Gaming je fenomén a mnoho značek si láme hlavu nad tím, jak se této výzvy chopit. Vstupu České spořitelny do herního průmyslu předcházelo mnoho schůzek, a ještě více diskuzí (nejen) v rámci banky. V přednášce odhalíme, jaká cesta vede od prvotní myšlenky „gaming je zajímavá příležitost“ k momentu „zítra spouštíme kampaň“. Na příkladu České spořitelny ukážeme, jak přistoupit k přípravě strategie a s kým se o ní bavit, jak na svou stranu získat kolegy, kteří gamingu zrovna nefandí, nebo jaké výsledky (a poučení) přinesl značce první rok kampaně.
V agentuře VML vede tým, který pro Českou spořitelnu připravuje hlavně nadlinkovou a digitální komunikaci. Za více než čtrnáct let zkušeností v oboru si vyzkoušel i podlinku, obsahový marketing, online i offline kampaně nebo řízení regionální komunikace pro velké značky jako LEGO, Tesco či Snickers. Kromě toho má rád výzvy – hlavně proto, že vždy přinášejí něco nového a nutí ho opustit komfortní zónu.
V České spořitelně má na starost oblast gamingu a e-sportu. Jak sám s nadsázkou říká, vrátil se tak oklikou ke svému „původnímu řemeslu“ – kariéru totiž začínal jako herní redaktor. Následně se přesunul do kreativních agentur jako digitální stratég, kde pracoval pro značky jako T-Mobile, Netflix, Makro nebo herní studio Bohemia Interactive.