NeuroQual, aneb jak předpovědět spotřebitelské chování už ve stádiu myšlenky

Přednáška

Znáte to? Máte před sebou několik návrhů (komunikace, produktu, designu…) a váháte, do které investovat energii, čas a prostředky. Která cesta je nejslibnější a pomůže vaší značce růst? Na příkladech z reálných projektů napříč kategoriemi Petra Víšková ukáže, jak nalézt odpověď v podvědomí spotřebitelů a vybrat již v ranných fázích vývoje cesty s největším obchodním potenciálem. Dozvíte se, co je to „Effie faktor“ a proč je důležité ho mít. 

Seznámí vás s metodou NeuroQual, která kombinuje průlomové poznatky z psychologie, neurovědy a výzkumů podvědomí pro hlubší porozumění a předpovídání spotřebitelského chování. Neuro modul na podvědomé úrovni dokáže z několika variant vybrat „co“ (která myšlenka má nejlepší obchodní potenciál) a Qual modul doplní zjištění o „proč“ a také „jak dál“. Jak prakticky mohou výzkumy podvědomí marketérům pomoci si ukážeme na case studies napříč kategoriemi a typy stimulů (koncepty, storyboardy, animatiky, casting, designy, produkty…)

Přednášející