na sociálních sítích. V roce 2015 se stal šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media, kde působil až do roku 2018. V současné době vede DigiZone, specializovanou sekci serveru Lupa.cz, věnovanou dění na rozhlasovém a televizním trhu, digitalizaci vysílání a on-line videoslužbám.
Neztraťte se v obsáhlém tématu brandingu a ujistěte se, že máte připraveny nejdůležitější stavební kameny vaší značky. A to před tím, než se pustíte do experimentů s AI, virtuální realitou a dalších trendů, které aktuálně hýbou světem marketingu a komunikace.
Co vše mít připraveno a jak dělat branding, i když nemáte miliony měsíčně na marketing, efektivní nízkonákladové způsoby poznání zákazníků, jak v praxi stanovit tón komunikace, využití archetypu značky, důležité manuály pro vizuální styl, které připravit, i příklady social kitů pro přenesení brandu do každodenní komunikace. Ukážeme si, co mít k ruce, aby váš branding mohl v praxi uspět a byl konzistentní, i když se pustíte do nové kampaně, formátu či trendu.
Marketingový stratég
Josef už více než 10 let vede tým marketérů v agentuře Včeliště, která se specializuje na SEO a obsahový marketing. Stojí za marketingovými strategiemi a kampaněmi pro e-commerce, B2B a startup projekty. Je autorem několika knih o marketingu, přednáší na konferencích a vede marketingová školení.
Také se ptáte, co potřebuje vaše značka k tomu, aby si našla snazší cestu k zákazníkům? Je za tím sofistikovanější plánování kampaní? Víc benefitů a produktových inovací? A co když má rovnice úplně jiné (ne)známé. O tom, že jednoduchost a branding jsou ty klíčové prvky úspěchu, vás přesvědčím na dvou příkladech značek Fortuna a Portu, které jsme s kreativními týmy Publicis Groupe vyslali na správnou cestu.
Head of Strategy
Tomáš vede v Publicis Groupe strategický tým, se kterým připravuje brandové strategie pro klíčové klienty napříč skupinou. Podílel se na nových komunikačních konceptech pro značky Fortuna, Opavia, Walmark, Amundsen nebo třeba Portu. Před příchodem do Publicisu pracoval sedm let v agentuře Isobar (dnes součástí Dentsu), kde spolupracoval na kampaních pro značky ŠKODA Auto, Lenovo, Člověk v tísni a další, které získaly ocenění v ADC, Effie a dalších českých a zahraničních soutěžích. Když má Tomáš příležitost přednášet, nikdy neřekne ne.
Ako zaujať a predať viac v dobe choasu a sekundovej pozornosti na lokálnych trhoch ale aj pri expanzii vašej značky na iné trhy?
Business Advisor, Branding Expert, Angel Investor - GoBigname
Investor, marketér a autor bestselleru "Žltá kniha budovania značky" príde nazdielať skúsenosti a lekcie z 250 brandových projektov 80 rebrandingov a vyše tisícky reklamných kampaní. Ako rásť do ďalších kategórií a trhov? Ako šetriť a pritom zarobiť viac vďaka správne nastavenej značke? Čo má najväčší dopad pri budovaní značky na dlhodobú ziskovosť? Ako nemíňať peniaze investorov na surfovanie po trendoch? Michal a jeho tím pracovali pre Allegro, Axe, Birel, ČSOB Česká Republika, Decodoma, Google, Kofola, L'Oréal, Martinus, Mattoni, Maybelline, Muziker, Rajec, Red Bull, Rexona, Semtex, SLSP, Škoda Auto, Websupport a mnohých ďalších, tak bude o čom.
Gaming je fenomén a mnoho značek si láme hlavu nad tím, jak se této výzvy chopit. Vstupu České spořitelny do herního průmyslu předcházelo mnoho schůzek, a ještě více diskuzí (nejen) v rámci banky. V přednášce odhalíme, jaká cesta vede od prvotní myšlenky „gaming je zajímavá příležitost“ k momentu „zítra spouštíme kampaň“. Na příkladu České spořitelny ukážeme, jak přistoupit k přípravě strategie a s kým se o ní bavit, jak na svou stranu získat kolegy, kteří gamingu zrovna nefandí, nebo jaké výsledky (a poučení) přinesl značce první rok kampaně.
Account Director
V agentuře VML vede tým, který pro Českou spořitelnu připravuje hlavně nadlinkovou a digitální komunikaci. Za více než čtrnáct let zkušeností v oboru si vyzkoušel i podlinku, obsahový marketing, online i offline kampaně nebo řízení regionální komunikace pro velké značky jako LEGO, Tesco či Snickers. Kromě toho má rád výzvy – hlavně proto, že vždy přinášejí něco nového a nutí ho opustit komfortní zónu.
Gaming Engagement Expert
V České spořitelně má na starost oblast gamingu a e-sportu. Jak sám s nadsázkou říká, vrátil se tak oklikou ke svému „původnímu řemeslu“ – kariéru totiž začínal jako herní redaktor. Následně se přesunul do kreativních agentur jako digitální stratég, kde pracoval pro značky jako T-Mobile, Netflix, Makro nebo herní studio Bohemia Interactive.
Škoda Auto působí na TikToku od roku 2021 a za tu dobu profil vyrostl na první místo v rámci automotive v ČR. Co za tím stojí, jak udržet zájem uživatelů, zapojovat produktové priority do obsahu a zároveň bavit komunitu? To vše, okořeněné o ukázky a jedno splněné přání k tomu.
Social Media Manager
Lenka Šubová je absolventkou oboru Marketingové komunikace na zlínské Univerzitě Tomáše Bati. Ještě při studiu se začala věnovat marketingové komunikace v prostředí sociálních sítí a v průběhu let pracovala pro klienty jako Porsche ČR, Vest nebo Porsche Centrum Brno. V současné době stojí v čele týmu zajišťujícího digitální komunikaci pro značku Škoda.
Zažijte interaktivní desetiminutovku, která Vás doslova napumpuje energií! Na vlastním těle si vyzkoušíte chytré hacky, jak snížit negativní dopad častého sezení na naše tělo i mysl a jak se znovu nastartovat, když fokus klesá. Podnikněte jednoduchý krok k silnějšímu zdraví a duševní pohodě.
Fyzioterapeutka Denisa Hrdinová z organizace Fpohybu se věnuje tématům pohybové gramotnosti, psychického zdraví a udržitelným návykům.
Umělá inteligence transformuje storytelling v digitálním věku. AI otevírá nové možnosti pro kreativní a efektivní vyprávění příběhů značek. Například pomohla panamskému rumu Ron de Azur vytvořit zajímavý vizuální svět a poutavý příběh. Pomáhá také Amundsen vodce přiblížit se cílové skupině mladých dospělých pomocí inovativních letních limitovaných edicí.
Marketing Director CZ&SK
Tomáš řídí marketing více než 120 značek a stojí za inovacemi jako Božkov Republica, která vedla k výraznému růstu rumové kategorie. Specializuje se na budování značek a efektivní partnerství s globálními leadry jako Diageo a Beam Suntory. Je pro něj důležitý sehraný tým, respekt k odkazu značky a snaha o inovativní marketing, který přispívá k tvorbě "love brands"
V súčasnom digitálnom svete, kde online diskusie a sociálne médiá určujú reputáciu značiek, umelá inteligencia (AI) sa ukazuje ako kľúčový partner pre firmy, médiá a verejné inštitúcie v boji proti online nenávisti a šíreniu dezinformácií. Vďaka dobre trénovanej AI dokážeme rýchlo rozpoznať a eliminovať toxický obsah, čím zabezpečíme, že online priestor značiek zostáva čistý a dôveryhodný. Využitie AI na moderovanie obsahu neprináša len okamžité výsledky v ochrane značky, ale tiež má pozitívny dopad na online komunitu a zlepšuje interakciu s používateľmi.
CEO
Jakub Šuster se ve své kariéře zaměřuje na strategickou a politickou komunikaci a boj proti dezinformacím pomocí umělé inteligence. Po absolvování politologie na brněnské Masarykově univerzitě našel uplatnění v bratislavské komunikační agentuře New School Communications jako account director, kde spojil svůj zájem o mediální a veřejné dění, komunikaci a přínos technologií pro bezpečnější a demokratičtější budoucnost.
V agentuře stál při spuštění neziskového projektu Elfovia.sk, který prostřednictvím moderace nenávistného obsahu na internetu pomáhal aktivovat slovenskou veřejnost v boji proti dezinformační scéně a trolím farmám. Úspěch projektu přivedl Jakuba a kolegy na myšlenku propojit lidskou sílu s umělou inteligencí a vznikl tak startup elv.ai, kde Jakub coby spoluzakladatel působí i v roli CEO.
Pravidelně vystupuje na konferencích zaměřených na AI a dezinformace. Je aktivním členem evropské sítě pro občanský aktivismus a svobodu postotalitných zemí EDEN či komunity Evropského parlamentu together.eu, také členem Zastoupení Evropské komise SR European Team Direct. Kromě toho působí jako dobrovolník ve slovenské startupové komunitě StartuPeak.
Znáte to? Máte před sebou několik návrhů (komunikace, produktu, designu…) a váháte, do které investovat energii, čas a prostředky. Která cesta je nejslibnější a pomůže vaší značce růst? Na příkladech z reálných projektů napříč kategoriemi Petra Víšková ukáže, jak nalézt odpověď v podvědomí spotřebitelů a vybrat již v ranných fázích vývoje cesty s největším obchodním potenciálem. Dozvíte se, co je to „Effie faktor“ a proč je důležité ho mít.
Head of Qualitative Research
Petra Víšková působí v Confess Research od roku 2006, nyní na pozici Head of Qualitative Research. Je vyhledávaným expertem kvalitativního výzkumu a facilitátorkou workshopů. Kromě práce na projektech pro klienty z různých kategorií se podílí na výukových a tréninkových programech společnosti, účastní se odborných konferencí u nás i v zahraničí a přednáší na nich. V marketingu a marketingovém výzkumu se Petra pohybuje již od roku 1995, kdy započala svou kariéru ve společnosti Opavia-LU (původně Čokoládovny), součásti Groupe Danone. V tomto koncernu působila 12 let a opouštěla ho z pozice Marketing Manager SK.
Vojtěch nabídne exkluzivní detailní pohled na případovou studii a brandovou kampaň pro uvedení ROKU ginu na český trh prostřednictvím sociálních sítí a influencer marketingu, kde se podařilo díky zapojení Instagramu a influencerů zvýšit tržby o 372 % a zajistit pozici na trhu mezi TOP 3. Případová studie vyhrála tři ocenění v soutěžích IEA a WEBTOP100.
Dozvíte se, jak se mohou značky bez velkých mediálních investic chytře dostat do povědomí s kombinací komunikace na Instagramu v propojení s aktivací influencerů, originálně produkovaným obsahem a propojením s obchodními aktivitami.
CEO
Vojtěch Lambert před 10 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, STOCK, Pandora, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.
Doménové spory a značka: Jaká je nejlepší prevence proti doménovým squatterům? Můžete kupovat domény „do foroty“? Na co značky při výkopu webovek nejčastěji zapomínají? Jak zatočit s doménovými parazity rychle, levně a bez nákladů na právníky? Jak to dělají světové značky? A jakou roli v tom všem hraje váš chytře uchopený branding?
Advokátka
Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.
Jak budovat 320 let starou značku v 21. století? O proměně pětihvězdičkové ikony českého hotelnictví promluví brand stratég Filip Šimoník ze studia Mezonit a fotograf Vojtěch Veškrna, kteří společně vytvořili aktuální brandovou kampaň Grandhotelu Pupp.
Brand statég
Nenápadný požitkář, stratég a milovník značek. Spoluzakladatel brandového studia Mezonit, které tvoří strategickou komunikaci pro butikové značky jako Grandhotel Pupp, catering White Circus nebo designerské firmy Valen&Masar a Absolut Design. Specializuje se na projekty vyžadující spolupráci napříč odděleními firem nebo koordinaci různých kreativních disciplín, k čemuž využívá principy facilitace.
Fotograf
Zkušený pozorovatel, který prostřednictvím fotografie spoluvytváří vizuál předních českých značek a časopisů. Stojí za aktuálními kampaněmi pro Grandhotel Pupp a výrobce pohovek Polstrin, jeho fotografie se pravidelně objevují v časopisech Die Zeit, Cosmopolitan, Esquire nebo Harper’s Bazaar. Jeho kniha dokumentující fascinaci létáním je součástí stálé sbírky knihovny Muzea moderního umění (MoMA) v New Yorku.
Jak vyrostla jedna z nejúspěšnějších značek vydavatele deskových her a na co vše musí myslet při globálním rebrandingu?
Hry od české firmy CGE najdete v obchodech po celém světě a pravidelně obsazují přední příčky prodejnosti i hráčských recenzí. Původní podoba značky vznikla v době, kdy nikdo nemohl tušit, že hry s tímto označením dobyjí svět a budou existovat v digitální podobě. Nahlédněte do zákulisí rebrandingu značky s globálním dopadem.
Director
Dan je marketingový manažer a kreativec se zkušenostmi z agenturní i klientské strany. Tvořil kampaně pro globální značky v agentuře Wunderman, kde se stal šéfem marketingu a PR. Byl součástí globálního týmu pro rebranding a měl na starosti jeho realizaci pro český trh. Později řídil marketing několika softwarových značek a digitální projekty skupiny Pernod Ricard a Poslanecké sněmovny ČR. Aktuálně vede designový a výzkumný tým Sherpas a stará se o hladký průběh projektů.
Marketing Data Analyst
Czech Games Edition
Stanislav dříve pracoval v agenturách i na klientské straně jako datový nebo business analytik. V CGE má na starosti projektové řízení, ale i marketingová data a podílí se přímo na vývoji nových deskových her. Aktuálně řídí realizaci rebrandingu značky CGE pro globální trh a s tím spojený redesign webu, který už notně přesluhuje a musí plnit potřeby mnoha odlišných cílových skupin.
Znáte flow? Je to stav, kdy člověk zcela splyne s časem, prostorem i se sebou samým. Všechno jde tak trochu samo. Optimálně. S lehkostí. Objevte strategii influencer marketingu zaměřenou na české přírodní doplňky stravy Flow Nutrition, které pomáhají lidem být na vrcholu jejich duševního i fyzického potenciálu. Zjistěte, jak spolupracuji se sítí 289 influencerů, kteří jakožto reální lidé s inspirativním životním přístupem, pomáhají dotvářet brand a vizi Flow skrze společné hodnoty. Podíváme se, jak tato partnerství rezonují s různorodým publikem, od rodičů, top manažerek až po vrcholové sportovce.
Co-founder / Marketing manager
Sára má více než devět let zkušeností s marketingem a vytvářením komunikačních strategií pro evropský i americký trh. Zaměřuje se na technologické startupy a lifestylové značky. Její specializací je začlenění influencer marketingu do strategií značek. Sára má v databázi více než 700 influencerů z celého světa v oblasti sportu, designu a technologií.