Vojtěch nabídne exkluzivní detailní pohled na případovou studii a brandovou kampaň pro uvedení ROKU ginu na český trh prostřednictvím sociálních sítí a influencer marketingu, kde se podařilo díky zapojení Instagramu a influencerů zvýšit tržby o 372 % a zajistit pozici na trhu mezi TOP 3. Případová studie vyhrála tři ocenění v soutěžích IEA a WEBTOP100.
Dozvíte se, jak se mohou značky bez velkých mediálních investic chytře dostat do povědomí s kombinací komunikace na Instagramu v propojení s aktivací influencerů, originálně produkovaným obsahem a propojením s obchodními aktivitami.
Vojtěch Lambert před 10 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, STOCK, Pandora, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.