WORKSHOP: Ověřená věda a praxe úspěšných značek

Přednáška

Vzdělávání v marketingu je minové pole. Plné dojmologie a svádění na lákavé scestí. To tvoří obrovské množství nekvalitních markeťáků, kteří přispívají k neúspěchu spousty organizací. I to potvrdil test víc než 500 českých marketingových specialistů a manažerů. Pokud nechcete patřit mezi 90 % těch, kteří dělají opak správného, přijďte na workshop plný vědecky ověřených tipů, jak uspět v dnešní dynamické době. Jak budovat správně značky od analýzy, přes strategii po taktiky.

Společně se pobavíme o rozdílu mezi grafickým a brand manuálem, prakticky si zkusíme pár rychlých cvičení, jak definici své značky vylepšit. Jak přidat emoce do komunikace a zda jsou profitabilnější než racionální argumenty pro každý typ organizace? Které kódy značky vybrat a jak s nimi pracovat. A kolik do toho investovat? Poznáte důvod nedostatečného úspěchu firem, které zaměňují slova reklama, komunikace, marketing, brand jako synonyma. Namísto strategie mají plán a nejsou konzistentní. Odnesete si pochopení posloupnosti a terminologie, nabourání nejčastějších stereotypů. Získáte návod, jak postupovat. A pokud jej uvedete v praxi, budete úspěšnější. S pořádnou výhodou oproti konkurenci.

Přednášející