Jak vyrostla jedna z nejúspěšnějších značek vydavatele deskových her a na co vše musí myslet při globálním rebrandingu?
Hry od české firmy CGE najdete v obchodech po celém světě a pravidelně obsazují přední příčky prodejnosti i hráčských recenzí. Původní podoba značky vznikla v době, kdy nikdo nemohl tušit, že hry s tímto označením dobyjí svět a budou existovat v digitální podobě. Nahlédněte do zákulisí rebrandingu značky s globálním dopadem.
Dan je marketingový manažer a kreativec se zkušenostmi z agenturní i klientské strany. Tvořil kampaně pro globální značky v agentuře Wunderman, kde se stal šéfem marketingu a PR. Byl součástí globálního týmu pro rebranding a měl na starosti jeho realizaci pro český trh. Později řídil marketing několika softwarových značek a digitální projekty skupiny Pernod Ricard a Poslanecké sněmovny ČR. Aktuálně vede designový a výzkumný tým Sherpas a stará se o hladký průběh projektů.
Stanislav dříve pracoval v agenturách i na klientské straně jako datový nebo business analytik. V CGE má na starosti projektové řízení, ale i marketingová data a podílí se přímo na vývoji nových deskových her. Aktuálně řídí realizaci rebrandingu značky CGE pro globální trh a s tím spojený redesign webu, který už notně přesluhuje a musí plnit potřeby mnoha odlišných cílových skupin.