Jak budovat 320 let starou značku v 21. století? O proměně pětihvězdičkové ikony českého hotelnictví promluví brand stratég Filip Šimoník ze studia Mezonit a fotograf Vojtěch Veškrna, kteří společně vytvořili aktuální brandovou kampaň Grandhotelu Pupp.
Nenápadný požitkář, stratég a milovník značek. Spoluzakladatel brandového studia Mezonit, které tvoří strategickou komunikaci pro butikové značky jako Grandhotel Pupp, catering White Circus nebo designerské firmy Valen&Masar a Absolut Design. Specializuje se na projekty vyžadující spolupráci napříč odděleními firem nebo koordinaci různých kreativních disciplín, k čemuž využívá principy facilitace.
Zkušený pozorovatel, který prostřednictvím fotografie spoluvytváří vizuál předních českých značek a časopisů. Stojí za aktuálními kampaněmi pro Grandhotel Pupp a výrobce pohovek Polstrin, jeho fotografie se pravidelně objevují v časopisech Die Zeit, Cosmopolitan, Esquire nebo Harper’s Bazaar. Jeho kniha dokumentující fascinaci létáním je součástí stálé sbírky knihovny Muzea moderního umění (MoMA) v New Yorku.