Také se ptáte, co potřebuje vaše značka k tomu, aby si našla snazší cestu k zákazníkům? Je za tím sofistikovanější plánování kampaní? Víc benefitů a produktových inovací? A co když má rovnice úplně jiné (ne)známé. O tom, že jednoduchost a branding jsou ty klíčové prvky úspěchu, vás přesvědčím na dvou příkladech značek Fortuna a Portu, které jsme s kreativními týmy Publicis Groupe vyslali na správnou cestu.
Tomáš vede v Publicis Groupe strategický tým, se kterým připravuje brandové strategie pro klíčové klienty napříč skupinou. Podílel se na nových komunikačních konceptech pro značky Fortuna, Opavia, Walmark, Amundsen nebo třeba Portu. Před příchodem do Publicisu pracoval sedm let v agentuře Isobar (dnes součástí Dentsu), kde spolupracoval na kampaních pro značky ŠKODA Auto, Lenovo, Člověk v tísni a další, které získaly ocenění v ADC, Effie a dalších českých a zahraničních soutěžích. Když má Tomáš příležitost přednášet, nikdy neřekne ne.