Znáte to? Máte před sebou několik návrhů (komunikace, produktu, designu…) a váháte, do které investovat energii, čas a prostředky. Která cesta je nejslibnější a pomůže vaší značce růst? Na příkladech z reálných projektů napříč kategoriemi Petra Víšková ukáže, jak nalézt odpověď v podvědomí spotřebitelů a vybrat již v ranných fázích vývoje cesty s největším obchodním potenciálem. Dozvíte se, co je to „Effie faktor“ a proč je důležité ho mít.
Petra Víšková působí v Confess Research od roku 2006, nyní na pozici Head of Qualitative Research. Je vyhledávaným expertem kvalitativního výzkumu a facilitátorkou workshopů. Kromě práce na projektech pro klienty z různých kategorií se podílí na výukových a tréninkových programech společnosti, účastní se odborných konferencí u nás i v zahraničí a přednáší na nich. V marketingu a marketingovém výzkumu se Petra pohybuje již od roku 1995, kdy započala svou kariéru ve společnosti Opavia-LU (původně Čokoládovny), součásti Groupe Danone. V tomto koncernu působila 12 let a opouštěla ho z pozice Marketing Manager SK.