Neztraťte se v obsáhlém tématu brandingu a ujistěte se, že máte připraveny nejdůležitější stavební kameny vaší značky. A to před tím, než se pustíte do experimentů s AI, virtuální realitou a dalších trendů, které aktuálně hýbou světem marketingu a komunikace.
Co vše mít připraveno a jak dělat branding, i když nemáte miliony měsíčně na marketing, efektivní nízkonákladové způsoby poznání zákazníků, jak v praxi stanovit tón komunikace, využití archetypu značky, důležité manuály pro vizuální styl, které připravit, i příklady social kitů pro přenesení brandu do každodenní komunikace. Ukážeme si, co mít k ruce, aby váš branding mohl v praxi uspět a byl konzistentní, i když se pustíte do nové kampaně, formátu či trendu.
Josef už více než 10 let vede tým marketérů v agentuře Včeliště, která se specializuje na SEO a obsahový marketing. Stojí za marketingovými strategiemi a kampaněmi pro e-commerce, B2B a startup projekty. Je autorem několika knih o marketingu, přednáší na konferencích a vede marketingová školení.